Aktivnosti Udruge Godišnje konferencije HUOJ-a

Panel rasprava 17. Konferencije HUOJ-a „Vrijeme PRmjena“ – Izazovi komunikacije na različitim tržištima

17.05.2016.

Zašto nije došlo do određenog okrupnjavanja tržišta? zašto su propali neki od ranijih pokušaja? Što je presudno da bi se ovakav pristup tržištu održao i bio uspješan? Na ova i slična pitanja odgovorit ćemo kroz panel raspravu pod nazivom Izazovi komunikacije na različitim tržištima.
 
Panel je na rasporedu u četvrtak, 19. svibnja 2016. godine u 10:45. Moderirat će ga Dubravko Miholić, a o problemima će govoriti Primož Pusar (Pristop, Slovenija), Darko Matijašević (Executive Group, Srbija), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić OM) i  Vladimir Preselj (Millenium promocija)
 
Dubravko Miholić, MBA, partner
Dubravko je jedan od vodećih stručnjaka za lobiranje i odnose s javnošću u Hrvatskoj. Posebno se bavi kriznim komuniciranjem, političkim savjetovanjem i političkim marketingom, kao i odnosima s tijelima vlasti i lobiranjem. Od 1998. godine savjetovao jer više od stotinu članova uprava i nadzornih odbora velikih multinacionalnih kompanija i organizacija, Vladu RH, kao i članove Vlade te vodio niz kampanja i EU projekata. Uspješno je vodio lobističke projekte u Hrvatskoj, Bruxellesu i zemljama jugoistočne Europe. Jedan je od prvih akreditiranih hrvatskih lobista u Europskom parlamentu te je bio član hrvatskog pregovaračkog tima za pristup Europskoj uniji.

Božidar Novak
Božidar Novak je slovenski pisac i komunikacijski stručnjak. Sudjelovao je kao komunikacijski savjetnik u gotovo 1000 projekata i više od 20 zemalja u suradnji s Googleom, Nokiom, McDonaldsom, Philip Morrisom, Coca Colom, Lukoilom i drugi. Radi kao konzultant za vlade i vladina tijela u SAD-u, Sloveniji, Hrvatskoj, Kosovu, Makedoniji, Crnoj Gori i bivšoj Jugoslaviji. Predavač je na Londonskoj školi za odnose s javnošću i Harvard Business School. Božidar Novak je objavio 6 knjiga, a napisao je više od 100 članaka, poglavlja u knjigama, monografijama, recenzija i kongresnih priopćenja. Njegove nedavne knjige su Kapital, prijevodi odabranih pjesama Charlesa Šimića, Lobiranje je vruće, Kriza komunikacije i upravljanje, Kako pobijediti na izborima i druge. 

Nikola Žinić
Nikola Žinić kreativni je direktor i suosnivač agencije Bruketa&Žinić OM koja rješava komunikacijske izazove oglašivača koristeći sve danas dostupne alate tržišnih komunikacija. Druga je najučinkovitija nezavisna reklamna agencija na svijetu (Effie Index, Cannes, 2012.); “International Small Agency of the Year” (Advertising Age, Portland, 2013.); jedna od vodećih svjetskih nezavisnih agencija (Campaign, London, 2014.) i među 200 najboljih dizajnera ambalaže na svijetu (Lürzer's Archive, Beč, 2015.). Bruketa&Žinić OM ima urede u Zagrebu, Beču, Beogradu i Bakuu.

Vladimir Preselj
Izvršni direktor u Millenium promociji. Diplomirao je komunikologiju na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu, a Millenium promociji pridružio se 2012. Predavač je na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment, Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu, Visokoj poslovnoj školi Zagreb te drugim visokoobrazovnim institucijama.

Darko Matijašević
Diplomirao je financije i psihologiju na Sveučilištu Rutgers u New Jersyju. Radio je za McKinsey & Co i US Department of the Treasure. 2002. godine započeo rad u jednoj od vodećih kompanija za strateške komunikacije u jugoistočnoj Europi - Executive Group. Bio je savjetnik velikog broja menadžera vodećih kompanija u regiji. Aktivan je član više poslovnih i industrijskih asocijacija.