Vijesti

Korporacijska sekcija održala edukaciju o Društveno odgovornom poslovanju

26.02.2016.

Korporacijska sekcija nastavlja s nizom besplatnih edukativnih radionica u cilju kontinuiranog usavršavanja, razmjene ideja i znanja te iskustava iz svakodnevne prakse među našim članovima.

Druga po redu radionica Korporacijske sekcije održala se u četvrtak, 25. veljače u prostorijama HUOJ-a.
Predavanje na temu Društveno odgovornog poslovanja održala je  Andreja Pavlović, viša savjetnica, partnerica i direktorica DOP-a u Hauska & Partner grupi.

Ovim predavanjem Andreja Pavlović predstavila je koncept društveno odgovornog poslovanja i nejasnoće koje prate njegovu primjenu u praksi, s obzirom da ne postoji univerzalno prihvaćena definicija društveno odgovornog poslovanja. Stručnjaci za odnose s javnošću moraju biti svjesni ovih nejasnoća jer se one odražavaju i na komunikaciju društveno odgovornog poslovanja, kao i na sadržaj te doseg komunikacije među različitim skupinama.

O društveno odgovornom poslovanju govorimo kada neka tvrtka integrira brigu za okoliš i društvo u sustav donošenja odluka te time dobri poslovni rezultati prestaju biti jedinim mjerilom za vrednovanje njene uspješnosti.
Može se reći da DOP predstavlja poslovni model i način upravljanja u kojem se profit ostvaruje na društveno odgovoran način.

Na primjerima dobre prakse velikih svjetskih organizacija pokušalo se dočarati što Društveno odgovorno poslovanje zapravo jest, a što nije te kako bi ga trebalo provoditi da bi ono bilo uspješno. Isto tako, dao se kratki presjek situacije u Hrvatskoj naspram ostalih svjetskih zemalja.