Aktivnosti Udruge Grand PRix

Nagrada Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnome sektoru za velike tvrtke

27.01.2016.

Priznanje za transparentnu i izravnu komunikaciju

Nagrada Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnome sektoru za velike tvrtke dodjeljuje se za najbolji komunikacijski program za velike tvrtke poslovnoga sektora koje, prema klasifikaciji Europske Unije, obuhvaćaju više od 250 zaposlenika.

Najbolji projekti u ovoj kategoriji su:

2007. ''Javnozdravstvene akcije'', Pliva Hrvatska
2008. ''Proljetni iskorak Adris grupe'', Adris Grupa i Millenium promocija
2009. ''Urbani izazovi Hrvatske'', Siemens Hrvatska
2010. ''Obilježavanje 60. Obljetnice Ericssona Nikole Tesle'', Ericsson Nikola Tesla
2011. ''Komunikacija virtualne poslovnice Erste banke'', Erste banka
2013. ''Jezični priručnik'', Coca-Cola HBC Hrvatska
2014. ''60. Obljetnica suradnje Ericssona i Ericssona Nikole Tesle'', Ericsson Nikola Tesla
2015. ''Image kampanja – 100 prvih godina'', Zagrebačka banka
           ''…jer najbolje dolazi iz prirode!'', dm - drogerie markt

Kakav utjecaj ima nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću govori nam Đurđica Sedlić iz dm-a. 
Projekt dm drogerie markta ''…jer najbolje dolazi iz prirode!'' dobitnik je prošlogodišnjeg Grand PRixa u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnome sektoru za velike tvrtke.

Na prošlogodišnjem Grand Prixu dodijeljeno vam je priznanje za vaš rad. Pobjednik ste u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnome sektoru za velike tvrtke s projektom „…jer najbolje dolazi iz prirode!“. Koliko vam ova nagrada znači, kako je doživljavate?

Nagrada Grand PRix u kategoriji velikih tvrtki dodatna je potvrda kako je projekt "...jer najbolje dolazi iz prirode!" osmišljen i proveden na način koji je maksimalno doprinio ostvarenju njegovih ciljeva. Iznimno nam je drago da su to prepoznale i kolege iz struke.

Nagrada je svojevrsna kruna vašeg prošlogodišnjeg rada u OSJ. Koliko vremena iziskuje osmišljavanje projekta?

Uz kvalitetnu koordinaciju svih dionika te precizno definiranje ciljeva i ciljnih skupina, vrijeme je jedan od najvažnijih faktora za kvalitetno osmišljavanje projekta. Svaki projekt ima svoje specifičnosti te stoga i vrijeme potrebno za razvoj projekta uvelike ovisi o kompleksnosti projekta te o broju dionika koji u njemu sudjeluju.

S kojim problemima ste se susretali pri osmišljavanju projekta, a onda i njegovoj provedbi? Što vas motivira za pripremu projekata?

Najveći izazov bila je prilagodba uobičajene prakse odabira novih dobavljača jer postoje brojni standardi i zahtjevi na kojima inzistiramo prilikom uvođenja novih proizvoda u asortiman. Drogerie markt ima 154 prodavaonice u 60 gradova zbog čega je realizacija naše želje da odabrane proizvode ponudimo u svim prodavaonicama i približimo što većem broju kupaca bila prilično kompleksna.

Što je ono nešto što jedan projekt čini izvrsnim, na vašem primjeru? Svi se nadaju da će dobiti nagradu, ali što je bilo, po vašem mišljenju, ono po čemu je vaš projekt bio bolji i drugačiji od drugih u kategoriji?

Jedan od ciljeva projekta "...jer najbolje dolazi iz prirode" bio je da dm na drugačiji način pronađe nove dobavljače kako bi proširio svoju ponudu kvalitetnim, lokalnim ekološkim proizvodima. Na istupanje od uobičajene prakse odabira dobavljača odlučili smo se kako bismo potaknuli razgovor o ekološkoj proizvodnji i održivosti te kako bismo osvijestili kupce o domaćim ekološkim proizvodima i potaknuli ih na informiranu kupnju.

Jesu li nakon dodijeljene nagrade uslijedile neke promjene u odnosu vaših kolega iz sektora i radnog okruženja spram vas? Je li nagrada dovela do toga da ste sad prepoznati u svom okruženju i traže li vas neke savjete u svojim projektima?

U sve projekte koje dm provodi uključeni su brojni odjeli te kolegice i kolege koje rade u prodavaonicama i najbolje poznaju naše kupce. Zbog toga Grand PRix nagradu doživljavamo i kao priznanje za kvalitetnu suradnju odjela unutar dm-a i naših partnerskih agencija.

Da li je dodijeljenom nagradom pokazala da ipak treba više pažnje pridati odnosima s
Javnošću?

Odnosi s javnošću u dm-u su već dugi niz godina iznimno važan dio poslovanja jer se naše poslovanje temelji na transparentnoj i izravnoj komunikaciji, na poticanju kupaca da donesu odluke koje će pozitivno utjecati na njihove živote, ali i na život zajednice.

Što biste poručili potencijalnim prijaviteljima na ovogodišnji Grand Prix?

Odaberite projekt koji ste razvijali srcem i glavom. Naravno, važno je da se on objektivno razlikuje od uobičajenih poslovnih praksi, ali da razlika nije sama sebi svrha već doprinosi ostvarivanju ciljeva.

> Prijavite I vi svoj projekt