HUOJ • Druga godišnja nagrada HUOJ-a "Mlada nada"
Vijesti

Druga godišnja nagrada HUOJ-a "Mlada nada"

23.08.2016.

Hrvatska udruga za odnose s javnošću po drugi put će dodijeliti godišnju studentsku nagradu HUOJ-a "Mlada nada", kojoj je cilj promicanje izvrsnosti među studentima i njihovo motiviranje za stjecanje novih znanja i vještina u području odnosa s javnošću.

Ova nagrada je priznanje strukovne udruge za pokazano znanje, izvrsnost i zalaganje studenata visokih učilišta koja djeluju na području Republike Hrvatske, a koji su tijekom studija, na preddiplomskim ili diplomskim studijskim programima, imali upisane kolegije koji su podrazumijevali sadržaj iz područja odnosa s javnošću.

Postupak dodjele nagrade vodi stručni žiri sastavljen od pet članova iz redova predavača kolegija iz područja odnosa s javnošću na visokoškolskim ustanovama, stručnjaka za odnose s javnošću u tvrtkama i agencija za odnose s javnošću.

U ovogodišnji stručni žiri imenovani su Ana Tkalac Verčič, Zdeslav Milas, Mirela Holy, Ivana Tavra i Bojana Mandić.

prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič, predsjednica

Ana Tkalac Verčič redovita je profesorica na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Na katedri za marketing predaje više komunikacijskih kolegija na preddiplomskom, diplomskom, poslijediplomskom i doktorskom studiju. Uz Sveučilište u Zagrebu, gostovala je na drugim sveučilištima poput onoga u Luganu.

Diplomirala je i magistrirala na Odsjeku za psihologiju  Filozofskog  fakulteta  u  Zagrebu, a doktorirala na Ekonomskom fakultetu Zagreb. Dobitnica je Fullbrightove stipendije te je autorica mnogih znanstvenih i stručnih objava. Koautorica je i urednica nekoliko knjiga s područja marketinga, odnosa s javnošću i metodologije znanstvenog istraživanja. Posljednje knjige uključuju Odnose s medijima, Public relations metrics: research and evaluation, te Priručnik za metodologiju istraživačkog rada.

Redovito objavljuje u domaćim i međunarodnim časopisima poput Public Relations Review, Journal of Marketing Communications i Društvenih istraživanja. Sudjelovala je na brojnim doma- ćim i međunarodnim znanstvenim i stručnim skupovima.

Članica je uredništva međunarodnih znanstvenih časopisa Public Relations Review, Journal of Public Relations Research i International Journal of Strategic Communication. Dobitnica je nagrade Grand PRix za doprinos razvoju struke odnosa s javnošću koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću.

mr.sc. Zdeslav Milas, član žirija

Zdeslav Milas je od 2013. prodekan Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment. Na Bernaysu je posebno zadužen za upravljanje i nadzor nastavnoga procesa, koordinaciju s pročelnicima katedri te odnosima sa studentima. Milas je angažiran u nastavi kao viši predavač na skupini kolegija iz odnosa s javnošću, teorije odnosa s javnošću i korporativnoga komuniciranja. Na Bernaysu je ujedno i pročelnik Katedre za komunikaciju i odnose s javnošću te član Upravnoga vijeća.

Zdeslav Milas ima 20 godina radnoga iskustva u raznim vrstama organizacija, a autor je i prve knjige o korporativnoj komunikaciji na hrvatskome jeziku pod naslovom Uvod u korporativnu komunikaciju - teorijski pristupi i organizacijski modeli. Sudjeluje na znanstveno-stručnim skupovima te objavljuje stručne i znanstvene radove iz korporativne komunikacije i političkih odnosa s javnošću. Težišta njegova interesa su odnosi s javnošću, korporativna komunikacija, funkcija komunikacije u menadžmentu, izborni procesi i politička povijest te uloga stručnih studija u dualnom visokom obrazovanju.

Predstavnik je svoje visoke škole u granskoj udruzi za obrazovanje Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) te je njen izabrani predstavnik u Nacionalnom vijeću za znanost, visokom obrazovanju i tehnološkog razvoja. Član je Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), Europske udruge za obrazovanje i istraživanja o odnosima s javnošću (EUPRERA), Hrvatskog komunikacijskog društva (HKD), Matice hrvatske te član Središnjeg odbora Akademske zajednice „Ante Starčević“.

dr.  sc. Mirela Holy, članica

Mirela Holy doktorirala je na temu ekološkog feminizma - polje kulturalni studiji, magistrica je humanističkih znanosti, prof. etnologije i komparativne književnosti i odjevna dizajnerica.

Njezina profesionalna karijera uključuje predavanje na Veleučilištu VERN', a bila je saborska zastupnica u dva mandata (VI i VII), ministrica zaštite okoliša i prirode (12.2011.- 06.2012.), izvršna direktorica, voditeljica klijenata u agenciji za odnose s javnošću Maksima komunikacije, stručna suradnica u Ministarstvu zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva, šefica Kabineta ministra zaštite okoliša i prostornog uređenja i voditeljica manifestacija u Narodnom sveučilištu Dubrava.

Autorica je knjiga: Apokalipsa (1991), Mitski aspekti ekofeminizma (2007), Komunikacijske (strategije) magije (2012. - koautorica knjige Sonja Hodak), a osvojila je nagradu 'Miko Tripalo' za izuzetni doprinos demokratizaciji društva i promociji ljudskih prava za 2012.
U političkoj karijeri, bila je izabrana u EU parlament na ORaH-ovoj listi na EU parlamentarnim izborima 2014. Bila je u stranci SDP (1998. – 2013.), članica Izvršnog odbora SDPH , predsjednica Savjeta za zaštitu okoliša SDPH i  predsjednica stručnih savjeta GO SDP Zagreb.

Članica je Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) i Hrvatskog etnološkog društva (HED).

Ivana Tavra, članica

Direktorica Korporativnih komunikacija Francka za Hrvatsku, BiH i Sloveniju. Zadužena je za strateško komuniciranje, internu komunikaciju, upravljanje reputacijom, upravljanje rizicima i kriznu komunikaciju, društveno odgovorno poslovanje te aktivnosti iz područja razvoja i provedbe strategije brendova i integrirane marketinške komunikacije.

Karijeru je započela u području političke komunikacije, sedam je godina radila kao savjetnica za strateško komuniciranje u  konzultantskoj kući Hauska & Partner, a kasnije i kao voditeljica odnosa s javnošću Carlsberga Croatia. Diplomirala je na Rochester Institute of Technology Croatia u Dubrovniku. Sudjeluje u koordinaciji aktivnosti Korporacijske sekcije HUOJ-a.

Bojana Mandić, članica

Bojana je strateška savjetnica u agenciji Pragma komunikacije. 

Diplomirala je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu.  S 13 godina iskustva u području komunikacija specijalizirala se za korporativne komunikacije, planiranje i upravljanje projektima, CSR kampanje, odnose s medijima, event management i interne komunikacije.  Kao strateška savjetnica, odgovorna za strateško savjetovanje klijenata, definiranje i izvršavanje strategija te razvoj i nadzor PR aktivnosti klijenata većinom iz područja farmaceutske,  zdravstvene, prehrambene i FMCG industrije.

Višegodišnje bogato iskustvo u osmišljavanju i provedbi kampanja kao što su: kampanja za rano otkrivanje raka testisa Počeši s razlogom (Zagrebačka pivovara), kampanja za sprečavanje maloljetničke konzumacije alkohola Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne (Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a), Trčanjem mijenjamo dijabetes (KBC Zagreb), Goodyear ambasador sigurnosti natječaj (Goodyear Dunlop Sava Tires), lansiranje star up kompanije PharmaS (PharmaS), Dukatova biciklistička utrka (Dukat), Ja volim mlijeko natječaj (Dukat), Prvi hrvatski dan raka glave i vrata (Merck Serono).