Baza znanja Stručni skupovi
Razvij i učvrsti znanja i vještine

Uz HOWtoWOW u top formi tijekom cijele godine

26.08.2013.

Dragi naši povratnici s godišnjih odmora; polaznici stari i vi koji ćete tek sazrijeti s nama, kreativni agenti i klijenti, vjerojatno ste zamijetili kako temperatura gradskog asfalta ovih dana više ne prkosi razmišljanju jednakom žestinom, a hladni prsti radnog jutra čak nas tu i tamo uštipnu i prijete nam izbjeljivanjem teško zarađenih 50 nijansi bronce na koži. Sve je bliži trenutak kad će šuštanje lišća (otpalog, a ne žegom uvenulog) i u vašem uhu smijeniti sjećanje na mora šum.

Nerado vam prvi govorimo ovo, ali vrijeme prolazi… Bilo kako bilo, nadamo se da ste u svom komadiću ljeta uživali, nadamo se da je trajalo, a sada… Upravimo odmorne poglede prema budućnosti, osobnoj i profesionalnoj, te pogledajmo čemu se imamo zajednički veseliti ovdje u HOWtoWOW akademiji!

Upoznajte se s temama i predavačima koji će i ove, treće sezone, trenirati vaše sive stanice i podraživati vaše moždane centre za ugodu u stjecanju znanja i druženju u poticajnoj okolini. Što nas je više, to je zabavnije, stoga povedite još kolegu ili kolegicu, dragog klijenta ili dobavljača i ostvarite grupnu cijenu pristupnice od samo 365 kuna po polazniku --> PRIJAVA

RAZVOJ VRHUNSKIH KOMUNIKACIJSKIH STRATEGIJA I TAKTIKA, Sam Moorthy, 10.9.2013.

Kreativne agencije obično se koncentriraju na proizvodnju kreativnih ideja, no potrebe klijenta protežu se i na strateški input agencije. Podrazumijeva se timski rad, a timovi se ponekad nađu u napasti da posegnu za kratkoročnim ciljevima pri čemu one dugoročne izgube iz vida.

Zanima vas kako uspješno kombinirati te dvije perspektive te kako agencije mogu stvoriti dodanu vrijednost za svog klijenta i doprinijeti njegovom marketinškom planu?  VIŠE

 

BRAINSTORMING, Graham Singleton, 10.10.2013.

Vođenje dobrog brainstorminga je umjetnost. Ovaj trening ponudit će vam saznanja o tome kako kreativnost funkcionira i kako možete potaknuti druge da budu kreativniji.

Svladat ćete odmah iskoristive alate i strategije za poticanje i poboljšanje kreativnog razmišljanja te korisne metode za generiranje inputa i feedbacka, tehnike za stvaranje inspirativnijeg okruženja te energiziranje i razigravanje pomoću kojih ćete moći voditi inspirativne brainstorminge najrazličitijih formata.  VIŠE 

RAZUMIJEVANJE I PRIMJENA BIHEVIORALNE EKONOMIJE U IZGRADNJI BRANDOVA, Paul Arnold, 11.11.2013.

Koju publiku mogu doseći kroz pojedini medij? Kroz koje kanale trebam poslati poruku? Koju frekvenciju oglašavanja moram izabrati? Kako najoptimalnije potrošiti budžet? Kako ću biti siguran da sam uspio s prenošenjem komunikacijske poruke?

Izađite s radionice obogaćeni ovim važnim odgovorima.  VIŠE

 

 

NAVIGIRANJE BRANDOVIMA U DIGITALNOM TSUNAMIJU, Dietmar Dahmen, 10.12.2013.

Rapidan razvoj digitalnih komunikacija doveo je do značajnih promjena u ponašanju potrošača i funkcioniranju poslovnih organizacija.

Ova radionica polaznicima daje uvid u navigacijske karte vodećih brandova po digitalnim prostranstvima te u tehnološki napredne alate koje koriste kako bi za sebe ostvarili prednost u poslovanju. Idealna je za svakog tko se bavi iznalaženjem kreativnih rješenja kompleksnih problema svojih klijenata u našem umreženom okružju.  VIŠE

BOOTCAMP: SURADNJA AGENCIJE I KLIJENTA, Paul Burns, 10.01.2014.

Ova radionica osmišljena je kako bi se zasluženi značaj ponovno pridao razumijevanju klijentova poslovanja; samo ljudi koji isto potpuno razumiju i znaju postaviti prava pitanja, umjesto da odgovaraju na pogrešna, mogu inicirati pozitivne promjene.

Namijenjena accountima koji se bore za poziciju pouzdanih poslovnih partnera svojim klijentima, ova radionica polaznicima će osigurati potrebno samopouzdanje za prelazak frustrirajućeg puta do izvrsnosti.  VIŠE

 

VODIČ KROZ KREATIVNI UM, Dave Birss, 10.2.2014.

Želite znati kako funkcionira kreativni mozak te kako povezujemo stvari i dolazimo do slavljenog i priželjkivanog "eureka" trenutka?

Kroz ovu radionicu polaznici će se upoznati s kreativnim procesom i osnovnim principima kreativnog mišljenja, dok će se primjerima izvrsnih reklamnih kampanja potkrijepiti kreativne tehnike koje će učiti. Trening će zaokružiti predavanje o kreativnim prilikama koje nam nudi napredak u tehnologiji, s osvrtom na trendove i mogućnosti primjene.  VIŠE

MARKETINŠKA UČINKOVITOST I UVOD U EKONOMETRIJU, Gurdeep Puri, 10.3.2014.

Iako se obično ne smatra najuzbudljivijim dijelom posla u advertisingu, Gurdeep Puri dolazi nam dokazati kako se ekonometriju može prikazati na jednostavniji i zabavniji način no što možete zamisliti.

Polaznici ove radionice naučit će povećati vrijednost onoga što rade postižući puni potencijal svog marketinga. Razvit će razumijevanje učinkovitosti i relativnog učinka korištenja različitih alata promocije, koji pomažu ciljano i efikasno korištenje ograničenih budžeta.  VIŠE