Aktivnosti Udruge Grand PRix

Smotra finalista nagrade Grand PRix HUOJ-a

03.03.2017.

Na Smotri finalista nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću predstavljeno je 36 komunikacijskih projekata koji su ušli u završnicu izbora za najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u Hrvatskoj.

Nakon petominutnog predstavljanja projekata finalisti su odgovarali na pitanja žirija. Ocjena za taj nastup dio je bodovanja kojim se određuju dobitnici nagrada u 12 kategorija.

Smotru finalista pratio je velik broj stručnjaka za odnose s javnošću jer upravo Smotra donosi jedinstven pregled primjera dobre prakse odnosa s javnošću u Hrvatskoj.

Dobitnici nagrade Grand PRix bit će objavljeni na svečanosti u hotelu Westin u Zagrebu u četvrtak, 16. ožujka u 19.30 sati. 

> Pogledajte fotogaleriju na našem Facebooku.

Finalisti po kategorijama su:

Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi

  • Grad Karlovac i Javna ustanova AQUATIKA - slatkovodni akvarij Karlovac, Millenium promocija: "Svečano otvaranje i pozicioniranje karlovačke Aquatike - prvog slatkovodna akvarija u Hrvatskoj"
  • Javna ustanova u kulturi Tvrđava kulture Šibenik: "Više od stvarnosti - prva godina revitalizirane tvrđave Barone"
  • Hauska & Partner za Grad Zadar, Upravni odjel za razvitak otoka i zaštitu okoliša: "Kampanja Zato što volim Zadar"

Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru

  • Media Val d.o.o. za Udrugu za podršku žrtvama i svjedocima: "Volontiraj i PRofitiraj – provedba komunikacijskih aktivnosti za Udrugu za podršku žrtvama i svjedocima"
  • Institut za istraživanje i edukaciju ZAPOSLENA MAMA: "MAMFORCE Standard za obiteljsku odgovornost i rodnu ravnopravnost"
  • Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri za HUB385: "Lansiranje i pozicioniranje HUB385 centra inovacija"

Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva

  • Addiko Bank d.d. (MPR): "Rebranding i pozicioniranje Addiko banke"
  • Madison Consulting za IKEA Hrvatska: "Probna kuća IKEA"
  • Hrvatska radiotelevizija: "Priče svake generacije – promocijska kampanja u povodu obilježavanja 90. obljetnice postojanja Hrvatskoga radija (HRT – HR) i 60. obljetnice postojanja Hrvatske televizije (HRT – HTV)"

Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva

  • VETTURELLI d.o.o. (agencija 404 d.o.o.): "B2B RUN powered by HT"
  • Dialog komunikacije d.o.o.: "DIABLOG"
  • Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri za Istrian Wine Run: "Komunikacijska podrška za utrku "Istrian Wine Run"

Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje

  • Pragma komunikacije za klijenta Zagrebačka pivovara/Ožujsko pivo: "Počeši s razlogom - kampanja za rano otkrivanje raka testisa"
  • Nova TV d.d.: "Integrirano partnerstvo za kontinuirano osnaživanje projekta Želim život Zaklade Ana Rukavina"
  • Madison Consulting za IKEA Hrvatska: "IKEA Hrvatska i Udruga Kamensko - Projekt socijalnog poduzetništva"

Grand PRix za unutrašnju komunikaciju

  • INA - Industrija nafte d.d.: "beneFIT - pogodnosti za radnike"
  • Pragma komunikacije za klijenta Zagrebačku pivovaru: "Predstavljanje online sustava za samostalni unos kadrovskih podataka People Central"
  • Nova TV d.d.: "NOVOSTI NA NOVOJ - NOVA RAZINA INTERNOG KOMUNICIRANJA"

Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje

  • HEINEKEN Hrvatska i Media Val: "Pravi frajeri znaju mjeru (#HEROWANTED)"
  • Dialog komunikacije d.o.o. za Mars Hrvatska d.o.o.: "Orbit daruje osmijeh"
  • SVE PET d.o.o. - za Koaliciju udruga u zdravstvu (KUZ) i Udruga Sve za Nju: "Nacionalna javnozdravstvena kampanja "MI MOŽEMO. JA MOGU."

Grand PRix za političku komunikaciju

  • Maksima komunikacije za političku stranku Pametno: "Zaokrenimo Hrvatsku"
  • Stožer kampanje Anke Mrak - Taritaš: "Kampanja: Anka je Mrak, Za građane i građevine"
  • Nova TV d.d.: "Nova TV - Izbori 2016."

Grand PRix za digitalnu komunikaciju

  • RTL HRVATSKA d.o.o.: #VRIJEMEODLUKE - korištenje Facebook Livea kao poveznice između digitalnog i televizijskog svijeta
  • Švicarska (Helvetika Komunikacije d.o.o.) i Dukat d.d.: "Dukat & blogeri"
  • Nova TV d.d.: "Projekt praćenja Europskog prvenstva na portalu GOL.hr"

Grand PRix za organizaciju događanja

  • Društvo Propela Zadar: "10. DM MILLENIUM JUMP"
  • VALAMAR RIVIERA d.d./MPG: "POREČ OPEN AIR - FESTIVAL OF LIFE"
  • Primorsko-goranska županija, Kabinet župana - Služba za odnose s javnošću i protokol: "PREDSTAVLJANJE SREDNJIH ŠKOLA PRIMORSKO - GORANSKE ŽUPANIJE "KAMO DALJE?"

Grand PRix za komunikacijsku strategiju

  • Quintana komunikacije za Gradsko stambeno gospodarstvo Velika Gorica: "Energično učinkoviti"
  • Nova TV d.d.: "SUPERTALENT 2016. - Više od TV showa"
  • Hauska & Partner za Danfoss Hrvatska: "(Re)pozicioniranje tvrtke Danfoss Hrvatska"

Grand PRix za sponzoriranu komunikaciju

  • Komunikacijski laboratorij d.o.o. za Pernod Ricard Hrvatska: "Chivas Win the right way"
  • INA – Industrija nafte d.d.: „INA - generalni sponzor Hrvatskog nogometnog saveza“
  • Allianz Zagreb d.d. i VETTURELLI d.o.o.: "Dio koji nedostaje"