HUOJ • Kreće istraživanje European Communication Monitor 2014!
Baza znanja Istraživanja

Kreće istraživanje European Communication Monitor 2014!

01.03.2014. HUOJ

EUPRERA – Europska udruga za obrazovanje i istraživanja o odnosima s javnošću pokreće novi krug najvećeg online istraživanja o budućnosti komunikacijskog menadžmenta i trendovima u odnosima s javnošću "European Communication Monitor 2014". Komunikacijski stručnjaci diljem Europe pozvani su da sudjeluju u istraživanju koje je dostupno do 31. ožujka 2014. na www.communicationmonitor.eu

Kao komunkacijskom stručnjaku koji su po vama najveći izazovi u digitalnom svijetu? Kako ste i koliko angažirani u online i offline networkingu? Koliki je utjecaj mentorstva po tom pitanju? Kako najbolje komunicirati liderstvo? Koje su to prilike i izazovi mobilnih komunikacija? Karakteristike najboljih odjela za komunikacije? Ovogodišnji ECM odgovorit će na ova i mnoga druga pitanja. Benchmarking različitih tipova organizacija (privatni sektor, javni sektor, neprofitne organizacije, agencije) omogućit će dobivanje relevantnih rezultata za cjelokupnu struku.
 
Molimo vas da upitnik ispunite u što većem broju kako bismo imali relevantne podatke i za našu zemlju! Ispunjavanje upitnika neće vam oduzeti više od 15 minuta. Upitniku pristupite OVDJE.

Sudionici u istraživanju bit će u mogućnosti podijeliti svoja iskustva kako bi se dobila koncizna slika ove rastuće discipline. Svaki će sudionik dobiti potpuni izvještaj o rezultatima te će sudjelovati u izvlačenju nagrada – 5 Lomography fotoaparata, za ljubitelje kreativnog fotografiranja.

Odgovori će se koristiti isključivo za znanstvene potrebe. Sudionici će ostati anonimni te će podatke pregledati akademski istraživački tim. Rezultati će biti prezentirati na nacionalnoj i međunarodnoj razini tijekom ljeta 2014.
 
Ovo prestižno istraživanje provodi grupa priznatih sveučilišnih profesora iz 11 zemalja, u suradnji s Europskom udrugom direktora komunikacija (EACD, European Association of Communication Directors), a sponzorirano je od strane europske tvrtke za savjetovanje, Ketchum. Aktivnosti za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju koordinira prof. dr. Dejan Verčič s Fakulteta za društvene znanosti iz Ljubljane.

Sa više od 2700 sudionika iz 43 zemlje, izdanje ECM 2013 je bilo najopsežnije godišnje empirijsko istraživanje u komunikacijskom menadžmentu i odnosima s javnošću širom svijeta.

Hvala na pomoći!
Vaš HUOJ