Aktivnosti Udruge Grand PRix

Nagrada Grand Prix za unutrašnju komunikaciju

23.01.2016.

Nagrada Grand Prix za unutrašnju komunikaciju - jasan signal da radimo kvalitetno

Grand PRix HUOJ-a za unutrašnju komunikaciju dodjeljuje se za najbolji komunikacijski program usmjeren unutrašnjoj ciljnoj javnosti.

Najbolji projekti u ovoj kategoriji su:

2007. ''Godina otvorene komunikacije'', FINA
2008. ''Blizu korisniku – menadžment na usluzi korisniku'', T-Mobile
2009. ''Osvježenje branda Zagrebačke banke'', Zagrebačka banka i agencija Premisa
2010. ''Komunikacijski priručnik'', Zagrebačka banka i agencija Premisa
2011. ''Djelatnik na prvom mjestu'', Hrvatska pošta
2013. ''Kuhamo vrijednosti'', OTP banka i agencija Hauska & Partner
2014. ''Sastanak svih zaposlenika'', Ericsson Nikola Tesla
2015. ''Komunikacijski projekt za prodajne predstavnike'', Coca-Cola HBC Hrvatska
          ''Promjena korporativne kulture'', Hrvatska pošta

O nagradama, njihovoj vrijednosti i utjecaju na radno okruženje razgovarali smo sa Slavicom Verbanac iz Coca-Cole HBC Hrvatska, nositeljicom projekta ''Komunikacijski projekt za prodajne predstavnike'' koji je dobitnik prošlogodišnjeg Grand PRixa u kategoriji Unutrašnja komunikacija.

Na prošlogodišnjem Grand Prixu dodijeljeno vam je priznanje za vaš rad. Pobjednik ste u kategoriji Grand Prix za unutrašnju komunikaciju s projektom „Komunikacijski plan za prodajne predstavnike“. Koliko vam ova nagrada znači, kako je doživljavate?

Izrazito smo ponosni biti u društvu pobjednika natjecanja Grand PRix. Štoviše, ova nagrada vrlo nam je važna jer je stručna poslovna zajednica prepoznala naš projekt „Komunikacijski plan za prodajne predstavnike“ kao primjer najbolje prakse unutrašnje komunikacije za prošlu godinu. Ovo je već druga godinu zaredom da je stručna javnost prepoznala i visoko vrednovala unutrašnje projekte Coca-Cole HBC Hrvatska i to nam je jasan signal da je ono što radimo doista dobro i kvalitetno. S obzirom na to da su naši zaposlenici najveća vrijednost tvrtke i njezini najveći veleposlanici, stalno radimo na tome da obrazujemo zaposlenike i razvijemo svijest o tome da su upravo oni odraz našega poslovanja i da svojim ponašanjem aktivno pridonose zaštiti ugleda tvrtke. Utoliko je ovo priznanje za područje unutrašnje komunikacije za nas još važnije.

Nagrada je svojevrsna kruna vašeg prošlogodišnjeg rada u OSJ. Koliko vremena iziskuje osmišljavanje projekta?

Osmišljavanje projekta i sama provedba zahtijeva dosta vremena, truda i zauzimanja. Svaki projekt gledamo kao izazov i veseli nas kreativni proces i razmjena ideja za vrijeme njegova osmišljavanja, a najljepši dio projekta je njegova uspješna provedba. Konačan ishod doista je rezultat sinergije i timskoga rada u tvrtki, što nam je iznimno važno i to oduvijek potičemo.

S kojim problemima ste se susretali pri osmišljavaju projekta, a onda i njegovoj provedbi? Što vas motivira za pripremu projekata?

U procesu osmišljavanja, ali i provedbe projekta ponekad je izazovno postaviti prioritete između različitih odjela te inicijativa koje se provode unutar tvrtke te uskladiti poslovne obaveze i vrijeme između svih kolega uključenih u projekt. Ujedno je izazov osmisliti kreativan projekt, koji će ujedno odgovoriti na strateške potrebe i postavljene ciljeve i na kraju ostvariti dobar rezultat.

Što je ono nešto što jedan projekt čini izvrsnim, na vašem primjeru?

Da bi projekt bio izvrstan i istaknuo se u mnoštvu drugih, on svakako mora biti inovativan i domišljat, ali isto tako mora dobro odgovoriti ili postaviti neki postojeći izazov ili pitanje. Vjerovali smo da smo Komunikacijskim programom za prodajne predstavnike upravo to i napravili, a svi kasniji rezultati i povratne informacije to su nam i potvrdili. U našemu konkretnom projektu naglasak je upravo na ljudskoj dimenziji na koju smo se naročito usmjerili i dodatno putem projekta osnažili želeći pokazati koliku odgovornost i važnost imaju zaposlenici koji predstavljaju tvrtkom načinom na koji komuniciraju. Zaposlenike smatramo najvećom vrijednošću tvrtke, a vjerujemo da je osim samih značajka projekta i činjenice da smo zadovoljili sve kriterije uspješnosti projekta stručna poslovna zajednica upravo tu sastavnicu projekta dodano prepoznala i nagradila.
Sama činjenica da smo dobili ovu nagradu pokazuje da su nas kolege i struka te radno okružje putem ovoga projekta prepoznali kao tvrtku koja doista ulaže u strateške komunikacije i odnose s javnošću i poklanja im veliku pažnju. Naravno, svoje uspjehe rado dijelimo s drugima putem sudjelovanja na panelima, izlaganjima, ali i putem savjeta ako ih tko zatraži. Čvrsto vjerujemo da je za daljnji rast i razvoj struke te odnosa s javnošću u Hrvatskoj iznimno važna razmjena znanja i najboljih praksi i za to ćemo se zalagati i ubuduće.

Da li je dodijeljena nagrada pokazala da treba više pažnje pridati odnosima s javnošću?

Odnosi s javnošću trebali bi biti sastavni dio svake organizacije, a unutar tvrtke odnosi s javnošću moraju biti uključeni u strateško planiranje te sva komunikacija mora biti strateški postavljena i u skladu s poslovnim ciljevima, vizijom i misijom organizacije. Dakle, funkcija odnosa s javnošću puno je važnija i veća nego što se to katkad smatra, a pridavanje više pažnje odnosima s javnošću trebalo bi logično proizaći i iz toga pristupa i iz vrlo jasne činjenice da ulaganje u odnose s javnošću pridonosi uspješnosti tvrtke. U tom procesu snažnijega prepoznavanja odnosa s javnošću u tvrtkama veliki je izazov postavljen  i pred stručnjake za odnose s javnošću koji se nerijetko susreću s nerazumijevanjem toga područja. Možemo stoga biti doista sretni što smo dio poslovnoga sustava koji odnosima s javnošću, odnosno strateškomu komunikacijskom menadžmentu, pridaje veliku važnost te izgradnju kvalitetnih, dugoročnih i dvosmjernih odnosa sa svojim dionicima vidi visoko na listi svojih prioriteta.

Što biste poručili potencijalnim prijaviteljima na ovogodišnji Grand Prix?

I za ovu godinu planiramo prijaviti projekt za nagradu Grand PRix te smo već započeli s popunjavanjem dokumentacije, a potencijalnim prijaviteljima za ovogodišnji Grand PRix preporučujemo da pažljivo prouče uvjete prijave, ulože trud u popunjavanje prijavnice i prezentaciju projekta te daju sve od sebe da žiri prepozna projekt kao vrijedan, kvalitetan i originalan. Svaka je konkurencija dobrodošla te potiče sve nas da činimo dodatne iskorake u vlastitome poslu, osmišljavanju projekata i provođenju aktivnosti.

> Prijavite i vi svoje projekte