Aktivnosti Udruge Carpe Diem

Posljednji ovogodišnji Carpe Diem održan u Zagrebačkoj pivovari

25.12.2016.

Posljednji ovogodišnji Carpe  Diem održao se 24. studenoga 2016. godine u Zagrebačkoj pivovari. Pogledajte foto-galeriju na našem Facebooku.

Nazočne je uvodno pozdravila, predstavila tvrtku i njezino poslovanje voditeljica korporacijskih komunikacija Zagrebačke pivovare Tina Puhalo Grladinović.

Zagrebačka pivovara osnovana je 1892. godine, kad se pokazalo da mali zagrebački pivari s Gornjega grada ne mogu proizvesti dovoljno piva za grad koji se sve više razvijao i širio. Osnivačka skupština Zagrebačke pivovare kao dioničkoga društva održana je 19. svibnja 1892., a uskoro se pristupilo izgradnji tvorničke zgrade u Gornjoj Ilici. Zagrebačka pivovara danas je najveća pivovara u Hrvatskoj s 550 zaposlenih, kapacitetom proizvodnje  od 1,9 milijuna hektolitara te tržišnim udjelom od 46,2%.

Korporativne komunikacije u Zagrebačkoj pivovari su izrazito važne te im je, prije svega, cilj njegovati i unaprijediti imidž i reputaciju tvrtke te njezinih brandova. Osnovne aktivnosti Korporativnih komunikacija s kojima se ZAPI svakodnevno susreće su odnosi s medijima, istupanje u medijima, brand PR, proaktivna komunikacija s dionicima, upravljanje krizom, društveno odgovorno poslovanje, interne komunikacije, monitoriranje medija i analiza te upravljanje PR odborom Grupacije pivara. Što se tiče istupanja u medijima kao važnog segmenta Korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, cilj je djelovati kao izvor informacija za cjelokupnu pivarsku industriju.

Iz tog razloga, redovito se organiziraju treninzi govorništva, medijski treninzi te krizne simulacije. Osnovni zadatak brand PR-a je podrška marketinškim kampanjama, no ipak postoje izazovi kao što su simbolično oglašavanje u tisku, nedostatan budget, kontrola i mogućnosti za donošenje odluka. Za upravljanje krizom postoji organiziran krizni tim (CMT) kao i krizni priručnik (crisis manual) koji olakšavaju i omogućavaju upravljanje kriznim situacijama. Zagrebačka pivovara provodi mnoge društveno odgovorne kampanje pa je tako jedna od najpoznatijih „Razmisli“ – prva kampanja odgovornog konzumiranja u Hrvatskoj iz 2008. godine. Dva su osnovna smjera te kampanje: alkohol i vožnja (Razmisli – kad piješ, ne vozi) i zloupotreba od strane maloljetnika (Razmisli – treba znati stati). Ciljevi te kampanje su pozicioniranje Zagrebačke pivovare kao vodećeg glasa promocije odgovorne konzumacije, promoviranje piva kao prihvatljivog pića kad se konzumira u umjerenim količinama, odgovarajućim prilikama i od strane zdravih i odraslih osoba, promocija voluntarizma.

Saznali smo nešto više o nutritivnim sastojcima piva, ali i o vrstama i načinima proizvodnje piva Zagrebačke pivovare.

U ime svih članova Hrvatske udruge za odnose s javnošću, zahvaljujemo Tini Puhalo Grladinović, voditeljici korporacijskih komunikacija Zagrebačke pivovare te njezinim suradnicima na gostoprimstvu.