Vijesti

Na ovogodišnjim Danima komunikacija sveukupno 227 radova borit će se za priznanje struke

23.03.2017.

Službeno su zatvorene prijave za sva četiri strukovna natjecanja Dana komunikacija

Zagreb, ožujak 2017. – Važan dio festivala Dani komunikacija, koji će se održati od 30. ožujka do 2. travnja 2017. u hotelu Lone u Rovinju, upravo su strukovna natjecanja kada agencije i oglašivači pokazuju svoju kreativnost i znanja pred pomno odabranim članovima žirija. U natjecanjima IdejaX, Mixx, Effie i Young Lions Croatia snage će odmjeriti velike i male agencije industrije tržišnih komunikacija te njihovi klijenti, a ove je godine prijavljeno sveukupno 227 natjecateljskih projekata.

Natjecanje za najučinkovitije agencije i oglašivače Effie ove je godine posebno jako u prijavama iz financijskog i osiguravajućeg sektora, a za prestižnu nagradu gdje je uz učinkovitost vrlo važno strateško promišljanje borit će se sveukupno 51 projekt. U natjecanju kreativnosti IdejaX prijavljena su 73 projekta, pri čemu će ove godine još više agencija biti nagrađeno za svoje ideje i ostvarenja budući da su od ove godine organizatori uključili i zlatne, srebrne i brončane IdejeX kao kategorije nagrada.

Natjecanje MIXX, u kojemu se dodjeljuju nagrade za najbolje digitalne projekte, alate i platforme, bilježi porast od 5 prijava i 3 agencije više nego prošle godine, sa sveukupno 84 prijave. Prijavljeni radovi ocijenit će se na temelju kreativnosti, strategije, izvedbe, korištenja medija i postignutih rezultata. U konačnici, tu je i natjecanje koje se u potpunosti odvija tijekom samoga festivala. Young Lions Croatia nagrađuje timove najboljih mladih nada agencija, koji u roku od 24 sata moraju kreirati kampanje u kategorijama Cyber, Design i PR. Za natjecanje je prijavljeno 19 dvočlanih timova koji će u izolaciji od svojih starijih suradnika i klijenata pokazati da budućnost industrije leži u dobrim rukama.

Nagrade za sva četiri natjecanja dodijelit će se u sklopu Dana komunikacija, koji se održavaju od 30. ožujka do 2. travnja u hotelu Lone u Rovinju, a tijekom smotri finalista pojedinih natjecanja svi posjetitelji festivala moći će vidjeti kakve projekte razvijaju agencije i oglašivači, ali i inspirirati se kako bi se priključili borbi za prestižne nagrade sljedeće godine.