Aktivnosti Udruge Grand PRix

Satnica Smotre finalista 10. Grand PRix-a

22.02.2017.

Smotra finalista održat će se 2. ožujka 2017. u Matis Absolut Loungeu, Trg Stjepana Radića 3 u Zagrebu.

Na Smotri finalista kroz prezentaciju u trajanju maksimalno 5 min predstavljaju se finalni projekti. Za prezentaciju projekta na Smotri finalista mogu se koristiti svi dostupni alati i formati za izradu prezentacija (ppt, video…).

Za predstavljanje možete koristiti prezentaciju koju ste dostavili kod prijave ili nam dostavite novu do utorka, 28. veljače do 15 sati. Ukoliko do navedenog datuma ne dostavite novu prezentaciju, smatrat ćemo da ćete koristiti ranije poslanu.
Nakon izlaganja članovi žirija mogu postaviti pitanja i tražiti dodatna pojašnjenja. Predstavljanje projekata je čin kreativnosti i inovativnosti prezentera. Svi digitalni formati i prezentacijski alati su dopušteni.

Raspored predstavljanja:

10:00 – 10:05  Pozdravna  i  uvodna riječ Darie Mateljak, predsjednice stručnog žirija

10:10 Predstavljanje kategorije Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi

  • Grad Karlovac i Javna ustanova AQUATIKA - slatkovodni akvarij Karlovac, Millenium promocija: "Svečano otvaranje i pozicioniranje karlovačke Aquatike - prvog slatkovodna akvarija u Hrvatskoj"
  • Javna ustanova u kulturi Tvrđava kulture Šibenik: "Više od stvarnosti - prva godina revitalizirane tvrđave Barone"
  • Hauska & Partner za Grad Zadar, Upravni odjel za razvitak otoka i zaštitu okoliša: "Kampanja Zato što volim Zadar"

10:35 Predstavljanje kategorije Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru 

  • Media Val d.o.o. za Udrugu za podršku žrtvama i svjedocima: "Volontiraj i PRofitiraj – provedba komunikacijskih aktivnosti za Udrugu za podršku žrtvama i svjedocima"
  • Institut za istraživanje i edukaciju ZAPOSLENA MAMA: "MAMFORCE Standard za obiteljsku odgovornost i rodnu ravnopravnost"
  • Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri za HUB385: "Lansiranje i pozicioniranje HUB385 centra inovacija"

11:00 Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva 

  • Addiko Bank d.d. (MPR): "Rebranding i pozicioniranje Addiko banke"
  • Madison Consulting za IKEA Hrvatska: "Probna kuća IKEA"
  • Hrvatska radiotelevizija: "Priče svake generacije – promocijska kampanja u povodu obilježavanja 90. obljetnice postojanja Hrvatskoga radija (HRT – HR) i 60. obljetnice postojanja Hrvatske televizije (HRT – HTV)"

11: 25 Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva 

  • VETTURELLI d.o.o. (agencija 404 d.o.o.): "B2B RUN powered by HT"
  • Dialog komunikacije d.o.o.: "DIABLOG"
  • Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri za Istrian Wine Run: "Komunikacijska podrška za utrku "Istrian Wine Run"

11:40 Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje 

  • Pragma komunikacije za klijenta Zagrebačka pivovara/Ožujsko pivo: "Počeši s razlogom - kampanja za rano otkrivanje raka testisa"
  • Nova TV d.d.: "Integrirano partnerstvo za kontinuirano osnaživanje projekta Želim život Zaklade Ana Rukavina"
  • Madison Consulting za IKEA Hrvatska: "IKEA Hrvatska i Udruga Kamensko - Projekt socijalnog poduzetništva"

11:40 – 12:10 pauza za osvježenje

12:10 Grand PRix za unutrašnju komunikaciju 

  • INA - Industrija nafte d.d.: "beneFIT - pogodnosti za radnike"
  • Pragma komunikacije za klijenta Zagrebačku pivovaru: "Predstavljanje online sustava za samostalni unos kadrovskih podataka People Central"
  • Nova TV d.d.: "NOVOSTI NA NOVOJ - NOVA RAZINA INTERNOG KOMUNICIRANJA"

12:35 Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje 

  • HEINEKEN Hrvatska i Media Val: "Pravi frajeri znaju mjeru (#HEROWANTED)"
  • Dialog komunikacije d.o.o. za Mars Hrvatska d.o.o.: "Orbit daruje osmijeh"
  • SVE PET d.o.o. - za Koaliciju udruga u zdravstvu (KUZ) i Udruga Sve za Nju: "Nacionalna javnozdravstvena kampanja "MI MOŽEMO. JA MOGU."

13:00 Grand PRix za političku komunikaciju 

  • Maksima komunikacije za političku stranku Pametno: "Zaokrenimo Hrvatsku"
  • Stožer kampanje Anke Mrak - Taritaš: "Kampanja: Anka je Mrak, Za građane i građevine"
  • Nova TV d.d.: "Nova TV - Izbori 2016."

13: 25 Grand PRix za digitalnu komunikaciju 

  • RTL HRVATSKA d.o.o.: #VRIJEMEODLUKE - korištenje Facebook Livea kao poveznice između digitalnog i televizijskog svijeta 
  • Švicarska (Helvetika Komunikacije d.o.o.) i Dukat d.d.: "Dukat & blogeri"
  • Nova TV d.d.: "Projekt praćenja Europskog prvenstva na portalu GOL.hr"

14:00 Grand PRix za organizaciju događanja 

  • Društvo Propela Zadar: "10. DM MILLENIUM JUMP"
  • VALAMAR RIVIERA d.d./MPG: "POREČ OPEN AIR - FESTIVAL OF LIFE"
  • Primorsko-goranska županija, Kabinet župana - Služba za odnose s javnošću i protokol: "PREDSTAVLJANJE SREDNJIH ŠKOLA PRIMORSKO - GORANSKE ŽUPANIJE "KAMO DALJE?"

14:25 Grand PRix za komunikacijsku strategiju 

  • Quintana komunikacije za Gradsko stambeno gospodarstvo Velika Gorica: "Energično učinkoviti"
  • Nova TV d.d.: "SUPERTALENT 2016. - Više od TV showa"
  • Hauska & Partner za Danfoss Hrvatska: "(Re)pozicioniranje tvrtke Danfoss Hrvatska"

15:00 Grand PRix za sponzoriranu komunikaciju 

  • Komunikacijski laboratorij d.o.o. za Pernod Ricard Hrvatska: "Chivas Win the right way"
  • INA – Industrija nafte d.d.: „INA - generalni sponzor Hrvatskog nogometnog saveza“
  • Allianz Zagreb d.d. i VETTURELLI d.o.o.: "Dio koji nedostaje"

15:25     KRAJ!

U tijeku su i prijave za Svečanu večeru koja će se održati u četvrtak, 16. ožujka 2017. The Westin Hotel, Ulica Izidora Kršnjavoga 1 u Zagrebu od 19:30.

Svi prijavitelji projekata na natječaj Grand PRix 2017. u plaćenoj kotizaciji imaju uključenu jednu ulaznicu za Svečanu večeru.

Sve dodatne ulaznice se naplaćuju. Više informacija potražite ovdje!