Aktivnosti Udruge Carpe Diem

Drugi ovogodišnji Carpe Diem u agenciji Pragma komunikacije

18.05.2017.

Drugi ovogodišnji Carpe  Diem održao se 17. svibnja 2017. u agenciji Pragma komunikacije.

Nazočne je uvodno pozdravila, predstavila tvrtku i njezino poslovanje direktorica agencije Dunja Bua Maričević.

Pragma komunikacije jedna je od najdugovječnijih agencija na hrvatskom PR tržištu. Dugogodišnje uspješno poslovanje ove je godine okrunjeno nizom nagrada poput Golden SEMPLER 2017 najbolje ciljanu kampanju i EFFIE 2017 za  kampanju godine (članovi tima).

U suradnji sa Zagrebačkom pivovarom, Pragma provodi društveno odgovorne kampanje pa je tako jedna od najpoznatijih „Razmisli“ – prva kampanja odgovornog konzumiranja u Hrvatskoj iz 2008. godine. Dva su osnovna smjera te kampanje: alkohol i vožnja (Razmisli – kad piješ, ne vozi) i zloupotreba od strane maloljetnika (Razmisli – treba znati stati). Ciljevi te kampanje su pozicioniranje Zagrebačke pivovare kao vodećeg glasa promocije odgovorne konzumacije, te promoviranje umjerene i odgovorne konzumacije piva. Nešto više o toj kampanji rekla nam je Corrina Rus, junior savjetnica. Također, u suradnji sa Zagrebačkom pivovarom gotovo 3 godine provodila se uspješna kampanja „Počeši s razlogom“ protiv raka testisa. Za tu kampanju Pragma je osvojila i Grand Prix HUOJ-a u kategoriji društveno odgovornog poslovanja, rekla je Bojana Mandić, strateška savjetnica u agenciji. O trendovima u influencer marketingu, na studiji slučaja kampanje #untaggable za Audi Q2 - upoznala nas je Ana Stunić, digitalna strategica agencije. Voditeljica ureda agencije Vlatka Bilek zaslužna je za organizaciju cjelokupnog događanja u Pragmi te joj se i ovim putem zahvaljujemo.

Uime svih članova Hrvatske udruge za odnose s javnošću, zahvaljujemo cijelom Pragminom timu na gostoprimstvu, posebice na ugodnom druženju uz glazbu nakon formalnog dijela.

.

Pogledajte fotografije na našoj Facebook stranici.