Aktivnosti Udruge Grand PRix

Nagrada Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnome sektoru za velike tvrtke

29.01.2016.

Nagrada Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnome sektoru za velike tvrtke dodjeljuje se za najbolji komunikacijski program za velike tvrtke poslovnoga sektora koje, prema klasifikaciji Europske Unije, obuhvaćaju više od 250 zaposlenika.

Najbolji projekti u ovoj kategoriji su:

2007. "Javnozdravstvene akcije", Pliva Hrvatska
2008. "Proljetni iskorak Adris grupe", Adris Grupa i Millenium promocija
2009. "Urbani izazovi Hrvatske", Siemens Hrvatska
2010. "Obilježavanje 60. Obljetnice Ericssona Nikole Tesle", Ericsson Nikola Tesla
2011. "Komunikacija virtualne poslovnice Erste banke", Erste banka
2013. "Jezični priručnik", Coca-Cola HBC Hrvatska
2014. "60. Obljetnica suradnje Ericssona i Ericssona Nikole Tesle", Ericsson Nikola Tesla
2015. "Image kampanja – 100 prvih godina", Zagrebačka banka
           "…jer najbolje dolazi iz prirode!", DM Drogerie markt

O značaju i vrijednosti Grand PRix nagrade najbolje svjedoče sami dobitnici. O nagradama, njihovoj vrijednosti i utjecaju na radno okruženje razgovarali smo s Marinom Dijaković iz ZABA-e. Projekt Zagrebačke banke "Image kampanja-100 prvih godina" dobitnik je prošlogodišnjeg Grand PRixa.

Na prošlogodišnjem Grand Prixu dodijeljeno vam je priznanje za vaš rad. Pobjednik ste u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnome sektoru za velike tvrtke s projektom „Image kampanja – 100 prvih“. Koliko vam ova nagrada znači, kako je doživljavate?

Obzirom da je riječ o projektu čija je realizacija trajala cijelu godinu, dijelila se na nekoliko etapa te interno uključivala broj timova i organizacijskih dijelova kao ni jedan projekt prije, bilo je izazovno sve povezati i zainteresirati razne javnosti za naš jubilej. Ova nagrada priznanje je za uloženi trud, zalaganje i kreativnost svih uključenih članova tima. Poticajno je kada nešto čemu ste posvetili toliko vremena, s čime ste živjeli svaki od 365 dana u godini, bude nagrađeno priznanjem struke.

Nagrada je svojevrsna kruna vašeg prošlogodišnjeg rada u OSJ. Koliko vremena iziskuje osmišljavanje projekta?

Kvalitetnom osmišljavanju komunikacijskog pristupa potrebno je kvalitetno posvetiti i vrijeme. Teško je mjeriti u satima ili danima, jer uz ostale obveze nema se privilegija rada na samo jednom projektu, a i neke ideje dobiješ dok piješ čaj, kuhaš ili spavaš. Važno je samo uvijek razmišljati izvan okvira i u nekim naizgled nespojivim stvarima naći priliku koja će unaprijediti projekt. Rad u timu također pridonosi razvoju ideja i osmišljavanju projekata.

S kojim problemima ste se susretali pri osmišljavaju projekta, a onda i njegovo provedbi? Što vas motivira za pripremu projekata?

Uvijek je izazov smisliti novi i drugačiji pristup, komunikacijsku strategiju različitu za svaku pojedinu javnost. Najvažnije i najteže je zainteresirati druge da pričaju o projektu, da on sam po sebi bude tema bez obzira koliko ga vi sami promovirali. Sinergijski pristup svih uključenih u realizaciju projekta uvelike utječe na uspješnu provedbu.

Što je ono nešto što jedan projekt čini izvrsnim, na vašem primjeru?

Kampanja Prvih 100 godina u velikoj je mjeri jedinstveni projekt za Zagrebačku banku, ali i na financijskom tržištu općenito. Ovo je projekt koji je okupio sve naše stakeholdere. Potpora managementa, jedinstveni pristup i interna komunikacija učinili su naše zaposlenike pravim ambasadorima samog projekta. Interes za uključivanjem i potporom projektu pružili su mnogi klijenti, zajednica te javnost općenito. Korišteni su svi raspoloživi kanali komunikacije i vjerujemo kako je ovo i komisija natječaja prepoznala i zbog toga nas nagradila.

Jesu li nakon dodijeljene nagrade uslijedile neke promjene u odnosu vaših kolega iz sektora i radnog okruženja spram vas?
 
Odnosi s javnošću su vrlo jasno definirana funkcija u Zagrebačkoj banci, pozicionirana u domeni predsjednika Uprave. Ovaj projekt samo je dodatno potvrdio dobru suradnju i potporu kolega i cjelokupnog okruženja unutar banke.

Da li je dodijeljenom nagradom pokazala da ipak treba više pažnje pridati odnosima s javnošću?

Odnosi s javnošću Zagrebačke banke zaprimili su mnoge nagrade i priznanja, kako struke i javnosti, tako i interno od strane Grupe kojoj banka pripada. Sve su te nagrade priznanje važnosti odnosa s javnošću, ali i motiv i obveza za daljnjim razvojem u okviru struke.

Pripremate li prijavu nekog projekta i ove godine?

S obzirom na veličinu Banke te mnogobrojne komunikacijske projekte, trudimo se već duži niz godina predstaviti barem jedan projekt jednog od timova u okviru korporativnih komunikacija.
Kako se radi o priznanju struke, uvijek razmatramo koji projekti koje smo odradili zadovoljavaju uvjete za prijavu. Posljednjih nekoliko godina sudjelovali smo u natječaju, a nadamo se da ćemo i ove godine imati svog kandidata za Grand Prix u nekoj od kategorija.

Što biste poručili potencijalnim prijaviteljima na ovogodišnji Grand Prix?

Da prijave što više projekata kako bi kroz dijeljenje dobre prakse inspirirali kolege i unapređivali struku.

> Prijavite i vaš projekt