HUOJ • Objavljen zbornik znanstvenih radova s konferencije Communication Management Forum
Vijesti

Objavljen zbornik znanstvenih radova s konferencije Communication Management Forum

04.01.2016.

Prvu međunarodnu znanstvenu konferenciju na temu integrirane komunikacije organizirala je Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment u suradnji s partnerima, a zbornik radova „Reconciling the Traditional and Contemporary: the New Integrated Communication“ sadrži 38 izvrsnih radova iz odnosa s javnošću, menadžmenta, medija i interdisciplinarnih znanosti.

prof. dr. sc. Dejan Verčič, dr. sc. Damir Jugo i Lana Ciboci, M.A. Zbornik znanstvenih radova „Reconciling the Traditional and Contemporary: the New Integrated Communication“ sadrži čitav niz znanstvenih analiza, praktičnih primjera i osvrta na različite komunikacijske fenomene te studije slučaja i analize o načinima prilagodbe organizacija i medija modernom dobu u kojem živimo. Prije objave u zborniku radovi su prošli zahtjevan recenzentski postupak, a u njihovoj kategorizaciji sudjelovalo je više od 20 recenzenata.

Zbornik kojeg su uredili prof. dr. sc. Dejan Verčič, dr. sc. Damir Jugo i Lana Ciboci, M.A. donosi 38 izvrsnih cjelovitih znanstvenih radova iz odnosa s javnošću, menadžmenta, medija i interdisciplinarnih znanosti. Rezultati istraživanja znanstvenih radova objavljenih u zborniku donose odgovore na pitanja o načinima korištenja društvenih mreža u komunikacijskoj industriji, kako se tradicionalni i suvremeni komunikacijski alati i kanali koriste u promociji turističkih destinacija, kako tvrtke u suvremenom okruženju koriste potencijale online komunikacije prilikom kriznog komuniciranja te koliko na cjelokupnu komunikaciju pojedinih institucija utječe njihova interna, a koliko eksterna komunikacija.

Zahvaljujući rezultatima koji prikazuju smjer kretanja komunikacijske industrije i najnovijih trendova, ovaj zbornik radova s dvodnevne znanstvene konferencije Communication Management Forum održane 8. i 9. svibnja 2015. ujedno predstavlja i najveći doprinos spomenute međunarodne znanstvene konferencije razvoju komunikacijskih znanosti u Hrvatskoj i zemljama regije, ali i šire. Konferenciju je organizirala Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment te njezini partneri Millenium promocija plus, Coca-Colla HBC Hrvatska, Poslovni dnevnik, INA, CineStar, Hrvatska udruga za odnose s javnošću, Magis tim i Catering Kvatrić. Riječ je o prvoj međunarodnoj znanstvenoj konferenciji o integriranoj komunikaciji na kojoj je sudjelovalo gotovo 200 sudionika iz Nizozemske, Slovenije, Njemačke, Italije te zemalja regije.