HUOJ • Predstavljamo predavače 3. Studentske konferencije
Vijesti

Predstavljamo predavače 3. Studentske konferencije

11.11.2016.

Na 3. Studentskoj konferenciji HUOJ-a koja će se održavati 6. i 7. prosinca 2016. godine u dva dana kroz predavanja i radionice bavit ćemo se novim trendovima u struci, a kroz koje će vas voditi ugledni hrvatski stručnjaci odnosa s javnošću.

Prijave za konferenciju su otvorene do 23. studenog 2016.

Prijavite se već danas na konferenciju i na info@huoj.hr pošaljite svoje ime i prezime, adresu, broj mobitela, OIB te godinu i naziv studija koji pohađate. Po primitku vaše prijave bit će vam poslan račun za plaćanje kotizacije. Kotizacija u iznosu od 125,00 kn (s PDV-om) uključuje predavanja i radionice te osvježenje u pauzama te ručak.

utorak, 6. prosinca

Važnost PR-a i pravodobne upravljane komunikacije
Ankica Mamić, IM&C

Ankica Mamić je vlasnica agencije IMC. Marketingom odnosno odnosima s javnostima bavi se već više od 20 godina te ju, temeljem ostvarenih rezultata te današnjeg utjecaja, s pravom možemo nazvati pionirom odnosa s javnošću u Hrvatskoj.  Ovlašteni je CIPR predavač  te članica  Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ),  International Public Relations Association (IPRA), Chartered Institute of Public Relations (CIPR),  European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA).

Kako izgleda posao head huntera, kako se prijaviti na posao i uspješno se pripremiti za proces selekcije
Valentina Penić, Selectio Kadar

Radionica i predavanje Grupe SELECTIO d.o.o. biti će vezana na temu pripreme za tržište rada i samu pripremu za razgovor za posao. Stručnim savjetima i iskustvom pomoći će u usmjeravanju karijere, informiraju i donošenju odluka kako biste je razvijali u skladu sa željama i sposobnostima te ponudom na tržištu rada. Saznajte kako izgleda posao ''head huntera'', kako se prijaviti na posao i uspješno se pripremiti za proces selekcije, kako izgleda proces selekcije i regrutacije, kako napisati dobar životopis i kako se pripremiti za intervju za posao.

Valentina Penić, voditeljica projekta regrutiranje i selekcija / HR Specialist Selectio Kadrovi d.o.o., magistrirala je psihologiju u Zagrebu i završila SELECTIO Human Resources Academy. Nakon nekoliko odrađenih pripravništava u složenim okruženjima, nastavila je svoju karijeru u poduzeću SELECTIO Kadrovi d.o.o. Uz to što je bila konzultantica za velike klijente poput Debenhams, MasterCard, Philip Morris International, The Walt Disney, Pliva/Teva, P&G, Coca-Cola, također je bila odgovorna za projekt uvođenja IKEA-e na hrvatsko tržište te je surađivala i na velikom projektu zapošljavanja za INA-u. Jedan od njezinih glavnih poslovnih ciljeva je pripremanje mladih talenata na prilično nepristupačno tržište rada u Republici Hrvatskoj i to putem seminara, studentskih udruga i slično. Valentina je HR profesionalac s više od 5 godina iskustva u različitim multikulturalnim sredinama što potvrđuje Certifikat Poslodavac Partner koji promiče kvalitetu u upravljanju ljudskim resursima u organizacijama i okuplja neke od najuspješnijih tvrtki na našem tržištu.

 

Krizno komuniciranje – kako upravljati komunikacijom u izvanrednim okolnostima
Vladimir Preselj, Millenium promocija

Krizni komunikacijski menadžment možda se najbolje može opisati kroz onu „nadaj se najboljem, ali očekuj najgore“. Ili, u ovom slučaju, vjerojatno je bolje reći „budi spreman za najgore“. U kriznim situacijama mnogi su skloni „izgubiti glavu“ i djelovati (komunicirati) na određene načine koji im u tom trenutku nikako ne idu u prilog. To je najčešće posljedica nepripremljenosti za izvanrednu situaciju, odnosno nepostojanja komunikacijskog plana koji bi služio kao okvir unutar kojeg se komunikacijski djeluje. A, u kriznim situacijama takav oslonac itekako puno znači. Naravno, krizni komunikacijski plan nije nešto što se provodi kako je zacrtano, bez obzira na razvoj događanja i okolnosti. On se prilagođava novonastalim situacijama, s tim da uvijek postoji određena okosnica koja se razvija i koja korespondira s drugim segmentima upravljanja krizom. Kroz ovo predavanje upoznat ćete se sa ključnim elementima kriznog komuniciranja i primjerima kriznih situacija u kojima se komunikacijom manje ili više uspješno upravljalo.

Vladimir Preselj izvršni je direktor u Millenium promociji. Diplomirao je komunikologiju na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu, a timu Millenium promocije pridružio se 2012. Vladimir Preselj predavač je na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment na kojoj održava nastavu na kolegiju Odnosi s javnošću u neprofitnom sektoru, a povremeni je predavač i na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu te drugim visokoobrazovnim institucijama. Od svog dolaska u agenciju Vladimir je radio na različitim projektima iz energetike, telekomunikacija, IT-a, bankarstva, politike, civilnoga zrakoplovstva i turizma.

Kao konzultant aktivno je sudjelovao u realizaciji mnogobrojnih aktivnosti iz odnosa s javnošću, korporativnih komunikacija, kriznoga komuniciranja, strateškoga komuniciranja, odnosa s medijima i brendiranja. Autor je i suautor više znanstvenih radova posvećenih komunikacijskom menadžmentu i odnosima s javnošću.

Hrvatski jezik u odnosima s javnošću
prof. dr.sc. Lana Hudeček, Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje i Igor Ćutuk, Hrvatska radiotelevizija

O hrvatskome jeziku u odnosima s javnošću govorit će se s nekoliko aspekata. Sudionike konferencije upozorit će se na praktične jezične probleme u svakodnevnome radu u odnosima s javnošću, dati smjernice kako izbjeći najčešće pogreške te obavijestiti o relevantnim mjestima na kojima mogu potražiti odgovore na svoje jezične dvojbe. Predviđen je i rad na konkretnome tekstnom predlošku te aktivno sudjelovanje sudionika konferencije. Izlagači će se također osvrnuti i na jezik struke, tj. na nazivlje koje se upotrebljava u odnosima s javnošću te na nekoliko primjera sinonimnih nizova (npr. presica, press konferencija, konferencija za tisak, konferencija za novinare, konferencija za medije; aktivnosti slijeđenja, slijeđenje, follow-up) objasniti zašto je važno posvetiti posebnu pozornost jeziku struke te dati temeljene smjernice odnosa prema članovima takvih nizova iz kojih proizlazi i zaključak o tome kojemu od članova treba dati prednost.   

Lana Hudeček znanstvena je savjetnica u trajnome zvanju u Institutu za hrvatski jezik i jezikoslovlje. Područje je njezina znanstvenoga bavljenja u prvome redu suvremena jezična norma i jezično planiranje, terminologija, leksikologija i leksikografija, jezik poslovne komunikacije, jezik medija te povijest jezika. Autorica je knjiga i mnogih radova s tih područja (na popisu u prilogu). Suatorica je i suurednica temeljnih normativnih priručnika: Hrvatskoga pravopisa, Školskoga rječnika hrvatskoga jezika i Hrvatskoga jezičnog savjetnika (također i suatorica Pregleda gramatike hrvatskoga jezika u monografiji Pregled povijesti, gramatike i pravopisa hrvatskoga jezika). Voditeljica je (s Milicom Mihaljević) institutskih projekata Mali školski pravopis i Religijski pravopis. Članica je međunarodnoga terminološkoga povjerenstva International Committee of Slavonic Scholars, Terminology Commission, organizacijskoga odbora skupa Hrvatski sintaktički dani, Savjeta za jezik i govor HRT-a, Matičnoga odbora za filologiju, Upravnoga vijeće Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje. Sudjeluje u izvedbi nekoliko jezičnih kolegija na studiju novinarstva na veleučilištu Vern'. Urednica je znanstveno-popularnoga časopisa Instituta za hrvatski jezik Hrvatski jezik i mrežnih stranica Bolje je hrvatski. Sudjelovala je u mnogim aktivnostima popularizacije znanosti.

Igor Ćutuk magistar je novinarstva i odnosa s javnošću. Rad u medijima započeo je 1996. godine kao spiker, novinar i voditelj na osječkome Gradskom radiju. Od 1998. do 2004. godine bio je akreditirani dopisnik iz Hrvatske za američki Radio Slobodna Europa (Radio Free Europe – RFE), a pisao je i za ostale medije. Medijski se usavršavao na Američkome javnom radiju (National Public Radio – NPR) u Washingtonu i Bostonu. Od 2008. do 2015. godine bio je zaposlen u Coca-Coli HBC Hrvatska na mjestu rukovoditelja odnosa s javnošću. Bio je zadužen za vođenje vanjskih komunikacija, odnosa s medijima i odnosa s tvrtkinim važnim interesnim skupinama te upravljanje društveno odgovornim projektima, među kojima su brojni dobili ugledne domaće I međunarodne nagrade I priznanja struke I šire javnosti. Od 2015. godine glasnogovornik je i rukovoditelj Radne jedinice Komunikacije Hrvatske radiotelevizije (HRT). Asistent je na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu.

 

srijeda, 7. prosinca

Što svaki PR stručnjak treba znati o Google-u?
Vice Božić, GoAds

Cilj radionice je upoznati studente sa korisnim Google alatima koji im mogu pomoći u svakodnevnom radu, bilo da planiraju raditi na strani agencije ili klijenta.

Radionica je podijeljena u dva dijela. U prvom dijelu radionice sudionici će naučiti kako napisati objavu za medije optimiziranu za Google, kako istražiti interes tržišta uz pomoć alata kao što su Google Keyword Tool i Google Trends, te kako mjeriti učinkovitost kampanja uz pomoć Google Analyticsa. Drugi dio radionice će biti posvećen praktičnim savjetima i primjerima iz prakse.

Vice Božić je direktor digitalne agencije GoAds, specijalizirane za Google oglašavanje. Sa više od 10 godina iskustva rada u industriji, jedan je od vodećih domaćih stručnjaka za to područje. Prije osnivanja vlastite tvrtke, radio je u najvećim hrvatskim i inozemnim agencijama kao što su Omnicom Media Grupa, Bruketa&Žinić, Luminus Creative i drugima. 2012. godine prelazi u Vipnet na mjesto voditelja digitalnog odjela, gdje je bio zadužen za cjelokupno online poslovanje i digitalni marketing. Tijekom karijere radio je na planiranju i implementaciji digitalnih strategija i kampanja za klijente kao što su MTV, Coca-Cola, Unilever, Toyota, Wrigley, Fujitsu Siemens, Tele2, Hrvatski Telekom, Podravka, Atlantic Grupa i brojne druge. Certificirani je stručnjak za Google AdWords i Google Analytics. Redoviti je predavač na Mirakul Internet marketing akademiji, kao i na brojnim stručnim konferencijama.

Facebook oglašavanje iz prakse
Ilija Brajković, Akcija

Facebook oglašavanje je puno šira priča od klika na Boost post. Boost post koriste samo amateri, a na predavanju ćemo objasniti na koji način raditi pametno Facebook oglašavanje i prilagoditi ga ciljevima.

Ilija Brajković je dugo aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih šest godina posvetio tehnologijama i alatima za razvoj poslovanja preko društvenih mreža te edukacijama u tom specifičnom segmentu. U duši geek, ali život ga je odnio u nešto novo, u čemu još više uživa, pa je danas partner u digitalnoj agenciji Akcija, gdje se brine za razvoj poslovanja, vodi odnose s klijentima i fanovima te kreira marketinške sadržaje. Radio je kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm, gdje je upravljao zajednicom korisnika iz svih krajeva svijeta. Vodio je projekte za velike klijente, kao što su Microsoft Hrvatska, Renault i Suzuki, kao i za veliki broj manjih i srednjih poduzeća u različitim industrijama. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, a dobio je i titulu TOP5 predavač na konferencijama Web::Strategija 12, Web::Strategija 15, Weboo2013. i Web::Industrija.

PRaktični PRimjeri PR-a u Prirodi
Nebojša Grbačić i Nenad Vukušić, Copyraonica

Nenad Vukušić je freelance copywriter s više od 15 godina iskustva, unutar kojih je lansirao proizvode, gasio požare i kreirao hype na globalnoj razini. Zanat je pekao po agencijama kako bi iz drugog pokušaja postao freelancer. Pisao je Kolektivu, Njuškalo, T-HT, Maistru, Pickbox, globalno lansirao Enfojer... mogli bi nabrajati do sutra. Zadnjih par godina pomaže ljudima i kompanijama pisati efikasnije.

Nebojša Grbačić je copywriter i medijski strateg čiji su content marketing projekti prepoznati i cijenjeni u cijeloj regiji. Radio je kao novinar i urednik u velikim medijima, zatim kao copywriter i digitalni specijalist po marketinškim i PR agencijama za velike klijente. Radio je na 4 političke kampanje, vodio 30-ak brendova na Facebooku, a educirao još toliko. Smišlja aktivacije, aplikacije, strategije, web stranice i vodi Sadržajnu agenciju Cvoke.

Zajedno čine Copyraonicu - jedinu radionicu pisanja za web i prodaju u ovom dijelu svijeta kroz koju je u 3 godine prošlo oko 500 polaznika iz svih industrija.