Kutak za diskusiju

OSJ teme

23.08.2015. Zlata Rodin

Što treba sadržavati moderni web press ured?

Vlasnik ste male tvrtke i pitate se kako možete iskoristiti odnose s javnošću za poboljšanje vidljivosti u medijima? Savjete i popis nekih osnovnih, ali i modernih sadržaja koje je donio brzi razvoj tehnologija, a koji će koristiti vašem poslovanju, donosi Zlata Rodin u tekstu.

17.06.2015. Goran Milaković

Video kao podrška odnosima s javnošću

Video u ulozi komunikacijskog medija postoji već 100-injak godina, a za širenje njegove upotrebe, sve veću primjenu i revoluciju na online medijima se može reći da je nešto mlađa, u trajanju od nekoliko godina. Same prednosti videa su prepoznate onoliko koliko i on otprilike postoji, a njegova “nova” revolucija primjene je uvjetovana nizom faktora o kojima za vas piše Goran Milaković iz agencije Park Avenia komunikacije.

13.01.2015. Vlatka Šelimber

Velika sučeljavanja na malim ekranima – odijevanje predsjedničkih kandidata

Neverbalna komunikacija iznimno je važna jer njome ostvarujemo velikih 55 posto dojma koji “na prvu” ostavljamo. Izrazi lica i kontakti očima, kretnje tijela i geste,  dodiri, osobno prikazivanje i odijevanje… samo su neki od sastavnica takve vrste komunikacije. Ovdje ćemo se zaustaviti na posljednjem – odijevanju. Koliko je ono važno i kako se pravilno odjenuti za televizijski nastup, pročitajte u tekstu.
22.11.2013. Nika Bender

Korisni online servisi za provjeru pravopisa

U poslu koji uključuje rad u području komunikacija, jedna od najvažnijih poslovnih sposobnosti je pismenost. Koliko god da je sadržaj poruke koji se želi komunicirati kvalitetan, ako postoje gramatičke ili pravopisne greške poruka gubi na svojoj vrijednosti. Doznajte više o dostupnim servisima za brzu provjeru pravopisa putem interneta.

16.04.2013. Marina Halužan

Što donosi novi Zakon o pravu na pristup informacijama?

Imate li na internetskim stranicama objavljene godišnje planove, programe, strategije, izvještaje o radu, financijska izvješća i druge odgovarajuće dokumente koji se odnose na područje rada vaše organizacije? Ili jedan banalan podatak kao što su kontakti čelne osobe u Vašoj organizaciji, kao i voditelja ustrojstvenih jedinica?

Marina Halužan, članica Upravnog odbora i predsjednica Sekcije za javni sektor HUOJ-a, otkriva što nam svima donosi novi Zakon o pravu na pristup informacijama, koji je objavljen u Narodnim novinama br. 25/13, a stupio na snagu 8. ožujka 2013. godine.

28.02.2013. Vlatka Šelimber

Persuazija na djelu – politička retorika

Politička svakodnevica neizostavan je dio medijske agende jer politika i oni koji se njome bave utječu na živote građana. Novinske stranice, radijske i televizijske sekunde, internetski prostor popunjavaju političari i njihove (katkad nespretne) izjave i govori. Na temelju toga stvara se dojam, pa tako neke političare smatramo populistima, neke u najmanju ruku osebujnima, a neke spretnima, zanimljivima, vjerodostojnima i uvjerljivima. Postavlja se pitanje kakva povijest prethodi današnjim znanjima koja su temelj uspješnih političkih govora te kako pojedinci postaju vrhunski govornici.

18.06.2012. Zlata Rodin

Primjeri upotrebe QR koda u Hrvatskoj

Zlata Rodin piše o promotivnim mogućnostima dvodimenzionalnih kodova te kako se oni koriste na području Republike Hrvatske.