Aktivnosti Udruge Grand PRix

Nagrada Grand PRix za unutrašnju komunikaciju

03.01.2017.

Predstavljamo kategoriju Grand PRix za unutrašnju komunikaciju koja se dodjeljuje za najbolji komunikacijski program usmjeren unutrašnjoj ciljnoj javnosti.

Ključni faktor svakog poslovanja upravo su zaposlenici, stoga njihovo zadovoljstvo i motiviranost igra vrlo važnu ulogu u svakodnevnom obavljanju zadataka.

Upravo tom mišlju vodili su se naši prošlogodišnji pobjednici nagrade Grand PRix za unutrašnju komunikaciju, Allianz Zagreb d.d. za projekt „ProBUDI se uz (Branimira) Budetića“.

Kažu kako ovu kategoriju najbolje opisuju 5 riječi: zaposlenici, informiranje, motivacija, angažman te povratna informacija.

Ovim komunikacijskim projektom potaknuli su zaposlenike da počnu promišljati o sitnicama koje mogu napraviti za sebe kako bi poboljšali kvalitetu života, brinući se o svom zdravlju.  Istovremeno to je pozitivno utjecalo na njihovo poslovanje jer su zadovoljni i motivirani zaposlenici , ključni faktor poslovanja Allianza Zagreb d.d.

Najviše nas je zanimalo što za njih znači nagrada Grand PRix, odnosno kako je utjecala na njihove živote: „Drago mi je što je struka u Hrvatskoj prepoznala kvalitetu projekta, ovo priznanje me dodatno motivirao da kroz ovakve i slične projekte u suradnji s HR-om nastavim osmišljavati aktivnosti za naše zaposlenike koje promoviraju zdrav način življenja. Ovaj projekt je također pokazatelj da je za uspješnu internu komunikaciju najbitnija sinergija HR-a i Korporativnih komunikacija koji zajednički moraju osluškivati potrebe zaposlenike i kreirati komunikacijske i aktivacijske projekte koji prvenstveno rješavaju potrebe zaposlenika i direktno utječu na njihovo zadovoljstvo i angažman“, istaknula je Vanja Bzik, korporativne komunikacije Allianz Zagreb d.d.

Prijavite svoj projekt!: 10. Grand PRix - natječaj za dodjelu priznanja najboljim komunikacijskim projektima u 2016.