Vijesti

Poziv na panel "Globalni trendovi i budućnost odnosa s javnošću"

21.02.2017.

Pridružite nam se na panelu Globalni trendovi i budućnost odnosa s javnošću ovaj petak, 24. veljače 2017. u 10:30 sati u prostoru Medijateka Francuskog instituta u Zagrebu, ulica Petra Preradovića 5.

Sudionici ovog HUOJ-evog panela su Maxim Behar (predsjednik ICCO), Marina Burazer (INA), Ankica Mamić (IMC), prof.dr.sc. Ana Tkalac Verčič (Ekonomski fakultet) i Elena Wolsperger Dolezil (Dukat).

Kratko uvodno izlaganje održat će Maxim Behar, predsjednik ICCO-a (International Communication Consultancy Organization), međunarodnog udruženja komunikacijskih konzultanta, najveće i najutjecajnije svjetske organizacije za odnose s javnošću. Maxim Behar je dugogodišnji konzultant u odnosima s javnošću, izvršni predsjednik M3 Communications grupe, vodeće komunikacijske konzultantske tvrtke u Bugarskoj. 2016. godine Behar je imenovan članom Uprave Muzeja za odnose s javnošću u New Yorku. U uvodnom dijelu Behar će govoriti o trendovima u poslovanju u odnosima s javnošću, društvenim mrežama i njihovim utjecajima te smjerovima poslovanja u odnosima s javnošću u budućnosti.

Panel Globalni trendovi i budućnost odnosa s javnošću moderirat će Ankica Mamić, vlasnica agencije Integrirani marketing i komunikacije (IM&C). Odnosima s javnošću Mamić se bavi već više od 20 godina te je bez zadrške možemo nazvati pionirom odnosa s javnošću u Hrvatskoj. Iza Ankice Mamić stoji iskustvo rada na nekim od najvažnijih komunikacijskih projekata u Hrvatskoj. Vlasnica je agencije za odnose s javnošću IMC čiji su klijenti vodeće domaće kompanije i brojne internacionalne.

Ono što će zasigurno obilježiti budućnost profesije odnosa s javnošću je mogućnost kontinuirane prilagodbe, agilnost i usmjerenost na izvrsnost i implementaciju inovacija u svakodnevno poslovanje. Sve brži razvoj tehnologije podignuo je dinamičnost same profesije na razinu koju prije samo nekoliko godina nismo mogli niti zamisliti. Danas se od stručnjaka u odnosima s javnošću zahtjeva istovremeno posjedovanje digitalnih, društvenih i kreativnih vještina koje nadograđuju temelje izgrađene na poznavanju teorije i prakse odnosa s javnošću te dubinskog poznavanja okruženja u kojem se djeluje.

Na panelu sudjeluju:

Marina Burazer, direktorica Sektora korporativnih komunikacija INA-e, prof.  dr.  sc. Ana Tkalac Verčič, Ekonomski fakultet u Zagrebu, autorica prvog sveučilišnog udžbenika Odnosi s javnošću i Elena Wolsperger Dolezil, direktorica korporativnih komunikacija Dukata.

Marina Burazer od 2012. direktorica je Sektora korporativnih komunikacija u INA-i, zadužena za upravljanje marketingom, brend menadžmentom, odnosima s javnošću i društveno odgovornim poslovanjem kompanije. Komunikacijsko timu u INA-i Burazer se pridružila 2009. godine, a prije toga sticala je višegodišnje iskustvo u odnosima s javnošću u državnoj upravi.

Prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič redovita je profesorica na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu i međunarodno priznata znanstvenica u području odnosa s javnošću. Tkalac Verčič je autorica prvog sveučilišnog udžbenika Odnosi s javnošću, čiji je izdavač HUOJ. Autorica je mnogih znanstvenih i stručnih radova, te koautorica i urednica nekoliko knjiga s područja marketinga i  odnosa s javnošću.

Elena Wolsperger Dolezil 2007. godine preuzima funkciju direktorice korporativnih komunikacija Dukata i s time i odgovornost za upravljanje odnosima s javnošću u Hrvatskoj i na tržištima JI Europe. Karijeru je započela u Diners Clubu, a nastavila u Generalturistu na poziciji direktorice marketinga i odnosa s javnošću.

Molimo da zbog ograničenog broja mjesta potvrdite svoj dolazak slanjem e-maila na info@huoj.hr do četvrtka, 23. veljače 2017. do 14 sati.

Na panelu ćete moći kupiti knjigu prof. dr. sc. Tkalac Verčič Odnosi s javnošću po posebnom popustu.