Aktivnosti Udruge Grand PRix

Stručni žiri za dodjelu godišnjih nagrada HUOJ-a - 11. Grand PRix

14.11.2017.

Upravni odbor HUOJ-a imenovao je članove ovogodišnjeg stručnog žirija za godišnju nagradu HUOJ-a - 11. Grand PRix.

Žiri, sukladno Pravilniku o dodjeli godišnjih nagrada HUOJ-a, broji 15 članova koji su stručnjaci za odnose s javnošću u tvrtkama, stručnjaci iz agencija za odnose s javnošću, stručnjaci za odnose s javnošću iz javnog i nevladinog sektora te predstavnici znanosti, odnosno visokoškolskih ustanova na kojima se predaju odnosi s javnošću.

Krešimir Macan, predsjednik, generalni direktor PR agencije Manjgura
Ugledni hrvatski PR stručnjak specijaliziran za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i nove društvene medije te osnivač Manjgure (curica u dubrovačkom dijalektu), jedne od prvih hrvatskih agencija za odnose s javnošću. Krešo u svaku kampanju donosi iskustvo stečeno u preko dvadeset godina bavljenja komunikacijskim menadžmentom. Vodio je komunikaciju prema svim javnostima za brojne domaće i strane investicije, uspješno radio u nizu izbornih kampanja u Hrvatskoj i regiji, ali i gradio reputaciju brojnih domaćih brendova.

Odnosima s javnošću se bavi od 1991. godine kada je tijekom Domovinskog rata obnašao dužnost tajnika Ministarstva informiranja RH i kasnije načelnika Odjela za informiranje MVP-a (1995).
Krajem 1998. najutjecajniji medij u Hrvatskoj, Hrvatska radiotelevizija, angažirala ga je kao prvog direktora korporativnih komunikacija i glasnogovornika. Sredinom 2003. imenovan je savjetnikom Predsjednika Vlade RH za komunikacije, sa zadatkom unapređivanja vladinih komunikacija. Od 2004. do 2008. na mjestu je izvršnog direktora hrvatske agencije za odnose s javnošću Madison Consulting, koja je u tom periodu zabilježila značajan razvoj poslovanja.

Član je Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), Chartered Institute of Public Relations (CIPR) i Europskog i međunarodnog udruženja političkih komunikatora (EAPC i IAPC).

Maja Gradišar Perotić, zamjenica predsjednika, starija savjetnica u agenciji Media Val
Maja je starija savjetnica u agenciji Media Val, specijaliziranoj za komunikacijski menadžment, u kojoj radi od 2007. godine. U dosadašnjem radu s najvećim multinacionalnim i domaćim tvrtkama, među kojima su i PLIVA, INA, Coca-Cola i druge, stekla je iskustvo u brojnim industrijama i različitim područjima odnosa s javnošću, a mnogi projekti kojima je upravljala dobitnici su značajnih međunarodnih i domaćih nagrada. Osim s korporativnim sektorom, aktivno surađuje i s udrugama civilnog društva na brojnim društveno korisnim inicijativama. U agenciji Media Val zadužena je i za upravljanje internim komunikacijama, organizaciju studentske prakse i selekciju novih zaposlenika, a u Hrvatskoj udruzi za odnose s javnošću aktivno je sudjelovala u radu Sekcije za društveno odgovorno poslovanje i vodila radionice o postupku prijave za godišnju nagradu Grand PRix.

Članovi stručnog žirija:

Darko Alfirev, pomoćnik direktora Sektora za korporativne komunikacije, HEP d.d.
Diplomirani je sociolog i certificirani stručnjak za odnose s javnošću. Od početka karijere radi u odnosima s javnošću, najprije u Nuklearnoj elektrani Krško, gdje se 1989. godine zaposlio kao pripravnik u Službi za informiranje. Nakon dvije godine prešao je u Odsjek za informiranje u Hrvatskoj elektroprivredi. Od 2015. u HEP-u obavlja poslove pomoćnika direktora Sektora za korporativne komunikacije. Bio je član prvog Upravnog odbora HUOJ-a (1998. - 2000.), a zatim i predsjednik Nadzornog odbora. Kao član Sekcije za DOP bio je član uredništva prvog izvještaja o društveno odgovornom djelovanju HUOJ-a (za 2013. godinu). Upravo su DOP i održivi razvoj u središtu njegovog stručnog i profesionalnog interesa te je angažiran na projektima Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj.

Sanja Bach, glasnogovornica Ministarstva financija
Specijalizirana je za odnose s javnošću u području gospodarstva i javnih financija (glasnogovornica  Ministarstva gospodarstva od 2001. i Ministarstva financija od 2004.), te je promotorica važnosti brandinga Hrvatske. Završila je poslijediplomski specijalistički studij "Vanjska politika i diplomacija" na Fakultetu političkih znanosti (završni rad "Utjecaj globalne financijske krize na imidže država - važnost "soft powera"), a trenutačno je doktorandica na poslijediplomskom sveučilišnom doktorskom studiju "Politologija" - smjer Međunarodni odnosi. Napisala je nekoliko znanstvenih radova iz područja međunarodne političke ekonomije. Uz to, završila je Diplomatsku akademiju završni rad ("Branding Hrvatske – važnost promidžbe i diplomacije“), gdje je dugogodišnja predavačica. Napisala mnogobrojne članke i uredila posebna izdanja o brandiranju država, predavala o tome na domaćim i međunarodnim konferencijama, te sudjelovala u raspravama na okruglim stolovima o imidžu Hrvatske u svijetu. Bila je dugogodišnja novinarka i urednica na Hrvatskoj televiziji specijalizirana za gospodarstvo, domaća i strana financijska tržišta. Uređivala je i vodila prvu edukacijsko-informativnu emisiju za dioničare u Hrvatskoj - „Klub d.d.“. Nagrađena je za poseban doprinos razvoju Zagrebačke burze.

Davor Denkovski, CSOJ, Grad Zagreb
Davor Denkovski je diplomirani politolog koji se odnosima s javnošću, s malim prekidima bavi posljednjih 15 godina. Nakon 15 godina provedenih u Ministarstvu obrane i Glavnom stožeru hrvatske vojske na raznim dužnostima, kratko radi u odnosima s javnošću SDP-a, nakon čega prelazi u Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport na mjesto glasnogovornika Ureda. Posljednjih 8 godina radi kao viši stručni savjetnik gradonačelnika Grada Zagreba za medije.
Davor je i certificirani stručnjak za odnose s javnošću te vrlo aktivan član Hrvatske udruge za odnose s javnošću ( HUOJ).
Osim aktivnosti u radu Udruge, aktivan je i u  sportu, pa je tako donedavno bio predsjednik Zagrebačkog biatlon saveza, a u ovom trenutku je član Izvršnog odbora i povjerenik za informiranje Hrvatskog biatlon saveza.

U slobodno vrijeme bavim se trčanjem, brdskim biciklizmom, glazbom i fotografijom.

Davor Jakovac, voditelj odjela interne komunikacije Hrvatske pošte
Voditelj je interne komunikacije Hrvatske pošte od 2010. godine i glavni je urednik svih tiskanih i digitalnih platformi Hrvatske pošte. Od 2001. do 2009. radio u Večernjem listu i Styriji internu komunikaciju te PR oglašavanje. Vodio je i sudjelovao u brojnim komunikacijskim projektima koji su osvojili domaće i međunarodne strukovne nagrade, među ostalima tri puta Ifra Cross Media Awards 2006., 2008. i 2009. te  INMA Award 2008. za Večernji list. Za Hrvatsku poštu od važnijih izdvajamo finale World Mail Awarda 2010. i 2011. za tri projekta, drugo mjesto u natječaju MojPosao za Najbolje HR prakse 2011. godine kao i dva Grand Prixa HUOJ-a za internu komunikaciju u Hrvatskoj pošti - 2011. za projekt „Djelatnik na prvom mjestu“ te 2015. za projekt prilagodbe kompanijske kulture koji  vodi u Hrvatskoj pošti od 2014. godine. Za isti projekt Hrvatska pošta nagrađena je i prvom nagradom u kategoriji „People management“ World Mail Awardom 2015. u Bruxellessu. 

Uz članstvo u HUOJ-u redoviti član je i EACD-a (European Association of Communication Directors), a 2016. bio je član međunarodnog žirija u natječaju INMA Global Media Awards 2016. godine za najbolje globalne medijske, oglašivačke i komunikacijske projekte. Profesionalni fokus su mu kompanijska kultura, utjecaj komunikacije i angažmana zaposlenika na transformacijske i razvojne procese u poduzećima, medijski kanali i pretvaranje izazova u inovacije te upravljanje strateškim internim  komuniciranjem i povezivanje s eksternom komunikacijom te ulogom zaposlenika kao nositeljima vrijednosti branda.

doc. dr. sc. Damir Jugo, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment
Dekan je Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment od njezinog osnivanja 2013. godine. Glavni je urednik međunarodnog znanstvenog časopisa Communication Management Review i predsjednik programskog odbora međunarodne znanstvene konferencije Communication Management Forum. Autor je knjiga Menadžment kriznog komuniciranja (Školska knjiga, 2017.) te Strategije odnosa s javnošću (Profil knjiga, 2012.) te više od 20 znanstvenih radova iz područja komunikacijskog menadžmenta, odnosa s javnošću i upravljanja reputacijom. Dugi niz godina surađuje s velikim tvrtkama, državnim institucijama, političkim strankama i pojedincima na projektima strateškog i kriznog komuniciranja te političke analitike. Do 2013. godine bio je izvršni direktor i član Uprave vodeće hrvatske agencije za odnose s javnošću MPR+ s kojom od 2017. godine surađuje na projektima strateškog i kriznog komuniciranja. Predavač je na Odjelu za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku te Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru te gostujući predavač na poslijediplomskom studiju Odnosi s javnošću na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu te doktorskom studiju Komunikologija na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.

Tamara Karagity, direktorica Odnosa s javnošću INA – Industrija nafte, d.d.
Tamara Karagity je od 2013. godine zadužena za internu i eksternu komunikaciju INA Grupe, uključujući strateško planiranje medijskih aktivnosti i upravljanje društvenim mrežama. Pritom je modernizirala kompanijske komunikacijske kanale – pod njenim vodstvom INA je vodeća hrvatska korporacija na Linkedinu, pokrenuta je i mobilna aplikacija, redizajnirana internet stranica, kao i razvijen novi intranet potpuno prilagođen potrebama zaposlenika INA Grupe.

Karijeru je započela 2008. godine u Budimpešti, u MOL Grupi, gdje je bila zadužena za komunikacijske teme i provođenje medijskih i marketinških aktivnosti u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji te Srbiji.
Tamara je završila Ekonomski fakultet u Pečuhu, gdje je stekla zvanje diplomiranog ekonomista i magistra marketinga. Također, uspješno je završila brojne dodatne edukacije iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, razvoja strategije i vještina pregovaranja. Osim hrvatskim, aktivno se služi engleskim i mađarskim jezikom.

Nenad Korkut, rukovoditelj Službe za odnose s javnošću, Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje
Doktor medicine Nenad Korkut rukovoditelj je Službe za odnose s javnošću Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO). Na tom radnom mjestu je zaposlen od 2012. godine. Rukovodi radom Službe koja obuhvaća PR i marketing. Bavi se informiranjem javnosti, daje službena priopćenja i organizira susrete s predstavnicima sredstava javnog informiranja, te izravno komunicira s medijima i sudjeluje u medijskim nastupima vezanim uz rad HZZO-a. Također rukovodi i organizira medijske konferencije i brifinge te komunicira s PR službama Vlade Republike Hrvatske i Ministarstva zdravstva Republike Hrvatske.

Diplomirao je na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 1992. te se medicinskom praksom bavio 20 godina. Specijalist je ortoped, a završio je i poslijediplomski studij Menadžmenta u zdravstvu.
U slobodno vrijeme bavi se pisanjem o modi, filmu i fotografiji za televiziju i tiskovne medije. Tekstove je objavljivao u časopisima Elle, Gloria, Gloria Glam, Diva Style, Storybook, Grazia, Nacional, Vijenac i mnogim drugima, te na portalima Cro-a-porter i Fashion.hr.

Bio je suradnik u emisijama Glamur cafe na Hrvatskoj televiziji (HTV) i Exkluziv na RTL-u. Komentator je izravnog prijenosa dodjele Oscara na HTV-u zadnjih 10 godina.

Bojana Mandić, strateška savjetnica, Pragma komunikacije
Strateška savjetnica u agenciji Pragma komunikacije i certificirani stručnjak za odnose s javnošću HUOJ-a. S 14 godina iskustva u području komunikacija specijalizirala se za korporativne komunikacije, planiranje i upravljanje projektima, CSR kampanje, odnose s medijima, event management i interne komunikacije.  U agenciji Pragma komunikacije radi od 2003. godine i odgovorna je za strateško savjetovanje klijenata, definiranje i izvršavanje strategija te razvoj i nadzor PR aktivnosti klijenata većinom iz područja farmaceutske, zdravstvene, prehrambene i FMCG industrije.
Višegodišnje bogato iskustvo u osmišljavanju i provedbi kampanja kao što su: kampanja za rano otkrivanje raka testisa Počeši s razlogom (Zagrebačka pivovara), kampanja za sprečavanje maloljetničke konzumacije alkohola Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne (Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a), Trčanjem mijenjamo dijabetes (KBC Zagreb), Goodyear ambasador sigurnosti natječaj (Goodyear Dunlop Sava Tires), lansiranje kompanije PharmaS (PharmaS), Dukatova biciklistička utrka (Dukat), Ja volim mlijeko natječaj (Dukat), Prvi hrvatski dan raka glave i vrata (Merck Serono) i mnoge druge.

Martina Mihordin, glasnogovornica Državnog odvjetništva Republike Hrvatske
Martina Mihordin diplomirala je novinarstvo na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu i završila Poslijediplomski specijalistički studij „Odnosi s javnošću“ na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Trenutno je doktorandica na Poslijediplomskom interdisciplinarnom doktorskom studiju Komunikologije Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Od 2005. godine je glasnogovornica Državnog odvjetništva Republike Hrvatske (DORH), u početku kao stručna suradnica, a potom kao stručna savjetnica. Posao uključuje svakodnevno praćenje i analizu sadržaja objavljenih u tiskanim i elektroničkim medijima, uređivanje sadržaja na internetskoj stranici i na Intranet stranici namijenjenoj internom komuniciranju, koordinaciju komunikacije državnih odvjetnika s medijima, organizaciju konferencija za novinare i protokolarnih događanja te konferencija domaćeg i međunarodnog karaktera. U svom poslu analizira i prati objave državnih odvjetništava u medijima te provodi istraživanja radi unaprjeđenja komunikacije s javnošću što je rezultiralo pisanim smjernicama za odnose s medijima. Organizira i predaje na seminarima i radionicama za državne odvjetnike-glasnogovornike te je predavačica u programima Pravosudne akademije Ministarstva pravosuđa i Državne škole za pravosudne dužnosnike. Kao strani stručnjak bila je angažirana na izradi strategija za odnose s medijima i javnošću tužiteljstava u Makedoniji i Crnoj Gori gdje je i suautorica Vodiča kroz krivični postupak i razvoj komunikacijskih vještina.

Certificirani je stručnjak za odnose s javnošću i voditeljica Sekcije za javni sektor HUOJ-a.

Dunja Pavešić, direktorica agencije Libra
Dunja Pavešić osnovala je marketinšku agenciju Libra, koja u sklopu full servisa Agencije nedugo po osnutku pokreće Odjel za odnose s javnostima za potrebe inozemnih i domaćih klijenata. Dunja poslove PR-a u kontinuitetu radi dvadeset i pet godina. Osim strateškog praćenja klijenata, kroz kreiranje i donošenje komunikacijskih strategija te njihovo sustavno provođenje u svim sferama gospodarstva, radila je na brojim projektima koji uključuju društvenu odgovornost, održivost projekta i napredak zajednice. Cijelo vrijeme djeluje i na području marketinga,  tako da za svoju užu specijalnost smatra integrirane komunikacije i njihovo provođenje. Cijelo vrijeme inspiraciju pronalazi u edukaciji i učenju, a i sama je edukator te rado dalje prenosi svoje znanje i iskustvo, želeći doprinijeti vidljivosti i jačanju struke.

Posljednjih godina predsjednica je Istarsko - primorske podružnice HUOJ-a, a u mandatu kojoj joj uskoro istječe, poticala je edukaciju, druženje kolega, povezivanje i upis novih članova u podružnicu. 

Ivana Tavra, direktorica Korporativnih komunikacija Francka za Hrvatsku, BiH i Sloveniju
Zadužena je za strateško komuniciranje, internu komunikaciju, upravljanje reputacijom, upravljanje rizicima i kriznu komunikaciju, društveno odgovorno poslovanje te aktivnosti iz područja razvoja i provedbe strategije brendova i integrirane marketinške komunikacije. Karijeru je započela u području političke komunikacije, sedam je godina radila kao savjetnica za strateško komuniciranje u  konzultantskoj kući Hauska & Partner, a kasnije i kao voditeljica odnosa s javnošću Carlsberga Croatia. Diplomirala je na Rochester Institute of Technology Croatia u Dubrovniku. Sudjeluje u koordinaciji aktivnosti Korporacijske sekcije HUOJ-a.

Ranko Vučinić, stariji savjetnik i partner, Priredba Studio
Ranko Vučinić stariji je PR savjetnik i partner u agenciji PRiredba Studio u kojoj vodi odjel za Sportski komunikacijski menadžment s višegodišnjim iskustvom u području korporativnih komunikacija, lifestyle PR-u te sportskom komunikacijskom menadžmentu. Svoju profesionalnu, komunikacijsku karijeru započeo je u mirovnom snagama (KFOR) da bi preko umjetnosti i kulture (Labin Art Express – KuC Lamparna, Julian Rachlin & Friends Festival, Pula Film Festival …) te rada u civilnom sektoru (Multimedijalni institut  m.a.m.a. - Otvoreno društvo Hrvatska, Antiratna Kampanja Hrvatske, War Resisters International…) stigao do korporativnog sektora. Godinama je bio član vrlo uspješnog kreativnog i komunikacijskog tima međunarodne agencije GREY WORLDWIDE ZAGREB gdje je započeo na poziciji asistenta kreativne direktorice i napredovao do Voditelja odjela za odnose s javnošću i organizaciju događaja. Nakon agencijskog rada i vođenja korporativnih komunikacija za vodeće domaće i međunarodne kompanije i brendove prihvaća novi profesionalni izazov te prelazi u sport. Zajedno sa svojim timom iz Priredbe autor je najzanimljivije komunikacijsko - sportske priču u regiji o Klubu hokeja na ledu Medveščak, organizirao je velike sportske događaje poput košarkaškog finala ABA Lige i teniskog Davis Cup finala u zagrebačkoj Areni, zajedno je s Filipom Hrgovićem nakon olimpijske bronce uplovio u profesionalne boksačke vode, a s nepobjedivom Braćom Sinković doveslao je do prvog hrvatskog veslačkog olimpijskog zlata. Četiri godine za redom dobitnik je međunarodne nagrade SPORTO za KHL MEDVEŠČAK kao Najbolji sportski brend u Hrvatskoj i jedan od TOP3 u Jadranskoj regiji.

Od 2013. godine uz dotadašnju funkciju Direktora komunikacija KHL MEDVEŠČAK Zagreb obnaša i funkciju Predsjednika Humanitarne zaklade KHL MEDVEŠČAK Zagreb osnovane na njegovu inicijativu. 
 

Ksenija Žlof, voditeljica odnosa s javnošću, Croatia Airlines
Ksenija Žlof osnovala je Odjel za odnose s javnošću Croatia Airlinesa i više od 20 godina bila njegova voditeljica. Urednica je putnog časopisa. Doktorirala je 2010. godine obranivši disertaciju s naslovom Utjecaj izvora na vjerodostojnost medijskih objava (na primjeru Croatia Airlinesa). Kontinuirano predaje na visokim školama te Sveučilištu Sjever u Varaždinu i izlaže na znanstvenim skupovima. Za doprinos u radu i razvijanju odnosa s javnošću te povezivanju struke sa znanošću 2012. godine dobila je nagradu PRO.PR AWARD. Nositeljica je certifikata za miritelje Human Dynamic, Phare 2005.