Baza znanja Stručni časopisi

PR Tactics, svibanj 2011

10.05.2011.

U PR Tacticsu za svibanj pročitajte kako se komunikatori suočavaju s promjenama u medijskom prostoru kao jednim od najvećih izazova današnjice. Većina je prihvatila pojavu digitalnih i društvenih medija, a u ovom članku saznajte kako i kojim alatima mjeriti takav rad. Čitajte o ulozi društvenih mreža koje su strelovito postale izvor globalnih informacija. Ovomjesečna kolumna „Digital Dialogue“ govori o rapidnom širenju online informacija kao i o ulozi administratora te o njegovoj važnosti pri odabiru, organizaciji i objavljivanju informacija.

Za ovaj mjesec unutar rubrike „Profiles in PR“, PR Tactics donosi intervju sa Steveom Doyalom, voditeljem odnosa s javnošću i korporativnih komunikacija najvećeg američkog proizvođača čestitki, tvrtkom Hallmark. Između ostalih tema, saznajte u kratkim crtama kako se Bijela kuća nosi sa izazovima u komuniciranju o pojedinostima vezano uz smrt Bin Ladena; o važnosti procjene kandidata prilikom zapošljavanja: je li od veće važnosti integriranje u samu tvrtku i poznavanaje njezine kulture ili radno iskustvo?; kako uspješno voditi tvrtku?..