Baza znanja Stručni skupovi
Završen Communication Management Forum 2015

Vodeći komunikacijski stručnjaci naglasili važnost obrazovanja u području odnosa s javnošću

12.05.2015. HUOJ

Prvu međunarodnu znanstvenu konferenciju o integriranoj komunikaciji Communication Management Forum 2015 otvorili su pozdravnim govorima predsjednik Upravnog vijeća Bernaysa Mario Petrović, mr. sc. Sandra Bezjak, pomoćnica ravnateljice Agencije za znanost i visoko obrazovanje, predsjednik Udruge poslodavaca u obrazovanju mr. sc. Mislav Balković, prof. Alexander Marbach sa Veleučilišta Mittweida i ujedno Bernaysovog Erasmus+ partnera te dekan Bernaysa mr. sc. Damir Jugo.

Nakon pozdravnih govora uslijedila su predavanja ključnih govornika Communication Management Foruma 2015 i istaknutih stručnjaka u području odnosa s javnošću, korporativne komunikacije i strateškog menadžmenta, prof. dr. sc. Dejana Verčiča, prof. emer. dr. sc. Betteke van Ruler i prof. dr. sc. Darka Tipurića koji su tijekom svojih izlaganja istaknuli važnost komunikacije i procesa upravljanja njome.

Središnji događaj konferencije bio je okrugli stol na temu „Reconciling the traditional and contemporary: the new integrated communication“, na kojem su, uz prof. dr. sc. Verčiča i prof. emer. dr. sc. van Ruler, sudjelovali i predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću Aleksandra Kolarić, poznati talijanski stručnjak za odnose s javnošću i profesor na Sveučilištu LUMUSA u Rimu Toni Muzi Falconi te izv. prof. dr. sc. Ana Tkalac Verčič, dok je raspravu moderirao Igor Vukasović, predavač na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment i direktor Odnosa s javnošću Hypo Alpe-Adria-Banke. Sudionici okruglog stola raspravljali su o važnosti obrazovanja u području odnosa s javnošću, naglasivši kako je obrazovanje komunikacijskih praktičara koji će biti spremni preuzeti odgovornost i svjesni važnosti upravljanja komunikacijama jedini put za unaprjeđenje struke u cjelini.

Drugi dan konferencije, održanom na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment, priliku da predstave svoje radove i rezultate svojih istraživanja imalo je više od 50 znanstvenika i komunikacijskih stručnjaka iz čak deset europskih zemalja. Izlaganjima iz područja odnosa s javnošću, marketinga, komunikacijskog menadžmenta, medija i srodnih disciplina i službeno je zaključen prvi međunarodni znanstveni projekt kojeg je u suradnji sa svojim partnerima, Coca-Colom HBC Hrvatska, Poslovnim dnevnikom, Inom, Blitz-CineStarom, Hrvatskom udrugom za odnose s javnošću, Millenium promocijom plus (MPR+), Magis timom i Cateringom Kvatrićem, organizirala Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, a koja je tom prigodom proslavila i drugu obljetnicu djelovanja te najavila svoj drugi veliki znanstveni projekt - jedinstveni međunarodni znanstveni časopis Communication Management Review. Časopis će izlaziti dvaput godišnje, a sadržavat će znanstvene i stručne radove na engleskom jeziku iz područja odnosa s javnošću, marketinga, politologije, komunikologije, menadžmenta i srodnih disciplina.