Aktivnosti Udruge Grand PRix

Nagrada Grand PRix za unutrašnju komunikaciju

21.01.2016.

Predstavljamo kategoriju Grand PRix za unutrašnju komunikaciju koja se dodjeljuje za najbolji komunikacijski program usmjeren unutrašnjoj ciljnoj javnosti.

Najbolji projekti u ovoj kategoriji do sada su bili:
2007. "Godina otvorene komunikacije", FINA
2008. "Blizu korisniku – menadžment na usluzi korisniku", T-Mobile
2009. "Osvježenje branda Zagrebačke banke", Zagrebačka banka i agencija Premisa
2010. "Komunikacijski priručnik", Zagrebačka banka i agencija Premisa
2011. "Djelatnik na prvom mjestu", Hrvatska pošta
2013. "Kuhamo vrijednosti", OTP banka i agencija Hauska & Partner
2014. "Sastanak svih zaposlenika", Ericsson Nikola Tesla
2015. "Komunikacijski projekt za prodajne predstavnike", Coca-Cola HBC Hrvatska
           i "Promjena korporativne kulture", Hrvatska pošta

O značaju i vrijednosti Grand PRix nagrade najbolje svjedoče sami dobitnici. O nagradama, njihovoj vrijednosti i utjecaju na radno okruženje razgovarali smo s Voditeljem odjela interne komunikacije projekta kompanijske kulture u Hrvatskoj pošti Davorom Jakovcem. Projekt Hrvatske pošte "Promjena korporativne kulture" jedan je od dva dobitnika prošlogodišnjeg Grand PRixa u kategoriji Unutrašnja komunikacija.

Odmah na početku Davor je istaknuo kako je potvrda od strane struke uvijek jedan od najvažnijih čimbenika koji svakog profesionalca u odnosima s javnošću potiče da prave stvari radi na ispravan način. "Ova nagrada je uz promjene koje se već mogu vidjeti kod zaposlenika najvažniji pečat koji je udaren već u razvojnom ciklusu projekta. S druge strane, za prvu fazu jačanja interne komunikacije već smo osvojili Grand PRix za internu komunikaciju pa je dodjela nagrade struke u istoj kategoriji u narednoj fazi promjena time važna ne samo timu koji radi na projektu, nego i cijeloj kompaniji. Isto tako, nekoliko mjeseci od osvajanja nagrade HUOJ-a za isti projekt dobili smo prestižni World Mail Award u Brüsselu (poštanski Oskar) u kategoriji People Management pobijedivši konkurenciju iz Velike Britanije i Švicarske, što je još jedan pokazatelj da i mi kao mala zemlja možemo raditi velike projekte koje prepoznaje ne samo domaća nego i inozemna struka, u ovom slučaju industrija" dodaje Davor.

Od ideje do realizacije projekta "Promjena korporacijske kulture" bilo je potrebno svega nekoliko mjeseci: "U ovom projektu radi se o procesima koji dugo sazrijevaju na idejnoj razini, a koje ponekad samo treba pokrenuti, za što je potreban generalni konsenzus na razini menadžmenta".

"Radi se o promjenama i projektu koji nemaju tehničke specifikacije ni financijski izračun – radi se o promjeni svijesti pa dolazi do križanja niza dojmova koje je potrebno usustaviti. To smo postigli procesnim upravljanjem projektom. Nije lako uvijek na prvu apstraktna poslovna područja držati unutar okvira, a što je istodobno otegotna okolnost, ali i motivacija. Projekt je rezultirao  promjenama koje su obuhvatile sve zaposlenike, njihovo radno okruženje i ono najosjetljivije – uvjerenja koja rezultiraju promjenama ponašanja. Ne bavi se puno kompanija kompanijskom kulturom. Projekti koji obično idu u smjeru postizanja uspjeha interne ili eksterne komunikacije uglavnom već svojim postavkama očekuju pozitivan rezultat u određenom roku s određenim početkom i krajem. Kad radite projekt koji na nesvjesnoj razini utječe na zaposlenike nikad ne možete znati što će biti rezultat jer od svih sudionika se tijekom upravljanja promjenama očekuje da se kad-tad pozabave sa samim sobom i svojim odnosom prema poslu i kompaniji. Ovo je projekt koji je u tolikoj mjeri cross over komunikacija i ljudskih resursa da jedni drugima ne zadiremo u prostor nego se spajamo. Ovaj projekt nije bolji od drugih, ali je hrabriji i odvažniji jer se bavimo sobom" ovako Davor opisuje promjene koje je projekt unio u Hrvatsku poštu.

Na početku realizacije projekta bilo je dosta skeptičnih kolega, no dodijeljeno HUOJ-evo priznanje je, između ostalog, pomoglo da se i to promjeni.  "Oni koji su bili skeptični prema projektu dodjelom priznanja su revidirali svoju skepsu. Bilo je dosta upita kolega iz struke, a istodobno se i interno proširio interes menadžmenta za projekt da bi isti nakon nekoliko mjeseci, uz naglasak na izvrsnosti, postao glavna pokretačka poluga u ukupnoj Strategiji razvoja Hrvatske pošte. Ukratko, kompanijska kultura je tijekom prošle godine postala strateška poluga."

Hrvatska pošta i ove godine će se prijaviti projekt na dodjelu Grand PRix nagrada, a potencijalnim prijaviteljima poručuje da i oni prijave projekte u koje vjeruju i na kojima su radili s entuzijazmom i željom za uspjehom i pobjedom u bilo kojem segmentu poslovanja.

> Prijavite i vi svoje projekte