Vijesti

Newton Media grupa osvojila zlato na dodjeli AMEC-ovih nagrada u Bangkoku

25.05.2017.

Na svečanoj dodjeli nagrada AMEC Awards 2017 u Bangkoku, predstavnicima Newton Media grupe uručena je prva nagrada za najbolje mjerenje učinkovitosti B2B kampanje. No, ovo nije jedini uspjeh Newton Media grupe u Bangkoku, jer osvojena je i treća nagrada za najbolje korištenje integriranog mjerenja i istraživanja komunikacije.

Newton Media grupa obranila je prošlogodišnje prvo mjesto u kategoriji B2B zahvaljujući medijskoj reviziji za Tesco. Medijska revizija je nova analitička usluga Newton Media grupe, a kombinira analizu medijskog sadržaja i anketu za novinare. Tvrtkama pomaže da točno odrede specifične potrebe novinara, preciznije usmjere svoju komunikaciju te na taj način povećaju učinkovitost. Nagrađeni projekt proveden je u 2016. godini za tvrtku Tesco, koja je rezultate upotrijebila za poboljšanje komunikacijske strategije.

Ján Kondáš, direktor korporativnih komunikacija u Tescu, istaknuo je da već dugi niz godina surađuje s Newton Media grupom te objasnio kako im analiza medijske revizije pomaže u poslovnom razvoju:  „Ta nam je detaljna analiza omogućila da modificiramo našu komunikacijsku strategiju kako bi puno bolje odražavala trenutne potrebe naše tvrtke za vanjskim komuniciranjem. Revizija nam je također pomogla da prepoznamo nove trendove u komunikacijama, a to je jedan od razloga što smo to odlučili ponoviti ove godine, kako bismo mogli pratiti napredak.“

Ova prestižna nagrada potvrđuje visoku razinu stručnosti u kojoj se nalazi Newton Media grupa kao vodeća grupacija u praćenju medija i medijskim analizama na području srednje i jugoistočne Europe, a u njezinom sastavu su i hrvatske tvrtke MediaNet i Presscut, MSA Adria, Newton Technologies Adria, Briefing mediji i Briefing analize.

Međunarodno udruženje za mjerenje i vrednovanje komunikacije (AMEC) svake godine dodjeljuje nagrade za najbolje medijske analize.  Darja Kupinić Guščić, suosnivačica i suvlasnica agencije MediaNet, koja je nedavno proslavila dvadeset godina djelovanja i postala članica Uprave u AMEC-u, svoje zadovoljstvo radi uspjeha u Bangkoku nije mogla sakriti: „Sretna sam što mogu reći da smo ispunili svoj cilj, a to je da smo all inclusive agencija. Mi istražujemo utjecaj na poslovni rezultat. MediaNet je sudjelovao u istraživanju i sretna sam što sam mogla vidjeti svoje zaposlenike na pozornici u Bangkoku. Zaslužili smo to kao agencija, ponosni smo što smo dio ove snažne i razvojno orijentirane grupe „ 

Generalni direktor Newton Media grupe, Petr Herian, koji je i predložio Darju za članicu Uprave AMEC-a, izjavio je odmah nakon svečanosti: „Dodjela nagrada AMEC Awards za nas predstavlja mogućnost da se svake godine usporedimo s konkurencijom na međunarodnoj razini. Zbog toga sam još zadovoljniji što smo osvojili dvije nagrade u ovom prestižnom natjecanju, čime je potvrđena naša vodeća pozicija u industriji medijskih analiza.“

Dodatne informacije o dobitnicima AMEC-ovih nagrada za 2017. potražite na internetskoj stranici AMEC-a.