HUOJ • Hrvatska udruga za odnose s javnošću

PR kalendar

kolovoz 2018
ponutosričetpetsubned
30 31 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
<<<   >>>
Planirajte na vrijeme sudjelovanje u domaćim i inozemnim strukovnim događajima.
13.08.2018.

Prijave za studentsku nagradu od 3.9.

U pripremi je 5. Studentska konferencija i dodjela godišnje studentske nagrade "Mlada nada“, kojoj je cilj promicanje izvrsnosti među studentima i njihovo motiviranje za stjecanje novih znanja i vještina u području odnosa s javnošću.
06.08.2018.

Imenovani članovi žirija godišnje studentske nagrada HUOJ-a "Mlada nada"

Hrvatska udruga za odnose s javnošću i ove godine dodijelit će godišnju studentsku nagradu HUOJ-a "Mlada nada", kojoj je cilj promicanje izvrsnosti među studentima i njihovo motiviranje za stjecanje novih znanja i vještina u području odnosa s javnošću.
07.08.2018.

ZABILJEŽI DATUM - KOMferencija - 6. i 7. prosinca 2018. u Zagrebu!

Vodeći domaći komunikatori okupit će se 6. i 7. prosinca 2018. godine u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu na KOMferenciji – 19. godišnjoj konferenciji o komunikacijama i odnosima s javnošću u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ).
25.07.2018.

Svi izazovi za brandove, potrošače i tržište oglašavanja u doba umjetne inteligencije

Iz New Yorka u Rovinj stiže Jason Jercinovic, vizionarski digitalni marketingaš i globalni šef marketinških inovacija u američkoj agenciji Havas. Otkrit će što nas čeka prilikom primjene umjetne inteligencije u marketingu.
21.07.2018.

Natječaj za dodjelu Nagrade SJAJ 2018. - za digitalnu vidljivost i komuniciranje DOP-a i održivosti

Poslovna inicijativa Dobra Hrvatska pri M.E.P. d.o.o. u suradnji s Hrvatskom udrugom poslodavaca (HUP) i Global Compact mrežom Hrvatska raspisuje natječaj za II. dodjelu godišnje nagrade SJAJ – godina 2018.
14.07.2018.

HURA potpisala Memorandum o razumijevanju kojim se želi smanjiti oglašavanje na kanalima koji krše autorska prava

Zagreb, 13.7.2018. - Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) potpisalo je Memorandum o razumijevanju „Follow the Money”, a čiji cilj je minimizirati plasman oglašavanja na web stranicama i mobilnim aplikacijama koje krše autorska prava, sudjeluju u širenju lažnih vijesti ili prodaji krivotvorene robe.
12.07.2018.

“Pretresamo“ sve teme bitne za industriju: Na Weekendu doznajte možete li vjerovati svom mobitelu i slušaju li predsjednici svoje komunikacijske savjetnike

Zagreb, 10. srpnja 2018. - Weekend Media Festival u svom jedanaestom izdanju i ove će godine od 20. do 23. rujna u staroj Tvornici duhana u Rovinju okupiti profesionalce komunikacijske industrije iz cijele regije. Na predavanjima, panelima i radionicama "pretrest" će sve aktualne teme i trendove, od politike i digitalizacije do književnosti i ekspedicije na Južni pol, zbog čega žustrih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati.
21.06.2018.

Objavljeni rezultati istraživanja Europski komunikacijski monitor 2018

Ovogodišnje Istraživanje provedeno u 48 europskih zemalja među 3.100 stručnjaka ukazuje na rastući trend lažnih vijesti, doprinosu komunikacija organizacijskom uspjehu, kao i radnom okruženju za komunikacijske stručnjake u Europi.
19.06.2018.

Četvrta FOCUS konferencija - 13. i 14. rujna u Termama Tuhelj

Pod pokroviteljstvom Hrvatske udruge za odnose s javnošću, u Termama Tuhelj će se 13. i 14. rujna 2018. održati četvrto izdanje međunarodne konferencije o inovacijama i komunikacijama u javnoj upravi i javnim tvrtkama FOCUS.
19.06.2018.

Najbolja agencija u regiji s BalCannesom odlazi u Cannes!

Zagreb, 18. lipnja – Sve agencije za tržišno komuniciranje iz regije pozvane su do 1. rujna 2018. prijaviti svoje projekte na BalCannes koji će se i ove godine održati u Rovinju u sklopu Weekend Media Festivala.
15.06.2018.

Vizual koji nas vodi u budućnost

Kako ćemo živjeti i poslovati u budućnosti? - glavno je pitanje na koje će nam odgovor dati četiri svjetski poznata futurologa u Zagrebu na Future Tensu. Vizualni identitet konferencije Future Tense prati njezinu autentičnost te odstupa od svega uobičajenog što smo do sada viđali, kako u Hrvatskoj tako i na svjetskoj sceni.
12.06.2018.

Poznata su nova imena 11. Weekend Media Festivala

Davor Rostuhar govorit će kako je ostvario svoj najveći san, Dejan Verčič otkrit će zašto su slike zamijenile riječi, a čarobnu rečenicu za pitcheve podijelit će Péter Szántó.