Aktivnosti Udruge Grand PRix

Nagrada Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje

20.01.2016.

Nagrada Grand Prix priznanje je za rad sa srcem i entuzijazmom

U godišnju nagradu Grand PRix 2013. godine uvrštene su tri nove kategorije od kojih vam predstavljamo Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje.

Nagrada se dodjeljuje za najbolju lokalnu prilagodbu svjetske komunikacijske kampanje.

Prvu nagradu u ovoj kategoriji 2013. godine dobio je projekt „Zelena čistka- jedan dan za čisti okoliš“ agencije Millenium promocija u suradnji s ekološkom udrugom Žmergo. 2014. godine pobjedu je odnio projekt "Lančana reakcija" tvrtke BASF Croatia, a 2015. Slavila je Maksima komunikacije s projektom „Europeana 1914 - 1918.: Dani prikupljanja uspomena iz prvog svjetskog rata''.

O dodijeljenoj nagradi i njezinoj vrijednosti razgovarali smo s direktoricom agencije Maksima komunikacije Draženom Lejo, koja je u ime klijenta provodila nagrađeni projekt.

Na prošlogodišnjem Grand Prixu dodijeljeno vam je priznanje za vaš rad. Pobjednik ste u kategoriji OSJ za prilagodbu svjetske kampanje s projektom „Europeana 1914 – 1918.: Dani prikupljanja uspomena iz prvog svjetskog rata''. Koliko vam ova nagrada znači, kako je doživljavate?

- Nagrada nam puno znači, doživjeli smo je kao priznanje struke za velik trud i rad koji smo uložili u taj projekt. Mi smo Europeanu uistinu radili sa srcem i entuzijazmom jer je dosta neobičan projekt, koji je zahtijevao puno kreativnosti, a upravo su taj naš entuzijazam prepoznali i članovi žirija. Uživali smo radeći takvo što, bili smo sretni rezultatima u medijima i javnosti, a nagrada je stigla kao onaj šlag na torti, koji je zaokružio cijelu priču. Osim nas, s nagradom su bili jako sretni i naši klijenti i suradnici u projektu.
 
Nagrada je svojevrsna kruna vašeg prošlogodišnjeg rada u OSJ. Koliko vremena iziskuje osmišljavanje projekta?

- Sve ovisi o tome kakav je projekt, koliko je tim kreativan, a potom i koliko je klijent kooperativan i otvoren prema idejama. Oko nekih se mučimo tjednima, a neki se začas 'stvore sami', kada se 'rodi' dobra ideja i onda oko nje isplete cijela priča. U konkretnom projektu, puno smo vremena uložili u proučavanje toga razdoblja, upijali priče, iščitavali povijesnu građu… a onda je gotovo cijeli projekt nastao u trenu, dok smo prebirali po naučenome.

S kojim problemima ste se susretali pri osmišljavaju projekta, a onda i njegovo provedbi? Što vas motivira za pripremu projekata?

- Najveći nam je problem, a onda i izazov bio kako zainteresirati ljude za nešto što je bilo prije 100 godina i što je odavno zaboravljeno, čak i među poklonicima i povijesnim entuzijastima. Znamo da i današnje vijesti traju svega nekoliko sati, a naš projekt pričao je priču otprije 100 godina. U provedbi je posebno bilo kritično kako za to zainteresirati medije. Ali, to što nam se tada činilo kao nemogućom misijom, ujedno je bio i naš najveći motiv. Kreativne ideje su pomogle i uspjeh je bio neizostavan. Naša najveća motivacija je bila upravo to, da ljudima pokažemo da i nešto što nije uobičajeni i jeftini populizam može biti zanimljivo, naći svoj prostor u medijima, a potom i čitatelje, odnosno sudionike.

Što je ono nešto što jedan projekt čini izvrsnim, na vašem primjeru? Svi se nadaju da će dobiti nagradu, ali što je bilo, po vašem mišljenju, ono po čemu je vaš projekt bio bolji i drugačiji od drugih u kategoriji?

- U našoj kategoriji su bili izvrsni projekti i jednako su i druge kolege uložile puno truda i ideja u pripremu te imali sjajne rezultate. Naš je, vjerojatno, pobijedio jer je bio težak i zahtijevan, a mi se nismo predali, već smo uložili puno energije u njega i dali sve od sebe da uspijemo.

Jesu li nakon dodijeljene nagrade uslijedile neke promjene u odnosu vaših kolega iz sektora i radnog okruženja spram vas? Je li nagrada dovela do toga da ste sad prepoznati u svom okruženju i traže li vas neke savjete u svojim projektima?

- Primili smo jako puno čestitki za nagradu, od kolega, do klijenata i suradnika. No, nismo primijetili da se okruženje promijenilo zbog toga. Možda će se u budućnosti takvi uspjesi više vrednovati, zasad je to još uvijek prepoznato u samoj struci.

Da li je dodijeljenom nagradom pokazala da ipak treba više pažnje pridati odnosima s javnošću?

- Uvijek treba pridati više pažnje odnosima s javnošću. Svaki iole ozbiljniji posao ili projekt danas je nezamisliv bez odnosa s javnošću. Nadamo se samo da će nagrada s vremenom značiti više i da će se kao kriteriji u izboru profesionalaca u odnosima s javnošću nametnuti nečiji trud i rad, rezultati, kreativnost i ljubav prema struci. Nagrade bi u tome mogle odigrati ključnu ulogu u razvoju toga dijela struke.

Pripremate li prijavu nekog projekta i ove godine?

- Razmišljamo o tome i vjerojatno ćemo sudjelovati u izboru i ove godine.

Što biste poručili potencijalnim prijaviteljima na ovogodišnji Grand Prix?

- Nemojte gubiti vjeru ni u sebe, ni u posao kojega radite. I kad mislite da se ne možete natjecati, da su drugi jači, veći, bolji od vas… vjerujte u sebe i svoj projekt. Ako ga radite s ljubavlju, i nagrada će doći u prave ruke.

> Prijavite i vi svoje projekte