Aktivnosti Udruge Grand PRix

Nagrada Grand Prix u kategoriji poslovnog sektora za male i srednje tvrtke

22.01.2016.

Dodijeljena nagrada Grand Prix u kategoriji poslovnog sektora za male i srednje tvrtke svakodnevno motivira

Na prošlogodišnjem natječaju projekt „Financijski rječnik najvažnijih ekonomskih pojmova“ tvrtke Bisnode pobjednik je u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnome sektoru za male i srednje tvrtke. O projektu i nagradi Grand PRix razgovarali smo s Višeslavom Majićem, Marketing i PR direktorom tvrtke Bisnode.

Koliko vam ova nagrada znači, kako je doživljavate?

Na nagradu smo jako ponosni i iznimno nam je drago da je projekt na kojem smo radili zajedno sa studentima iz udruge Financijski klub prepoznala struka te da je nagrađen nagradom krovne hrvatske udruge za odnose s javnošću. Nagrada nas svakodnevno motivira da u svom poslu i dalje budemo kreativni, inovativni te da, kao vodeći ponuđač poslovnih informacija, na temelju naših baza podataka kreiramo koristan i informativan sadržaj, gospodarske analize i analitička rješenja koja će klijentima omogućiti donošenje mudrih odluka na dnevnoj, ali i strateškoj razini.

Nagrada je svojevrsna kruna vašeg prošlogodišnjeg rada u OSJ. Koliko vremena iziskuje osmišljavanje projekta?

Ideja o kreiranju priručnika koji će na jednostavan i lako razumljiv način objediniti i pojasniti sve pojmove s kojima se susrećemo u svakodnevnom poslovanju potekla iz komunikacije s našim klijentima. Ideja je vrlo brzo dobila konture projekta te je u slučaju Financijskog rječnika period od ideje do prvih konkretnih aktivnosti bio relativno kratak.

S kojim problemima ste se susretali pri osmišljavaju projekta, a onda i u njegovoj provedbi? Što vas motivira za pripremu projekata?

Prilikom osmišljavanja projekta najviše smo vremena proveli u fazi pripreme sadržaja, a ključnu su ulogu tu odigrali studenti koji su sve pojmove pripremili i obradili. Drago nam je da su studenti objeručke prihvatili naš prijedlog o suradnji, a podrška je stigla i od strane uprave Ekonomskog fakulteta te kasnije i samog zagrebačkog Sveučilišta. Nadalje, rječnik je nagrađen i posebnom Dekanovom nagradom za akademsku godinu 2013/2014. Kao i u svakom projektu, često se inicijalni rokovi pomaknu, što je bio slučaj i kod nas, no drago nam je da smo od početka imali izrazito motiviran i vrijedan tim te je projekt uspješno realiziran. Naša je osnovna motivacija bila kreirati kvalitetan, dugotrajan i koristan sadržaj koji će biti dostupan svima, neovisno o stupnju obrazovanja ili profesiji kojom se bavi, omogućiti studentima rad na realnom i društveno korisnom projektu, a jedan od ciljeva je bio i taj da mi kao Bisnode, vodeći ponuđač poslovnih informacija, damo svoj doprinos zajednici.

Što je ono nešto što jedan projekt čini izvrsnim, na vašem primjeru? Svi se nadaju da će dobiti nagradu, ali što je bilo, po vašem mišljenju, ono po čemu je vaš projekt bio bolji i drugačiji od drugih u kategoriji?

Kreativnost i inovativnost, kao i doprinos rješavanju specifičnih problema u javnosti svakako su odlike svih projekata, lanjskih dobitnika nagrade Grand PRix. Tako je i Financijski rječnik, prepoznat kao edukativni projekt koji ima za cilj povećanje financijske pismenosti što je ujedno i jedan od ciljeva Stratagije razvoja poduzetništva u Republici Hrvatskoj. Nadalje, u projekt su uključeni studenti ekonomije kao budući nositelji gospodarskog razvoja kojima je dana prilika da aktivno sudjeluju na društveno korisnom projektu. Također, baš zbog edukativnog karaktera i činjenice da slična publikacija ne postoji, projekt ima i dugoročnu održivost te je izvrsna platforma za brojne daljnje aktivnosti koje su u fazi realizacije. Nagrade su svakako dobrodošle kao potvrda uspješnosti i ostvarivanja ciljeva projekta, a zahvaljujući Grand PRix-u, dobili smo i dodatan publicitet. Rječnik danas koriste studenti, profesori, poduzetnici, naši klijenti.

Jesu li nakon dodijeljene nagrade uslijedile neke promjene u odnosu vaših kolega iz sektora i radnog okruženja spram vas? Je li nagrada dovela do toga da ste sad prepoznati u svom okruženju i traže li vas neke savjete u svojim projektima?

Uprava tvrtke Bisnode, ali i kolege potencijal projekta prepoznali su već u samom startu te su dali značajan doprinos promociji i distribuciji samog Rječnika. Danas se Financijki rječnik koristi i u svrhu obuke novih zaposlenika, a projekt su preuzele i neke zemlje iz Bisnode grupacije. Financijski rječnik otvorio je mnoga vrata te smo dobili brojne upite za suradnju od kojih smo neke već realizirali. Drago nam je da nas se prepoznaje kao vodećeg ponuđača poslovnih informacija, ali i kao kreatora Financijskog rječnika, dobitnika Grand PRix nagrade.

Da li je dodijeljenom nagradom pokazala da ipak treba više pažnje pridati odnosima s javnošću?

Svakako. Projekt Financijskog rječnika poseban je i po tome što smo kao osnovni alat komunikacije koristili isključivo odnose s javnošću, kao neplaćeni oblik komunikacije, a zahvaljujući preporuci, priča o Financijskom rječniku se proširila u zajednici, te i danas dobivamo upite od strane naših klijenata, građana, studenata. I dalje se traži Rječnik više.

Pripremate li prijavu nekog projekta i ove godine?

Ove smo godine bili fokusirani na razvoj novih proizvoda pa smo tako na tržište plasirali i Smart Vision, jedinstveni alat koji omogućuje detaljne analize gospodarstva, a u fokusu su još neke promjene u našem portfelju. Ove smo godine postali i partner vodećeg svjetskog ponuđača poslovnih informacija – tvrtke Dun&Bradstreet što će nam zasigurno dati mnogo prilika za nove projekte u segmentu odnosa s javnošću.

Što biste poručili potencijalnim prijaviteljima na ovogodišnji Grand Prix?

Grand PRix natječaj, kao najvažniji natječaj u segmentu odnosa s javnošću, zaista je  idealna prilika da predstavite rad svog tima i uspješne projekte koje ste ostvarili u protekloj godini, a koji su ostavili trag. Ujedno, idealna je prilika da se upoznate s kolegama iz struke i podijelite iskustva, upoznate se s novim trendovima i proširite iskustva. Svakako savjetujemo - prijavite se!

> Prijavite i vi svoje projekte