Baza znanja Stručni skupovi

Predavači Effie konferencije

13.10.2011.

Približava se ovogodišnja Effie konferencija o komunikacijskoj učinkovitosti koja će se 21. listopada održati u Hypo Centru u Zagrebu.Tim povodom predstavljen je kompletan program svih predavanja i predavača.

Zvijezda konferencije je Martin Lindstrom, svjetski stručnjak za brendiranje koji će ekskluzivno na Effie konferenciji govoriti o povratu ulaganja u brending. Ovaj istaknuti marketinški stručnjak jedan je od 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu prema magazinu TIME i autor bestseller-a „Buyology – istine i laži o tome zašto mi kupujemo”.
Osim njega, Steve Chazin, bivši direktor marketinga Apple-a koji je u suradnji sa samim Steveom Jobsom kreirao marketinšku strategiju za launch iPhonea, iPada i iPoda, otkriva tajne Apple-ovog globalnog uspjeha.

Posebnost ovogodišnjeg programa namjenjena agencijama jest predavanje Terese Alpert, koja je u proteklih 15 godina bila direktor strateškog planiranja brojnih vodećih agencija (uključujući DDB, Ogilvy, Lowe) i imala priliku raditi s nekima od najjačih međunarodnih brandova. Njezin osvrt na to što čini učinkovito strateško planiranje omogućila je agencija Digitel, a uključivat će iskustva stečena u kreiranju globalnih marketinških strategija za L'Oreal, Nokiju, Unilever, IBM i druge. Odgovor na pitanje kako lokalizirati globalne brendove, ponudit će poznati brend planer Olivier Genoud.

Ukoliko pak s praktične strane želite istražiti povećanje marketinške učinkovitosti, 20. listopada održat će se cjelodnevni Masterclass Petera Fielda, vodećeg svjetskog stručnjaka za komunikacijsku učinkovitost i marketinšku metriku.

Cijena kotizacije za Effie konferenciju o komunikacijskoj učinkovitosti 21. listopada iznosi 999 kn+pdv, a po istoj cijeni moguće je prijaviti se i za Effie Masterclass. Za one koji žele sudjelovati samo na svečanoj dodjeli Effie nagrada i proglašenju pobjednika natjecanja cijena kotizacije iznosi 400 kn+pdv.

 Za ostale informacije i prijave posjetite www.croatiaeffie.com