Aktivnosti Udruge Grand PRix

Grand PRix 2018. za unutrašnju komunikaciju: Nagrada nam je dala dodatnu motivaciju i čvršće nas povezala

06.12.2017.

Kvalitetno upravljanje ljudskim potencijalima i unutrašnja komunikacija danas najveći izazovi s kojima se susreću poslodavci. Obzirom sve počiva na ljudima, unutrašnja komunikacija je osnova svih komunikacija i svih ostvarenih ciljeva. Zagrebačka pivovara uz podršku agencije Pragma komunikacije uvela je online sustav "People Central" koji služi za samostalni unos kadrovskih podataka. Uvođenje samog sustava u poslovanje pivovare ne bi imalo učinka da nije provedeno njegovo predstavljanje zaposlenicima, edukacija i koristi njegova korištenja. Ovaj projekt zaslužio je i priznanje struke 2017. godine.

"Nakon uspjeha koji je Pragma postigla na Grand PRx-u 2017., uz neizmjerni osjećaj sreće i ponosa koji smo doživjeli na dodjeli nagrada, u razdoblju koje je uslijedilo, agencija je zaista osjetila pozitivne pomake u poslovanju. Prvenstveno u smislu unutrašnje motivacije, povezanosti te ambicije za još većom izvrsnoću u osmišljavanju i provedbi projekata", prokomentirala je drugi Grand PRix direktorica Bua Maričević.
 
Podsjetimo kako je nagrada Grand PRix svojevrsni izraz priznanja za izvrsnost u postignućima u području odnosa s javnošću, a promicanje izvrsnosti u komunikaciji njezin cilj. S ne strpljenjem očekujemo i vaše projekte. Prijave počinju 15. prosinca 2017. Pratite naše mrežne stranice i Facebook kako bi na vrijeme imali sve bitne informacije, a do tada možete pripremati projekte i donijeti odluku što prijaviti.