Aktivnosti Udruge Grand PRix

Nagrada Grand PRix za OSJ u javnome sektoru

26.01.2016.

Projektom prenijeli emocije i osvojili Grand PRix!

Nagrada Grand PRix za odnose s javnošću u javnome sektoru u 2015. godini dodijeljena je projektu Muzeja grada Šibenika pod nazivom „Prva sezona revitalizirane tvrđave Sv. Mihovila u Šibeniku“.

O značaju i vrijednosti Grand PRix nagrade i utjecaju na radno okruženje razgovarali smo s voditeljicom odjela u Muzeju grada Šibenika, Goranom Barišić Bačelić.

Na prošlogodišnjem Grand Prixu dodijeljeno vam je priznanje za vaš rad. Pobjednik ste u kategoriji javnog sektora. Koliko vam ova nagrada znači, kako je doživljavate?

Znači nam mnogo, posebno kad uzmemo u obzir okolnosti u kojem počeo s radom naš odjel, a koje nisu bile nimalo lagane i vrijeme koje smo imali za pripremu cijelog projekta. Također, u našim komunikacijama u protekloj godini uvijek smo navodili i nagradu što je našim novim partnerima i suradnicima trebalo pokazati da smo profesionalni i stručan tim u našem sektoru.
 
Nagrada je svojevrsna kruna vašeg prošlogodišnjeg rada u OSJ. Koliko vremena iziskuje osmišljavanje projekta?

Okolnosti su bile takve da nismo imali previše vremena za planiranje već smo morali reagirati promptno, a ponekad i spontano, prilagođavajući se situaciji iz dana u dan, uvijek imajući na umu cilj naše komunikacije, a to je generirati pozitivnu sliku o našem projektu koji je do tada u medijima i javnostima imao brojne negativne konotacije.

S kojim problemima ste se susretali pri osmišljavaju projekta, a onda i njegovoj provedbi?
 
Svakako je to ljubav prema poslu i vjera u projekt. Doista smo vjerovali da smo dio nečeg posebnog, pozitivnog i nečeg što ima veliki potencijal za razvoj lokalne zajednice u budućnosti. Prepreke su uvijek bile financijske prirode, što smo na kraju pretvorili u prednost i umjesto klasičnog oglašavanja, energiju i kreativnost smo usmjerili na odnose s javnostima.

Što je ono nešto što jedan projekt čini izvrsnim, na vašem primjeru? Svi se nadaju da će dobiti nagradu, ali što je bilo, po vašem mišljenju, ono po čemu je vaš projekt bio bolji i drugačiji od drugih u kategoriji?

Ništa nismo prepuštali slučaju i uspjeli smo potpuno promijeniti percepciju javnosti u svezi projekta obnove tvrđave sv. Mihovila. Uspjeli smo prenijeti vlastitu emociju prema projektu na javnost.

Jesu li nakon dodijeljene nagrade uslijedile neke promjene u odnosu vaših kolega iz sektora i radnog okruženja spram vas? Je li nagrada dovela do toga da ste sad prepoznati u svom okruženju i traže li vas neke savjete u svojim projektima?

Apsolutno, posebno se to vidi u našim odnosima s medijima. Dobre temelje koje smo postavili prošle godine i međusobno povjerenje, ali i dostupnost rezultiralo je i u 2015. brojnim medijskim objavama i pozitivnim prilozima o našem radu.

Da li se dodijeljenom nagradom pokazalo da ipak treba više pažnje pridati odnosima s javnošću?

Nama je jasno od prvog dana da su odnosi s javnošću jednako važni kao i naše programske aktivnosti ili bilo koje druge aktivnosti unutar našeg poslovanja. Dapače, i dalje se želimo razvijati u tom pravcu i pokazati ostalima iz našeg sektora koliko je to zapravo bitno za ukupno uspješno poslovanje.

Što biste poručili potencijalnim prijaviteljima na ovogodišnji Grand Prix?

Svaki projekt iza kojeg stoji emocija bit će uspješan projekt. Trominutna prezentacija je najvažniji dio  - prenesite žiriju emociju!

> Prijavite i vi svoje projekte