Aktivnosti Udruge Grand PRix

Nagrada Grand PRix za digitalnu komunikaciju

24.01.2016.

Predstavljamo vam Grand PRix za digitalnu komunikaciju. Nagrada se dodjeljuje od 2013. godine za najbolji komunikacijski program na području digitalnih komunikacija što uključuje komunikacijske kampanje ostvarene kroz mrežne stranice, društvene mreže, mrežne stranice za razmjenu sadržaja, blogove, forume, aplikacije i ostale kanale digitalne komunikacije.

Najbolji projekti u ovoj kategoriji u 2015. bili su ''Posao iz snova'' agencije Publico i ''115 godina pisme i veselja'' agencije Kreator (ATK).

O značaju i vrijednosti Grand PRix nagrade najbolje svjedoče sami dobitnici. O nagradama, njihovoj vrijednosti i utjecaju na radno okruženje razgovarali smo s Igorom Šišara, direktorom  agencije Publico i nositeljem projekta ''Posao iz snova'' koji je dobitnik prošlogodišnjeg Grand PRixa u kategoriji Digitalna komunikacija.

Na prošlogodišnjem Grand Prixu dodijeljeno vam je priznanje za vaš rad. Pobjednik ste u kategoriji OSJ za digitalne komunikacije s projektom „Posao iz snova“. Koliko vam ova nagrada znači, kako je doživljavate?

Doživljavamo je kao nagradu za uloženi trud pri osmišljavanju i provedbi projekta svih naših klijenata. Nagrada je ustvari preslika naše svakodnevnice u kojoj stvaramo uspješne projekte, pomičemo granice u struci te poslovnim razvojem doprinosimo sveopćoj kvaliteti naše industrije.

Nagrada je svojevrsna kruna vašeg prošlogodišnjeg rada u OSJ. Koliko vremena iziskuje osmišljavanje projekta?

Nema pravila... koji put u iznimno kratkom roku osmislimo kvalitetan projekt, a ponekad proces kreacije traje i traje i traje...No svakom projektu nastojimo udahnuti nešto novo, nešto jedinstveno  i u tom unikatnom procesu treba zadovoljiti brojne aktere, a pritom zadržati autentičnost te ostvariti planirane ciljeve. Nimalo lagan zadatak, ali u tome i jest čar ovog posla.

S kojim problemima ste se susretali pri osmišljavaju projekta, a onda i njegovo provedbi? Jesu li financijska sredstva ono što vas motivira za pripremu projekata ili ljubav prema poslu koji radite?

Naprosto volite ili ne volite posao kojim se bavite. Ukoliko vam posao ne pričinjava zadovoljstvo, onda nemate niti motiva, a bez motiva nema kvalitetnih ideja. No novac je potreban kako bi se ideje oživotvorile.

Što je ono nešto što jedan projekt čini izvrsnim, na vašem primjeru? Svi se nadaju da će dobiti nagradu, ali što je bilo, po vašem mišljenju, ono po čemu je vaš projekt bio bolji i drugačiji od drugih u kategoriji?

Projekt „Posao iz snova“ bio je zanimljiv, simpatičan, intrigantan i jednostavan u komunikaciji. Mislim da je u tome bio bolji od ostalih u kategoriji i, ne manje važno, polučio je izvrsne komunikacijske, ali i financijske rezultate za klijenta.
Jesu li nakon dodijeljene nagrade uslijedile neke promjene u odnosu vaših kolega iz sektora i radnog okruženja spram vas? Je li nagrada dovela do toga da ste sad prepoznati u svom okruženju i traže li vas neke savjete u svojim projektima?
Dobili smo dosta čestitki od kolega iz struke, medija, sudionika igre kao i od naših  klijenata koji nisu propustili priliku „zamjeriti nam“ što i njima nismo pripremili takvu uspješnu kampanju.

Da li je dodijeljenom nagradom pokazala da ipak treba više pažnje pridati odnosima s javnošću?

U svakom slučaju da, ali ovo, naizgled vrlo jednostavno pitanje, vrlo je kompleksno i zahtjeva temeljitu analizu onog što u Hrvatskoj nazivamo odnosima s javnošću. I tu postoje znatne razlike u poimanju što je u stvari PR; nas koji se bavimo tim poslom, medijima ili najšire javnosti.

Pripremate li prijavu nekog projekta i ove godine?

Ne. Iako smo imali nekoliko vrlo uspješnih projekata, po našim kriterijima smatramo da nisu na razini prošlogodišnjeg „Posla iz snova“. Zbog toga smo i imali malih prijepora s klijentima, ali su prihvatili naše argumente zašto nećemo kandidirati neke od zajedničkih projekata.

Što biste poručili potencijalnim prijaviteljima na ovogodišnji Grand Prix?

Ako nemate ponuditi nešto novo i originalno,  nemojte se niti prijavljivati.

> Prijavite i vi svoje projekte