HUOJ • Dani komunikacija - Rovinj, 16.-19. svibnja 2013.
Baza znanja Stručni skupovi

Dani komunikacija - Rovinj, 16.-19. svibnja 2013.

11.03.2013. HUOJ

Dani komunikacija, nacionalni festival marketinških komunikacija osmišljen kao centralno mjesto okupljanja domaćih marketinških profesionalaca i komunikatora iz područja tradicionalnog i digitalnog oglašavanja, održat će se u hotelu Lone u Rovinju, od 16. do 19. svibnja 2013. godine.

Ovim festivalom objedinit će se dosadašnje manifestacije IdejaX i Effie na jednom mjestu uz podizanje razine kvalitete natjecanja i programskog dijela festivala, sudionicima će biti ponuđeno još više razmjene iskustava i bolje povezivanje unutar marketinške industrije.

U Rovinj stižu vrhunski stručnjaci iz područja klasičnog i online oglašavanja koji ‘drmaju‘ oglašivačkom industrijom današnjice. Vrijeme je da se upoznate s najnovijim svjetskim trendovima u oglašavanju te na primjerima iz prakse saznate kako i sami možete primijeniti razne alate s ciljem kreiranja kreativnih i učinkovitih kampanja. Ali prije toga...

Upoznajte predavače

Ann Handley slovi za jednog od vodećih svjetskih stručnjaka za content marketing. Proglašena je najutjecajnijom ženom Social Media od strane Forbesa, a ForbesWomen ju je uvrstio među 20 najuspješnijih blogerica na svijetu. Na Danima komunikacija održat će predavanje pod nazivom ‘Content Worth Sharing‘ i podijeliti svoje znanje o tome kako kreirati sadržaj o kojem će se govoriti i koji će se ‘dijeliti‘ te koji će u konačnici doprinijeti boljim poslovnim rezultatima.

João Wengorovius veteran je oglašivačke industrije i donedavni CEO BBDO grupe Portugal, a danas chef koji uči od najboljih francuskih chefova, osvajača Michelinovih zvjezdica, kao što je Alain Ducasse. Ovaj briljantan govornik koji sjajno barata kulinarsko-oglašivačkim metaforama održat će zanimljivo predavanje ‘Sardines and Chocolate‘ u kojem govori o važnosti sagledavanja problema iz drugačije perspektive te daje poveznice između onog što je potrebno za osvajanje Michelin zvjezdice i prestižnih oglašivačkih nagrada poput Lava.

Branislav Perić je osnivač i voditelj strategije u agenciji Blast Radius Pariz (WPP), u koji je došao iz DDB-a, najnagrađivanije reklamne agencije u Francuskoj 2011. Prije agencijske karijere, radio je za prestižne brendove kao što su Nike, PlayStation, Levi's i McDonald's. Njegovo predavanje ‘The Economy of Scale of Digital‘ prikazat će ključne okosnice digitalnog marketinga današnjice te kako različite industrije zahtijevaju različito upravljanje digitalnim platformama.

Klaus Hahn je u industriji oglašavanja prisutan preko dvadeset godina. Prije četiri godine suosnovao je agenciju Volontaire koja je prošle godine osvojila Grand Prix Cannes Lion i zlatni Clio za kampanju Curators of Sweden o kojoj će govoriti u Rovinju. Na inspirativnom i zanimljivom predavanju sudionicima će otkriti metodologiju i behind the scenes rad koji stoje iza ove proslavljene kampanje koja je dotaknula je puno važnih točaka i potaknula globalni pokret.

Sve spomenute predavače moći ćete vidjeti i čuti u hotelu Lone u Rovinju, od 16. do 19. svibnja 2013. godine. Uz osvježavajuća predavanja, možda se uspijete i osvježiti skokom u more. U svakom slučaju, vidimo se u Rovinju!

Sve informacije o natjecateljskom dijelu programa, cijenama kotizacija i prijavama sudionika možete pronaći na www.danikomunikacija.com.