HUOJ • SUDNJI DAN otkrio svoj novi identitet
Baza znanja Stručni skupovi

SUDNJI DAN otkrio svoj novi identitet

21.07.2011.

Zagreb, 21. srpnja, 2011. – Drugu godinu zaredom održava se SUDNJI DAN hrvatskog oglašavanja koji će se dogoditi 1. listopada u Muzeju suvremene umjetnosti Zagreb. Svi odvažni kreativci željni pravih izazova u kreativnom komuniciranju mogu se prijaviti od 15. kolovoza na službenoj web stranici www.sudnjidan.org

Uveden je i novitet  ovogodišnjeg potpuno nezavisnog festivala kreativnih komunikacija natječajem za novi vizualni identitet SUDNJEG DANA. Krizni stožer u sastavu prekaljenih stručnjaka u tržišnom komuniciranju Jurane Puljić, Tomice Jurice Kačunića i Alana Brežanskog nagradili su radove Vedrana Klemensa, Tatjane Petric, Emilije Šimić i Ivane Čukelj čime su, ne samo postali autori službenog vizualnog identiteta ovog najbrojnijeg festivala kreativnih komunikacija, već su nagrađeni i ulaznicama za jedan od najpoznatijih hrvatskih događanja - Hartera festival.

SUDNJI DAN prvi je nezavisni festival kreativnih komunikacija. Ovaj festival na prvo mjesto stavlja pojedince koji su tvorci uspješnih ideja i nastoji ih motivirati i inspirirati za nova djela. Sudionici SUDNJEG DANA su najvećim dijelom zaposleni u reklamnim i PR agencijama, dizajnerskim studijima, produkcijskim kućama, medijski djelatnici i samostalni umjetnici (fotografi, režiseri, dizajneri...). Specifičnost festivala je i veliki žiri od 200 priznatih kreativaca koji glasa putem on line platforme i tako nagrađuje one najbolje u svojoj struci. Pri tom SUDNJI DAN u 12 kategorija ne nagrađuje samo reklamne kategorije, nego i sve neodvojivo vezane djelatnosti poput dizajna, fotografije, režije, glume, komponiranja glazbe, animacije i sl.