Vijesti

Predstavljamo predavače 4. studentske konferencije HUOJ-a

15.11.2017.

Program 4. studentske konferencije

O temama i predavačima 4. Studentske konferencije

Studentska konferencija HUOJ-a namijenjena je studentima odnosa s  javnošću i komunikacija te kolegama koji su tek započeli svoju karijeru u odnosima s javnošću. Konferencija se održava 5. i 6. prosinca 2017. godine od 9:30 u prostorijama HUOJ-a u Ilici 5, Zagreb.

Prijavite se već danas i na info@huoj.hr pošaljite svoje ime i prezime, adresu i OIB te godinu i naziv studija koji pohađate. Po primitku vaše prijave bit će vam poslan račun za plaćanje kotizacije. Kotizacija iznosi 125 kn (+PDV) PDV uključuje predavanja i radionice, ručak te osvježenje u pauzama.

U dva dana konferencije, kroz predavanja i radionice bavit ćemo se temama poput „Community management – izmišljena disciplina ili nešto opće potrebno?“, „Zamišljene granice između marketinga i odnosa s javnošću“ te „Kako se predstaviti poslodavcu nakon faksa“.

utorak, 5. prosinca 2017.

Community management – izmišljena disciplina ili nešto opće potrebno?, Ivana Jeleč, Edward Bernays

Društvene mreže postale su sastavni dio naše svakodnevice: na Facebooku objavljujemo razmišljanja te privatne i poslovne uspjehe, na Instagramu slikama i storyjima prepričavamo svoj dan i dijelimo sretne trenutke, na Twitteru komentiramo najvažnija društvena događanja, YouTube ispunjava naš dan glazbom i video sadržajima, LinkedIn donosi pregled naših profesionalnih vještina i kompetencija, a na Pinterestu crpimo inspiraciju za (gotovo) sve svoje aktivnosti. U području odnosa s javnošću one su postale izrazito moćan alat i sredstvo komunikacije. Zahvaljujući inovativnosti, sve većem broju korisnika, interakciji, mogućnosti dvosmjerne komunikacije i razvoju različitih alata za segmentaciju i diferencijaciju korisnika, društvene mreže predstavljaju idealan kanal za postizanje različitih ciljeva, od unaprjeđenja imidža i jačanja brenda pa sve do promocije različitih proizvoda i usluga.

Ivana Jeleč
Voditeljica je Centra za odnose s javnošću i predavačica na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment na kolegijima iz odnosa s javnošću, strateške komunikacije te španjolskog i talijanskog jezika. Karijeru u odnosima s javnošću započela je 2013. u Millenium promociji gdje je radila za klijente iz područja visokog obrazovanja, turizma, bankarstva i kozmetike kao što su Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, Importanne Grupa, tadašnja Hypo Grupa, Partner Banka, Johnson & Johnson i brojni drugi. Dosad je objavila tri znanstvena rada o temama kao što su „Uloga društvenih mreža u svakodnevnom poslovanju tvrtki u Hrvatskoj“, „Mediji kao komunikacijski izazov u procesu kriznog komuniciranja u katastrofama“ te „Brendiranje i upravljanje turističkim destinacijama“. Članica je Hrvatske udruge za odnose s javnošću, a uz engleski, na razini izvornih govornika govori i španjolski i talijanski jezik.

Zamišljene granice između marketinga i odnosa s javnošću, Ana Tkalac Verčič, Ekonomski fakultet u Zagrebu

U današnjoj, sve složenijoj organizaciji poslovanja postoje određena nejasnoće kada se radi o ulogama i granicama koje u organizaciju imaju funkcije marketinga i odnosa s javnošću. Iako je izjednačavanje funkcija odnosa s javnošću i marketinga u poslovnoj praksi dosta često, među stručnjacima za odnose s javnošću trajno se raspravlja o odnosima ove dvije funkcije. S jedne se strane se nalaze praktičari koji vrlo često rade kao podrška marketinškoj funkciji organizacije, a s druge se nalaze znanstvenici koji smatraju funkciju odnosa s javnošću potpuno odvojenom od funkcije marketinga.

U svojoj osnovi i marketing i odnosi s javnošću uključuju odnose. Marketing se zasniva na odnosima razmjene, koji u najširem smislu uključuju bilo kakvu razmjenu vrijednosti među stranama uključenim u transakciju. Odnosi s javnošću održavaju odnose uzajamne koristi između organizacije i njezinih javnosti. Jedna od najvažnijih fundamentalnih razlika odnosa s javnošću i marketinga je da se prva funkcija primarno bavi javnostima, dok je druga prvenstveno usmjerena na tržišta.

Ubrzanim razvojem odnosa s javnošću i marketinga, obje funkcije igraju sve veću ulogu u određivanju politike poslovanja organizacije. Marketing usmjerava i potiče marketinšku orijentaciju organizacije, dok se odnosi s javnošću nadaju većoj usmjerenosti javno poželjnim ciljevima, pri čemu dvije orijentacije nisu nužno kompatibilne.

Ana Tkalac Verčič
Profesorica je na Katedri za marketing pri Ekonomskog fakultetu u Zagrebu. Radionicom će pokušati ukazati na uloge i granice koje u organizaciji imaju funkcije marketinga i odnosa s javnošću. Unatoč čestom izjednačavanju odnosa s javnošću i marketinga, akademske rasprave smatraju funkciju odnosa s javnošću odvojenom od one marketinške. Ono što ih povezuje kao svojevrsna osnova jesu – odnosi. Marketing se zasniva na odnosima razmjene raznih vrijednosti, dok odnosi s javnošću ukazuju na razmjenu  koristi organizacije s javnostima. Tkalac Verčič naglašava da se odnosi s javnošću bave javnostima, dok je marketing fokusiran na tržište.

Kako se predstaviti poslodavcu?, Jadranka Sakoman i  Tomana Burger Pajić, Zagrebačka pivovara

Potraga za poslom pravi je projekt kojemu na taj način treba i pristupiti. Kada znamo što želimo od naše karijere, bit ćemo puno uspješniji. Kako strateški pristupiti traženju posla? Kako iskoristiti sve prednosti koje pruža LinkedIn prilikom traženja posla? Koji oblik životopisa najviše može zainteresirati, a koji odbiti potencijalnog poslodavca? Što možete očekivati tijekom selekcijskog postupka? Koje su to ključne osobine koje poslodavci cijene kod potencijalnih kandidata. Odgovore na ova i razna druga pitanja moći ćete saznati na interaktivnoj radionici koju će voditi tim Zagrebačke pivovare, članice Molson Coors grupe: Jadranka Sakoman, Direktorica ljudskih resursa za Hrvatsku i Bosnu i Tomana Burger Pajić, Menadžer za pribavljanje talenata za Balkan klaster.

Jadranka Sakoman
Direktorica ljudskih resursa za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu započela je svoju karijeru prije 15 godina, pri čemu više od 10 godina radi na različitim pozicijama u području upravljanja ljudskim potencijalima u međunarodnim kompanijama. Najveći dio karijere provodi u Zagrebačkoj pivovari, članici Molson Coors grupe, gdje postiže rezultate u području povećanja zadovoljstva zaposlenika, upravljanja talentima, programima za izgradnju kompetencija i provođenju organizacijskih promjena. Veliko priznanje za uspješan rad i rad njenog tima je osvajanje prvog mjesta prilikom certifikacije za certifikat Poslodavac partner koji se dodjeljuje za izvrsnost u praksama upravljanja ljudskim potencijalima.

Tomana Burger Pajić
je svoju karijeru započela je kao student u Odjelu ljudskih resursa prije 15 godina, a trenutno posjeduje iskustvo na različitim pozicijama od organizacijskog psihologa, generalista u ljudskim resursima, HR Business partnera, Voditelja razvoja i pribavljanja talenata. Najveći dio dosadašnje karijere provela je u Siemensu gdje je, osim u različitim područjima upravljanja ljudskim resursima, imala priliku raditi na raznim međunarodnim projektima. Timu Zagrebačke pivovare, članici Molson Coors grupe, se pridružila 2015. na poziciji Menadžera za razvoj i zapošljavanje, a početkom 2017. godine preuzela je poziciju Menadžera  za pribavljanje talenata za Balkan klaster i dio je europskog ekspertnog tima koji se primarno bavi pribavljanjem i upravljanjem talentima.

Interna komunikacija u Ericsson Nikola Tesla, Snježana Bahtijari, Ericsson Nikola Tesla

Zašto su interne komunikacije važan segment u vođenju suvremene organizacije? Kakva komunikacija treba biti, kako bi radna okolina bila stimulativna? Odgovor ima Snježana Bahtijari, direktorica Marketinga i komunikacija u Ericssonu Nikoli Tesli.

Snježana Bahtijari
 Direktorica je Marketinga, komunikacija i društveno odgovornog poslovanja Ericssona Nikole Tesle. Naglašava kako je kod interne komunikacije elementarna usklađenost unutarnjih i vanjskih komunikacijskih aktivnosti usmjerenih na unaprjeđivanje brenda. Nadalje, važnim smatra i uključivanje zaposlenika u brojne projekte, čime se razvija kultura kompanije koju čine motivirani i kreativni stručnjaci. Time interne komunikacije djeluju kao funkcija podrške poslovnoj strategiji i ciljevima kompanije. Bahtijari ukazuje kako je redovita i sustavna dvosmjerna komunikacija važna zbog jačanja osjećaja zajedništva i boljeg razumijevanja poslovodstva i zaposlenih.

srijeda, 6. prosinca

Politička kampanja iz prve ruke, Gordan Turković, Manjgura

Gordan Turković svoje predavanje bazirat će na predstavljanju jedne od kampanja na kojima je radio. Radi se od kampanji za gradonačelnika Šibenika 2013. i 2017. godine. Okosnica predavanja jest komunikacija tj. kako se komuniciralo za tijekom i između tih dviju kampanja. Predavanje će biti potkrijepljeno recentnim primjerima, poput lanjske kampanje u Srbiji, u kojoj je Turković sudjelovao kao savjetnik. Ovisno o tijeku predavanja, primjeri mogu sezati i do vanjske politike, pa bi zanimljivo moglo biti doticanje američkih predsjedničkih izbora iz 2016. godine.

Gordan Turković
Savjetnik je u Manjguri. Zahvaljujući iskustvu iz regionalnih i domaćih izbornih kampanja, Gordana znaju po njegovoj umješnosti da političke poruke uspješno prenese u osvojene glasove. Zbog svoje metodičnosti, posvećenosti poslu i izrazito dobre organizacije služi kao uzor mlađim kolegama u uredu. Zadužen je za razvoj strategija kampanja, ali i njihovu operativnu provedbu i koordinaciju. Kad nije na terenu s nekim od kandidata, svojim savjetima pomaže klijente iz različitih sektora da lakše prebrode svakodnevne komunikacijske izazove i krize te promoviraju uspješne projekte. Prije dolaska u Manjguru krajem 2011. godine stažirao je u Uredu Visokog povjerenika Ujedinjenih naroda za izbjeglice (UNHCR) u Zagrebu u odjelima za povratak i reintegraciju i odnosa s javnošću te radio kao novinar za MediaScan. Završio je i poslijediplomski specijalistički studij Regionalne komparativne studije Srednje i Jugoistočne Europe na svom matičnom Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu.

Matija Martek
„Komunikacijske igre brojeva: mjerenje vs. evaluacija“ naziv je radionice Matije Marteka, koja se održava u sklopu 4. Studentske konferencije HUOJ-a. Tema radionice je mjerenje rezultata komunikacije u digitalnom dobu, ali će se govoriti i o nedigitalnim aspektima jer mjerenje, iako je preciznije nije  nastalo s digitalnim PR-om. Predavač će na radionici pokazati kako u praksi izgleda korištenje podataka za dokazivanje komunikacijskih uspjeha te će proći kroz određivanje mjerljivih ciljeva komunikacije.
Matija Martek radi na globalnom PR-u i marketingu Mediatoolkita. Izrazito je entuzijastičan oko mjerenja komunikacijskih rezultata te putem Mediatoolkit bloga radi na promoviranju pozitivnih praksi u mjerenju.