Aktivnosti Udruge Grand PRix

Nagrada Grand PRix za OSJ u nevladinu sektoru

19.01.2016.

Nagrada Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru dodjeljuje se za najbolji komunikacijski program u nevladinu sektoru.

Prethodno je ova nagrada bile spojena u jednu kategoriju "Grand PRix za OSJ u javnom sektoru i nevladinim organizacijama" te je posljednja nagrada te vrste dodijeljena 2013. godine.

Prvu je nagradu u 2007. godini osvojila kampanja agencije Premisa za UNICEF „Prve tri su najvažnije“, dok je naredne godine nagradu odnio projekt Proširenja Registra dobrovoljnih darivatelja koštane srži i osnivanje Banke matičnih stanica Zaklade Ana Rukavina i agencije Millenium promocija. U 2009. godini Grand PRix u ovoj kategoriji pripao je projektu Crna Ovca, gastro-glazbeno-sportski vikend u Baški na Krku agencije Predikat. Ovaj visokoprofiliran društveni događaj karakterizirala je izreka „Ne budi ovca - budi crna ovca“. Godinu poslije pobjedu je odnijela edukativno informativna javna akcija "Zajedno protiv raka" agencije Premisa i udruga EuropaColon Hrvatska, Europa Donna Hrvatska i Jedra. Cilj je akcije bio ukazati na važnost zajedništva svih društvenih struktura u Hrvatskoj u borbi protiv raka. Sama akcija nadmašila je očekivanja, zainteresirala javnost i medije te pridobila podršku Hrvatskog sabora, kako samoj akciji tako i kasnijem donošenju Rezolucije o zloćudnim tumorima.

U kategoriji odnosa s javnošću u javnom sektoru i nevladinim organizacijama je 2011. godine najboljim proglašen projekt „Korak u život“ agencije Premisa za klijenta Rotary club Zagreb. Za istu nagradu nominirani su te godine bili i Grad Karlovac s projektom „Alkohol nije za mene“ te Hrvatska pošta s projektom „Najbolji u pošti“.

2013. godine nagradu Grand PRix za odnose s javnošću u javnom sektoru i nevladinim organizacijama odnio je projekt „Paraolimpijski školski dan“ tvrtke CiV savjetovanje uz suradnju Hrvatskog Paraolimpijskog odbora.

Nakon odvajanja kategorija 2014. godine Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru odnio je projekt"Lansiranje Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment" (Millenium promocija).

Prijavite vaš najbolji projekt za dodjelu nagrada Grand PRix 2016.