Baza znanja Biblioteka HUOJ-a

PRint - stručna biblioteka HUOJ-a

Novo izdanje HUOJ-a - "Odnosi s medijima u lokalnoj i regionalnoj samoupravi u Hrvatskoj" - autorice Ermine Duraj

Priručnik autorice Ermine Duraj, voditeljice Kabineta župana - Službe za odnose s javnošću i protokol Primorsko-goranske županija te članice Upravnoga odbora Hrvatske udruge za odnose s javnošću prvi je priručnik koji na jednome mjestu obuhvaća teoriju i praksu funkcioniranja djelatnosti odnosa s javnošću u jedinicama lokalne i područne samouprave.
01.08.2016.

„Odnosi s javnošću“ - prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič

Naručite danas! U pretprodaji po 20% nižoj cijeni

Prvi sveučilišni udžbenik „Odnosi s javnošću“ autorice prof. dr. sc. Ane Tkalac Verčič predstavlja izuzetno važan doprinos odnosima s javnošću kao suvremenoj komunikacijskoj disciplini u Hrvatskoj. Nakon stručne recenzije Ministarstva obrazovanja, znanosti i sporta „Odnosi s javnošću“ postala je prva knjiga koja objedinjuje praktično i teorijsko znanje u našoj struci i ima status sveučilišnog udžbenika.

28.10.2010.

"Mjerenje i evaluacija u odnosima s javnošću" - Betteke van Ruler, Ana Tkalac Verčič i Dejan Verčič - RASPRODANO

U sklopu 11. konferencije HUOJ-a, u Zagrebu prof. dr. Ana Tkalac Verčič i prof. dr. Dejan Verčič predstavili su 11. knjigu u izdanju stručne biblioteke PRint HUOJ-a „Mjerenje i evaluacija u odnosima s javnošću“ urednika Betteke van Ruler, Ane Tkalac Verčič i Dejana Verčiča.

Knjiga razmatra alate i mogućnosti mjerenja uspješnosti u odnosima s javnošću. Temeljem brojnih primjera iz prakse prikazuje raznolike „metre“ i načine mjerenja koji se primjenjuju. Knjiga promiče ideju relevantnog, vremenski pogođenog i dobro osmišljenog istraživanja u struci. Sigurno će promijeniti načine kako se provode istraživanja u odnosima s javnošću, i nužno je štivo za praktičare, znanstvenike i istraživače u području odnosa s javnošću.

04.10.2009.

"Otkrivanje odnosa s javnošću" - Ralph Tench i Liz Yeomans - RASPRODANO

Na 10. Konferenciji HUOJ-a u Zagrebu, predstavljena je nova, 10. po redu knjiga biblioteke PRint HUOJ-a - Otkrivanje odnosa s javnošću, dosad najautoritativniji akademski udžbenik iz odnosa s javnošću, urednika Ralpha Tencha i Liz Yeomans

Knjiga služi kao ozbiljan i praktičan vodič za stjecanje znanja o OSJ i studentima i čitateljima pruža uvid u temeljito razumijevanje odnosa s javnošću. Donosi kritičku analizu područja i predstavlja sofisticirani spoj teorije i stvarnog života, te uključuje mnoge studije slučaja, aktivnosti, pitanja za raspravu i ilustracije koje oslikavaju sadržaj.

Knjiga se može naručiti ovdje.

06.05.2009.

"Odnosi s javnošću za organizacije civilnoga društva“ - grupa hrvatskih autora članova HUOJ-a - RASPRODANO

Knjiga „Odnosi s javnošću za organizacije civilnoga društva“ grupe autora predstavljena je u srijedu, 6. svibnja 2009. u Zagrebu. Cilj knjige je djelatnicima, članovima ili volonterima organizacijama civilnoga društva dati uvid u praksu i alate odnosa s javnošću, što će im koristiti u organizaciji, provedbi i komunikaciji njihovih projekata.

Mogu li Vas citirati? – praktični priručnik za odnose s medijima za menadžere“ William Essex

Knjiga Williama Essexa slobodnog novinara, pisca i voditelja treninga za odnose s medijima, praktični je vodič koji menadžere upućuje kako raditi s medijima. Pokriva teme od prvog kontakta s novinarom, dogovaranja i vođenja intervjua, priprema za i sam nastup na radiju i televiziji, te komunikaciju s novinarima u kriznim situacijama. Fokusira se na to što novinari žele, zašto to žele te kako da im to date.
Knjiga se može naručiti ovdje.

„Priručnik za političke kampanje – lekcije s bojišnice“ Lionel Zetter

Knjiga Lionela Zettera opisuje sve faze političke kampanje koju uspoređuje s vojnim kampanjama koje je potrebno unaprijed isplanirati do najsitnijih detalja. Zetter, veteran brojnih kampanja za lokalne, područne i nacionalne izbore, stranački je aktivist i poznati britanski lobist. U svojoj knjizi opisuje sve potrebne korake za pobjedu u izbornoj kampanji i osvajanje tih tako važnih sjedala: od selekcije kandidata i njegova pratećeg tima, financiranja kampanje, planiranja i provedbe aktivnosti za animiranje glasača, odnosa s medijima... sve do posljednjih sati pred izbore.
Knjiga se može naručiti ovdje.
13.05.2008.

"Korporativni razgovori - vodič za provedbu učinkovite interne komunikacije" Shel Holtz - RASPRODANO

Novo izdanje stručne biblioteke HUOJ-a PRint knjiga "Korporativni razgovori – vodič za provedbu učinkovite i prikladne interne komunikacije" Shela Holtza, predstavljena je u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici, u Zagrebu, 13. svibnja 2008.

Knjigu je predstavila Dubravka Jusić, predsjednica HUOJ-a, a kako bi predstavljanje knjige učinili zanimljivijim, u predvorju NSK organizirani su i prigodna izložba internih glasila te okrugli stol o važnosti interne komunikacije. Na izložbi bilo je postavljeno 60-ak internih kompanijskih listova i novina. Prikazane su one najstarije iz fundusa NSK, poput HŽ-ovog lista Željezničar s tradicijom dužom od 100 godina, te one nove, iz suvremene produkcije tvrtki i ustanova članica HUOJ-a.
12.12.2007.

„Komunikacijski plan - srž strateških komunikacija“ Lester R. Potter

HUOJ je u Zagrebu predstavio novu knjigu „Komunikacijski plan - srž strateških komunikacija“ Lestera R. Pottera, petu knjigu svoje biblioteke stručne literature „PRint“. Knjigu su predstavile: Dubravka Jusić, predsjednica HUOJ-a, Alemka Lisinski, predstavnica sponzora T-HT i mr.sc. Božo Skoko, jedan od urednika knjige. Objavljivanje knjige omogućio je Hrvatski telekom T-HT.

Knjiga se može naručiti ovdje.

07.09.2007.

„Priručnik za odnose s javnošću“ Alison Theaker - RASPRODANO

Nova knjiga HUOJ-a „Priručnik za odnose s javnošću“ Alison Theaker predstavljena je  u petak, 7. rujna, u HND-u u Zagrebu, te u organizaciji riječke podružnice HUOJ-a u Rijeci, 8. rujna 2007.

Knjigu su predstavile Dubravka Jusić, predsjednica HUOJ-a i Maja Weber, članica Upravnog odbora HUOJ-a, a Alison Theaker, autorica i jedan od vodećih britanskih stručnjaka za odnose s javnošću tom je prigodom održala i izlaganje na temu „PR kao profesija“

Ovo je četvrta knjiga stručne biblioteke HUOJ-a „PRint“, a njezino izdavanje omogućio je T-mobile. Knjiga ima 428 stranica, a njezina cijena je 100 kn.

03.07.2007.

Predstavljena knjiga „Kreativnost u odnosima s javnošću“ i predavanje „Kreativno vodstvo“ Andya Greena - 3. srpnja, Zagreb i 4. srpnja, Rijeka - RASPRODANO

Hrvatska udruga za odnose s javnošću predstavila je novu knjigu svoje biblioteke stručne literature PRint „Kreativnost u odnosima s javnošću“ Andya Greena. Knjigu su predstavili Dubravka Jusić, predsjednica HUOJ-a i Andy Green, autor i jedan od vodećih britanskih stručnjaka za komunikacije i kreativnost koji je ovom prilikom održao i kraće predavanje na temu „Kreativno vodstvo“ (možete ga pogledati klikom na naslov) a u prilogu je i autorova prezentacija.
18.01.2007.

HUOJ predstavio knjigu „Odnosi s medijima za predstavnike lokalne uprave: komuniciranjem do rezultata“, Lydie Bjornlund, Zagreb - RASPRODANO

HUOJ je predstavio knjigu „Odnosi s medijima za predstavnike lokalne uprave: komuniciranjem do rezultata“, Lydie Bjornlund, 18. siječnja 2007. u Staroj gradskoj vijećnici Gradske skupštine Grada Zagreba. Ova inače druga knjiga biblioteke stručne literature „PRint“ HUOJ-a, zbog svoje je kvalitete, primjenjivosti, te jednostavnog stila kojim je pisana, koristan priručnik ne samo dužnosnicima i djelatnicima u lokalnoj upravi već svima koji se bave odnosima s javnostima, posebno odnosima s medijima, neovisno o području u kojem rade.
10.04.2006.

Predstavljena knjiga „Odnosi s javnošću: Planiranje i upravljanje kampanjama“, Rijeka i Zagreb - RASPRODANO

Hrvatsko izdanje knjige „Odnosi s javnošću: planiranje i upravljanje kampanjama“ Anne Gregory, jedne od vodećih britanskih stručnjaka za odnose s javnošću, ujedno i prva knjiga biblioteke stručne literature HUOJ-a "PRint"predstavljena je 10. travnja u Rijeci i Zagrebu. Tim je povodom autorica, Anne Gregory, koja je posebno za ovu priliku doputovala u Hrvatsku održala predavanje na temu „Strateško planiranje odnosa s javnošću, demokracija i najbolja praksa„. U predavanju je govorila o organizaciji odnosa s javnostima u najuspješnijim britanskim kompanijama te o kontekstu i logici novog pristupa britanske Vlade komunikacijama. Za upoznavanje s autoricom, u prilogu su skripte predavanja,  te i cijeli film s predavanja, za sve one koji nam se nisu mogli pridružiti te njezin članak: "Public Relations in Practice: the 21 Century landscape"