HUOJ • Održan okrugli stol HUKA-e i HDL-a "Budućnost lobiranja i PR-a u Hrvatskoj- članici EU"
Baza znanja Stručni skupovi

Održan okrugli stol HUKA-e i HDL-a "Budućnost lobiranja i PR-a u Hrvatskoj- članici EU"

18.04.2012.
Zagreb, 18. travnja 2012. - U organizaciji Hrvatske udruge komunikacijskih agencija (HUKA), Hrvatskog društva lobista (HDL) te Europskog pokreta Hrvatska, u srijedu, 18. travnja 2012. u 18 sati u Europskom domu Zagreb održan je okrugli stol na temu „Budućnost lobiranja i PR-a u Hrvatskoj – članici Europske unije“ na kojem je sudjelovalo niz relevantnih govornika kao što su: Daniel Mondekar, predsjednik Odbora za europske integracije - Sabor RH, prof.dr.sc. Mate Granić, predsjednik HDL-a, prof.dr.sc. Dubravka Sinčić Ćorić, članica Upravnog odbora HDL-a i profesorica na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Dijana Kobas Dešković, MBA, predsjednica Upravnog odbora HUKA-e i direktorica Spona komunikacije d.o.o., mr.sc. Damir Jugo, član Upravnog odbora HUKA-e, izvršni direktor Millenium promocije d.o.o. i predavač na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu i Dubravko Miholić, MBA, potpredsjednik HDL-a, predsjednik Europskog pokreta Hrvatska i partner u Hauska&Partner.

U gotovo ispunjenoj dvorani Europskog doma u Zagrebu, hrvatski stručnjaci iz područja odnosa s javnošću i lobiranja raspravljali su o trenutačnom stanju struke u Hrvatskoj, o potrebi certificiranja kao i o ulozi obrazovanja u stvaranju ovih dviju profesija s posebnim naglaskom na utjecaj ulaska naše zemlje u EU na profesiju PR-a i lobiranja.

„Samim ulaskom u EU očekujemo da će značaj i utjecaj odnosa s javnošću i lobiranja sve više rasti zbog otvaranja tržišta za kompanije iz EU koje znaju kako im dobri odnosi s javnošću i lobiranje mogu pomoći u razvoju poslovanja. Svaki ozbiljan investitor pri ulasku na neko tržište osim odvjetnika, traži i dobrog PR-ovca i lobista. Daljnjem razvoju struke će doprinijeti i EU fondovi koji u svim projektima uključuju i komunikacijske aktivnosti.“, istaknula je Dijana Kobas Dešković, predsjednica Upravnog odbora Hrvatske udruge komunikacijskih agencija (HUKA).

Govornici okruglog stola s puno su entuzijazma prenijeli svoja znanja i iskustva publici koja je aktivno sudjelovala u raspravi i pokazala veliki interes premi temi i pitanjima lobiranja i odnosa s javnošću. Predstavnici ovih dvaju profesija zaključili su kako djelovanje moraju usmjeriti prvenstveno na stručnu edukaciju te na međusobnu suradnju kao i na suradnju s predstavnicima gospodarstva te državne i lokalne uprave s ciljem unapređenja i etabliranja struke. Uzvanici i predavači jednoglasno su se složili kako je važno da se u budućnosti češće organiziraju edukativni susreti ovakovog karaktera na kojima se na veliko zadovoljstvo sudionika mogu izmijenjivati znanja i iskustva stručnjaka, a sve u cilju razvoja, afirmacije i pozicioniranja struke lobiranja i PR-a u Hrvatskoj.
Nakon službenog djela, sudionici okruglog stola nastavili su se u srdačnoj i iznimno ugodnoj atmosferi družiti na prigodnom domjenku.

foto izvor: Krasnodar Peršun

*Hrvatska udruga komunikacijskih agencija (HUKA) okuplja 15 vodećih hrvatskih tvrtki s područja odnosa s javnošću i komunikacija. Kao članica udruge ICCO (The International Communications Consultancy Organisation), međunarodne organizacije koja okuplja nacionalne udruge agencija iz 28 zemalja svijeta, HUKA se obvezuje na unapređenje i promicanje standarda rada struke te podršku članicama s ciljem postizanja što boljih poslovnih rezultata.

*Hrvatsko društvo lobista (HDL) osnovano je 2008. godine kao prva strukovna udruga u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi koja okuplja lobiste, a koja se zalaže za regulaciju lobističke djelatnosti te promovira profesionalno lobiranje kao ozbiljan i legitiman posao. HDL ima 97 članova.