Aktivnosti Udruge Grand PRix

Nagrada Grand PRix u poslovnom sektoru za velike tvrtke

03.01.2017.

Nagrada Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnome sektoru za velike tvrtke dodjeljuje se za najbolji komunikacijski program za velike tvrtke poslovnoga sektora koje, prema klasifikaciji Europske Unije, obuhvaćaju više od 250 zaposlenika.

O značaju i vrijednosti nagrade Grand PRix najbolje svjedoče sami dobitnici. Upravo iz toga razloga, razgovarali smo s Anom Smoljo, Hauska&Partner .

U kojoj kategoriji ste osvojili nagradu Grand PRix?
Osvojili smo Grand PRix u kategoriji velikih tvrtki za projekt „Izgradnja reputacije i pozicioniranje D-Resorta Šibenik“.

Opišite upravo tu kategoriju u 5 riječi.
Pet riječi kojima bismo opisali kategoriju je: Veliki izazovi donose veliko zadovoljstvo.

Na koji način je Vaš komunikacijski projekt utjecao na Vaše poslovanje?
Projekt je bio izazovan i pružio nam je priliku da strateški i kreativno razvijamo nove ideje, ali i da naučimo nešto novo. Kao i svaki veliki projekt utjecao je na pozicioniranje naše tvrtke i naših konzultanata.

Što za Vas znači Grand PRix odnosno na koji način je utjecao na Vaš život?
Svakome stručnjaku je priznanje koje dobije od kolega iz struke posebno drago. Tim koji je radio na projektu je izuzetno ponosan na Grand PRix, koji je osim nagrade i dodatni poticaj za osmišljavanje i razvoj novih projekata.

Prijavite svoj projekt!: 10. Grand PRix - natječaj za dodjelu priznanja najboljim komunikacijskim projektima u 2016.