Aktivnosti Udruge Grand PRix

6. Grand PRix - prijavljeni projekti u kategoriji Javni i nevladin sektor

13.03.2013. HUOJ

Predstavljamo vam prijavljene projekte u kategoriji Javni i nevladin sektor za 6. dodjelu nagrada Grand PRix:

1. Grad Karlovac, „Ljeto na Foginovom 2012.“

Grad Karlovac 2010. donosi odluku o oživljavanju lijeve i desne obale Korane, od ušća do ušća te se pokreću aktivnosti za uređenje zapuštenog Foginovog kupališta s ciljem povećanja broja posjetitelja, prepoznatljivosti kupališta u Karlovcu na prostoru Hrvatske, kao jedinstvenog kupališta u Hrvatskoj i Europi. Kupalište u srcu Hrvatske, 50 km od granice sa Slovenijom i Bosnom i Hercegovinom, na 30 minuta od Zagreba nudi odmor, rekreaciju i opuštanje u blagodatima prirode,a korištenje svih sadržaja je za posjetitelje besplatno. Prilika u kampanji Ljeto na Foginovom, pronađena je u ekonomskoj krizi, koja je mnogima onemogućila putovanja i odmore na obali Jadrana.

2. Publico d.o.o., „Banjada“

Do otvorenja plaže Banj, 17.06.2012. grad Šibenik, premda obalni grad, nije imao gradsku plažu. Otvorenjem gradske plaže sa sportsko-rekreativnim centrom ostvareni su preduvjeti za kompletiranje turističke ponude u vidu pozitivnog stimulansa starom dijelu grada „izoliranom“ od „morskog turizma“.
 
3. Grad Vukovar, „18. Studeni – Dan sjećanja na žrtvu Vukovara 1991-2012 – Kolona sjećanja“

Hrvatski državni sabor donio je 1999. godine Odluku o proglašenju 18. studenoga Danom sjećanja na žrtvu Vukovara 1991. godine. „Kolona sjećanja“, put dug 5,5 kilometara od Opće bolnice Vukovar do Memorijalnog groblja žrtava iz Domovinskog rata grada Vukovara  znači na primjeren i dostojanstven način odati počast svim sudionicima obrane Vukovara, grada simbola hrvatske slobode.
 
4. Millenium promocija d.o.o. i Gliptoteka HAZU, „Kultura pušenja – od tabua do tabua“

Multimedijalna izložba u Gliptoteci HAZU posvećena kulturi pušenja te izdavanje prigodne monografije o ovom fenomenu. Poseban naglasak projekta stavljen je na pušenje u kulturi i umjetnosti, odnose države prema fenomenu pušenja, utjecaju pušenja na lifestyle te tabuiziranju ove navike u javnom životu.

5. Varaždinska županija, „Odaberi svoju školu“

Jedna od najtežih i najvažnijih odluka za roditelje i osmaše jest koju srednju školu upisati. Da bi im u tome pomogli, Varaždinska županija već šest godina zaredom organizira upisnu kampanju „Odaberi svoju školu“ kojom predstavlja sve javne i privatne srednje škola te partnere u projektu. Učenicima završnih razreda osnovnih škola ovaj projekt nastoji pomoći oko odabira srednje škole nudeći im na jednom mjestu sve informacije o upisima, stipendiranju i mogućnostima srednjoškolskog obrazovanja u školama Varaždinske županije.
 
6. CiV savjetovanje d.o.o., „Paraolimpijski školski dan“

Hrvatski paraolimpijski odbor (HPO), kao krovna organizacija sportaša s invaliditetom, djeluje s ciljem poboljšanja uvjeta za razvoja sporta osoba s invaliditetom. Misija HPO‐a je omogućiti sportašima s invaliditetom da ostvare vrhunske sportske rezultate i njima nadahnuti i potaknuti sve osobe s invaliditetom na bavljenje sportom te širenje tolerancije cjelokupnog društva i rušenje barijera između osoba sa i bez invaliditeta.
 
7. Libra d.o.o., kampanja „Rijeka u kretanju 2011. i 2012.“

Suvremeni, ubrzani i stresni način života postao je jedan od osnovnih loših čimbenika koji utječu na zdravlje pojedinca. U kombinaciji s lošim navikama i fizičkom neaktivnošću, građani su podložniji raznim oboljenjima. Osnovni cilj projekta  jest podići i ojačati svijest građana Rijeke i okolice o važnosti kretanja za zdravlje pojedinca, a osnovna poruka koju promovira jest da svatko može učiniti nešto da poboljša svoje zdravlje kroz fizičku aktivnost, konkretno kretanje i hodanje.