Aktivnosti Udruge Godišnje konferencije HUOJ-a

Radionice na 17. konferenciji HUOJ-a „Vrijeme PRomjena“

02.05.2016.

Na 17. konferenciji HUOJ-a „Vrijeme PRomjena“ pripremili smo deset radionica na različite teme.

Svima onima koji su prijavili sudjelovanje na konferenciji i podmirili troškove kotizacije na raspolaganju su atraktivne radionice. Sve radionice su besplatne za sudionike, ali je broj sudionika ograničen.

Prijave za radionice zaprimamo do 15.5.2016. na info@huoj.hr. U prijavi molimo navedite naziv radionice za koju se prijavljujete.

četvrtak, 19. svibnja 2016. u 12:00

Ankica Mamić, IM&C: „PR as a problem solver“

Cilj radionice je potvrditi važnost PR-a kao značajnog strateškog alata u sprečavanju i izbjegavanju kriznih situacija, s naglaskom na sustavno i ciljano upravljanje komunikacijom kao sastavnim dijelom upravljanja kompanijom.
Mnogo je primjera kompanija kojima je gotovo preko noći uništen dugo izgrađivani ugled, dok je u većini njih glavni razlog bila upravo ad hoc komunikacija i nedostatak potrebnih znanja.

Poznavanje i razumijevanje društvenog, ekonomskog, političkog, kulturnog i medijskog okruženja svake zajednice ili zemlje pritom je od presudne važnosti, dok su znanja komunikacijskih stručnjaka i ciljana komunikacijska strategija conditio sine qua non u svođenju neželjenih situacija na minimum. Uz uvjet da ih posjedujete, ostvarenje komunikacijskih, a pritom i poslovnih ciljeva kompanije mnogo je jednostavnije!

Stalno praćenje i poznavanje prilika te ključnih osoba na tržištu, kao i vještina predviđanja i prilagodbe komunikacijske strategije aktualnoj situaciji, imperativ su s kojim ne možete pogriješiti.

petak, 20. svibnja 2016. u 10:30

dr. sc. Lana Hudeček: Najčešće pogreške u pismenoj komunikaciji

Na radionici će uz mnoštvo praktičnih primjera biti riječi o najčešćim pogreškama u pismenoj komunikaciji, od pravopisnih do onih na razini riječi. Razgovarat ćemo o jeziku formalne i neformalne komunikacije, o nimalo i posve diskretnim anglizmima, o prijateljima koji to zapravo nisu i kako je kad to žena radi – jer jezik je sve, samo ne dosadan!
Pitanja su osobito dobrodošla, a možete ih i unaprijed poslati na adresu lhudecek@ihjj.hr.

Anja Bauer Minkara: „Branding destinacije - Zašto bi to itko platio?“

Na ovoj radionici bit će riječi o važnosti destinacijskog brandinga na primjeru proizvoda iz određenih destinacija. Radionica će otkriti pitanja koja su bitna za razvoj jedinstvene destinacije ili njenog proizvoda. Odgovori na ta pitanja daju destinaciji relevantnu emociju u obliku priče koja poziva potrošača na otkrivanje.
 
petak, 20. svibnja 2016. u 10:30

Damir Hoyka: „Photo Tips & Tricks by Damir Hoyka – kako izvući maksimum iz kamere vašeg smartphonea“

Potaknut filozofskim istraživanjima o suštini umjetnosti i same fotografije, naš poznati fotograf Damir Hoyka, odlučio je tražiti odgovore na svoja pitanja njezinim proučavanjem.

Zato se pridružite radionici Damira Hoyke koji će u uvodnom dijelu, uz prikaz vlastitih fotografija, prokomentirati fotografije publike te što na njima poboljšati uz korištenje photoshopa. Uz to, naučit ćemo kako najbolje iskoristiti preporučene mobilne foto aplikacije kako bi se dobio željeni efekt fotografije. Budući da su pametni telefoni danas dio naše svakodnevnice, ova će radionica privući sve one koji iz njih žele izvući maksimum.

petak, 20. svibnja 2016. u 12:35

Natko Vlahović, Vlahović grupa: „Profesionalno lobiranje u praksi: pogled iznutra“

Što rade lobisti i što je njihov posao? Zašto je lobistička usluga tražena u razvijenim poslovnim organizacijama koje ne prepuštaju slučaju svoje regulatorno okruženje? Radionica će ponuditi uvid u igru iznutra, u kompleksne odnose te da se pokuša utjecati na proces donošenja odluka u Hrvatskoj, kao i dijelom na EU razini. Objasnit će predviđeni zakonodavni okvir i EU registar transparentnosti u kojem je trenutno registrirano  više od 40 subjekata iz RH.

Inga Lalić, RE-FORMA: „Disneyeva strategija uspjeha“ 

Cilj radionice je pomoći djelatnicima da sa svih strana sagledaju svoj zadatak ili cilj koji je pred njima, da naprave strategiju kako mu pristupiti te predvide sve prepreke koje im stoje na putu. Statistike pokazuju da 90 posto ljudi ne ostvaruje svoje ciljeve zato što ih ne planiranju i nisu ih zapisali, a od 10 posto onih koji su isplanirali cilj i zapisali ga, 90 posto njih ga je ostvarilo i postiglo uspjeh.

Walt Disney je zauzimao tri različite uloge kada su on i njegov tim razvijali neku ideju; uloge sanjara, realista i kritičara. Robert Dilts, jedan od osnivača NLP-a (Neuro Lingvističkog Programiranja), modelirao je i razvio tu strategiju kao NLP alat te je postala poznata kao Disneyeva strategija uspjeha. 

Svi mi u životu imamo jednu do dvije uloge prirodno razvijenije od treće. Primjerice, neki su rođeni sanjari, imaju jako puno ideja, stalno maštaju, ali nekako te ideje nikako da ugledaju svjetlo dana. Neki su odlični u planiraju, realisti su, vrlo su pedantni i precizni, strogo se drže činjenica, međutim, nedostaje im mašte, ne mogu vidjeti u svom umu širu, veliku sliku. Dok su neki prirodno veliki kritičari. Što god im padne na pamet, neka ideja ili zamisao, odmah je u korijenu sasijeku kritizirajući sebe ili okolnosti. Disneyeva strategija nas uči kako da osvijestimo koja je naša uloga prevladavajuća, u kojoj smo dobri i u kojoj nismo, te kako da ih sve tri razvijemo podjednako i tako uspijemo realizirati svoje ideje i zadatke.

Maro Pitarević: „Copywriting – Slogani koji su promijenili svijet“

Od Proleteri svih zemalja ujedinite se i Arbeit macht frei do Just do it, Think different ili Od srca srcu ili Sve rijeke teku od izvora prema ušću, samo Sana teče prema vama, slogani su neobično važan element promotivnog komuniciranja. Radionica ima za cilj podsjetiti vas na posebno dobre i važne slogane, dati vam uvid u to kako oni nastaju i pokušati razlučiti kome i kada treba slogan, a kada je on suvišan, te vas motivirati da se i sami okušate u umjetnosti pisanja slogana.
 
petak, 20. svibnja 2016. u 15:30

Ana Penović, Jasno & Glasno: "Kako stvoriti sadržaj koji će tvrtku/klijenta dostojno predstaviti u online prostoru"

U današnjem, potpuno umreženom svijetu, posljednju riječ o tome koje tvrtke zaslužuju povjerenje, a koji proizvodi i usluge donose novac - odlučuju krajnji korisnici, temeljem mišljenja i preporuka članova svoje online zajednice.
Zato više ni klasični oglasi ni objave ne mogu jamčiti uspješan nastup tvrtke, njenu promociju i prodaju proizvoda. Jedini siguran i dugoročno isplativ put do srca (i novčanika) korisnika je sadržaj.
Polaznicima radionice ćemo na najboljim primjerima iz prakse pokazati kako se kvalitetnim sadržajem plijeni i zadržava pažnja korisnika, kako promovirati tvrtku i njene proizvode te kako iskoristiti informacije prikupljene u online prostoru za što bolji nastup u medijima.

Davor Bilman, Faktor B: „Boja moje osobnosti“

Faktor B je tvrtka nastala kao rezultat želje za postizanjem izvrsnosti u poslovnoj komunikaciji, savjetovanju i razvoju ljudskih potencijala. Spajanjem stručnosti i dugogodišnjeg iskustva u izvođenju edukacija s osobnim iskustvom, kreiran je učinkovit edukacijski program. Direktor tvrtke Davor Bilman vodit će zanimljivu radionicu o osobnosti na kojoj će biti riječi o njena četiri osnovna tipa, karakteristikama pojedinih osobnosti, govoru tijela, glasa i riječi, te ostalim kriterijima koji nam pomažu prepoznati i komunicirati s određenim tipom osobnosti. Budući da je specijalnost voditelja ove radionice upravo prepoznavanje ljudske osobnosti prema načinu odijevanja i izgleda, proučavanja govora tijela, odnosno što ljudi misle, a da to nisu nužno verbalizirali, ova je radionica namjenjena onima koji se žele što bolje prezentirati.

Konferencija će se ovoga puta održati u trajanju od tri dana od 19. do 21. svibnja 2016. u Novi Spa Hotels & Resort u Novom Vinodolskom. Prijavite se OVDJE.