HUOJ • O novim trendovima na 3. Studentskoj konferenciji
Vijesti

O novim trendovima na 3. Studentskoj konferenciji

09.12.2016.

Treća studentska konferencija HUOJ-a održala se 6. i 7. prosinca 2016. godine. Kroz predavanja i radionice bavili smo se novim trendovima u struci kroz koje su nas vodili ugledni hrvatski stručnjaci odnosa s javnošću.

Tako je prvog dana studentske konferencije bilo riječi o važnosti PR-a i pravodobne upravljane komunikacije o čemu je govorila Ankica Mamić, vlasnica agencije IM&C. Kroz realne primjere iz svakodnevnog života, uvidjeli smo kako je poznavanje stakeholdera pa onda i javnosti, preduvjet upravljane i pravodobne komunikacije koja nam može pomoći u rješavanju kriznih situacija.

O tome kako se prijaviti na posao i uspješno se pripremiti za proces selekcije, kako izgleda proces selekcije i regrutacije, kako napisati dobar životopis i kako se pripremiti za intervju za posao, stručnim savjetima i iskustvom studentima je pomogla Valentina Penić, voditeljica projekta regrutiranje i selekcija / HR Specialist Selectio Kadrovi d.o.o.

Kroz krizno komuniciranje u izvanrednim okolnostima vodio nas je Vladimir Preselj, izvršni direktor u Millenium promociji. Kroz ovo predavanje upoznali smo se s ključnim elementima kriznog komuniciranja i primjerima kriznih situacija u kojima se komunikacijom manje ili više uspješno upravljalo. Prof. dr.sc. Lana Hudeček, znanstvena savjetnica u trajnome zvanju u Institutu za hrvatski jezik i jezikoslovlje i Igor Ćutuk,  glasnogovornik i rukovoditelj Radne jedinice Komunikacije Hrvatske radiotelevizije, govorili su o hrvatskome jeziku u odnosima s javnošću s nekoliko aspekata. Sudionike konferencije upozorili su na praktične jezične probleme u svakodnevnome radu u odnosima s javnošću, dali smjernice kako izbjeći najčešće pogreške i objasnili zašto je važno posvetiti posebnu pozornost jeziku struke, a sve to studenti su imali prilike izvježbati na konkretnome tekstnom predlošku.

Drugog dana konferencije s korisnim Google alatima studente je upoznao Vice Božić, certificirani Google Adwords i Google Analytics stručnjak iz GoAds-a. U prvom dijelu radionice studenti su naučili kako napisati objavu za medije optimiziranu za Google, kako istražiti interes tržišta uz pomoć alata kao što su Google Keyword Tool i Google Trends te kako mjeriti učinkovitost kampanja uz pomoć Google Analyticsa. Drugi dio radionice bio je posvećen praktičnim savjetima i primjerima iz prakse. S PRaktičnim PRimjerima PR-a u Prirodi upoznali su nas Nebojša Grbačić i Nenad Vukušić koji zajedno čine Copyraonicu - jedinu radionicu pisanja za web i prodaju u ovom dijelu svijeta kroz koju je u 3 godine prošlo oko 500 polaznika iz svih industrija. O Facebook oglašavanju iz prakse govorio je Ilija Brajković, suosnivač i partner u digitalnoj agenciji Akcija. Saznali smo na koji način pametno koristiti Facebook oglašavanje i prilagoditi ga ciljevima kako bi naša kampanja bila što uspješnija.

Fotogalerija Facebook: 3. studentska konferencija HUOJ-a