Aktivnosti Udruge Grand PRix

6. Grand PRix - prijavljeni projekti u kategoriji OSJ u poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke

18.03.2013. HUOJ

Upoznajte projekte koji su prijavljeni u kategoriji OSJ u poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke za 6. Grand PRix:

1. ROCKWOOL ADRIATIC d.o.o., „7 latica Rockwoolova cvijeta“
 
Program '7 latica Rockwoolova cvijeta' nastao je kao rezultat sinergije lokalne zajednice i tvornice prije gotovo pet godina. Iako je u to vrijeme ime tvrtke uglavnom spominjano u negativnom smislu, postojao je iznenađujuće veliki interes predstavnika udruga, klubova, ustanova koji su koje su se obratile ROCKWOOL-u da bude partner u njihovim projektima. Od lansiranja programa '7 latica Rockwoolova cvijeta' 2008. godine ROCKWOOL razvija partnerski odnos s lokalnim stanovništvom kroz brojne društveno odgovorne projekte: podržava projekte s područja sporta, kulture, ekologije, obrazovanja i znanosti, kvalitete života, unapređenja zdravlja i energetske učinkovitosti. Boja svake latice s pažnjom je odabrana i simbolizira područje koje označava. Primjerice, latica ekologija zelene je boje, a žuta predstavlja energetsku učinkovitost. I sam oblik cvijeta, koji je s vremenom prerastao u vjetrenjaču - simbol obnovljivog izvora energije - predstavlja pokret, napredak i održivost.
 
2. PR Hill & Knowlton Zagreb, „Nađi uru za literaturu“

„Aromagija koja zbližava“ – slogan koji veže brand Jacobs Monarch kave uz druženje, zbližavanje i ugodne razgovore o knjigama u akciji pod nazivom Nađi uru za literaturu tijekom koje su se poznati hrvatski pisci, uz knjigu i kavu, družili sa zaljubljenicima u pisanu riječ, žive razgovore i aromagične trenutke. Ovim projektim osmišljena je nova riječ kojom se okarakterizirala aroma Jacobs Monarch kave – aromagija. Organizirana su sveukupno 6 druženja s poznatim hrvatskim piscima u Profil Megastoreu u Zagrebu. Svakog mjeseca, u sklopu projekta, svoju literarnu večer održao je jedan od proslavljenih pisaca: Milana Vuković Runjić, Ante Tomić, Rujana Jeger, Renato Baretić, Milana Vlaović te Zoran Ferić. U dvosatnim druženjima uz knjigu i kavu, poznati pisci odgovarali su na sva pitanja posjetitelja te pričali otvoreno o pisanju, emocijama i zbližavanju, kao glavnoj emociji koju potiče ispijanje kave.

3. Dialog komunikacije d.o.o., „100 godina NIVEA njege“

U 2011. godini je robna marka NIVEA slavila 100 godina postojanja. Beiersdorf Hrvatska i agencija Dialog komunikacije, također na temelju desetogodišnje suradnje, odlučili su lokalno postaviti vlastitu „rođendansku“ strategiju, vjerujući da je važna obljetnica jedinstvena prilika za pomicanje granica u izgradnji odnosa sa širim krugom javnosti, od potrošača do partnera, medija i zaposlenika: priopćenjem “Svjetska glazbena senzacija Rihanna i NIVEA udružile su snage za proslavu 100. rođendana”, u galeriji Karas u Zagrebu postavljena je, u potpunosti lokalno osmišljena i izvedena, izložba "100 godina NIVEA njege", kao središnji dio sadržaja kampanje, a u središte izložbe postavljena je instalacija NIVEA kreme promjera 100 centimetara, najveća do tada u svijetu. Kako bi se NIVEA dodatno približila domaćoj publici, poseban dio posvećen je NIVEA kremi u Hrvatskoj, s oglasima iz 1930-ih, filmom "Tko pjeva zlo ne misli" te posebnim izdanjima kreme za NIVEA Cro A Porter.

4. IKEA Hrvatska d.o.o., „Vrijednostima do posla“

IKEA se od svoje najave ulaska na hrvatsko tržište 2008. godine vrlo brzo počela susretati s administrativno-birokratskim problemima koji su realizaciju projekta u planiranom roku doveli u pitanje. Proces zapošljavanja započeo je u travnju 2011. i bio je praćen integriranim komunikacijskim aktivnostima. S obzirom na to da se poslovanje tvrtke IKEA u svim segmentima zasniva na vlastitom skupu vrijednosti kojim se ponosi, prvi je izazov bio objasniti potencijalnim posloprimcima da su upravo vrijednosti ključ za dobivanje posla. Primarna javnost bili su potencijalni posloprimci (podjednako žene i muškarci svih dobnih skupina) s iskustvom u maloprodaji i spremnošću na timski rad. Prvi izazov bio je kako iskoristiti atraktivnost teme „zapošljavanja“ u javnosti i medijski interes za IKEA brandom kako bi se tijekom procesa zapošljavanja kontinuirano pružale informacije o tijeku natječaja. Kampanja je uključivala: izradu specijalizirane internetske stranice sa specijaliziranim kvizom o vrijednostima (poput igre) preko koje su se zaprimale prijave, oglašavanje na internetskim portalima i u tisku. IKEA je zaprimila ukupno više nego očekivani broj prijava zainteresiranih kandidata.
 
5. Premisa d.o.o., „Zagreb Wine Gourmet Weekend“
 
Zagreb Wine Gourmet Weekend (ZWGW) prvi puta je organiziran u travnju 2012. ZWGW je slijednik Zagreb Wine Gourmet Festivala, koji je od 2008. do 2011. stekao ugled i prepoznatljivost unutar vinske struke, medija i zaljubljenika vina. Tvrtka Da! 2012. otkupljuje licencu Festivala od dotadašnjeg organizatora i pod novim nazivom Zagreb Wine Gourmet Weekend podiže događanje na višu razinu obogaćujući mu sadržaj i značajno ga unapređujući u organizacijskom smislu. Izazov za organizatora bilo je uspješno komunicirati evoluciju i unapređenje događanja koja se dogodila 2012. te uspješno pozicionirati novi ZWGW na tržištu na kojem se pojavio čitav niz eno-gastronomskih događanja kao centralni vinski događaj ne samo u Hrvatskoj već i regiji. Programska shema događanja uz izlagački dio upotpunjena je filmskim projekcijama, panelima, predavanjima, degustacijama i večernjim, zabavnim programom, što je bila novost u odnose na sva događanja slične tematike i na Festival prethodnik.