Baza znanja Stručni časopisi

Izašao treći broj Maksija, jedinog specijaliziranog magazina za marketinšku, medijsku i PR branšu u Hrvatskoj

23.05.2011.

 

Od 16.svibnja 2011. dostupno je i treće izdanje Maksija - B2B Magazina za Marketing, Prodaju, Medije i PR . Magazin je namijenjen stručnjacima u marketingu, prodaji, PR-u, medijima, marketinškim agencijama i svim pratećim uslugama ovih branši te managementu svih relevantnih tvrtki u RH.

Glavna tema broja obrađuje specijalizirane i glossy časopise kroz razgovor s 10 urednika i izdavača najznačajnijih domaćih izdanja. Treći broj bavi se i digitalizacijom medija, marketinga i PR-a.

Urednički tim trećeg izdanja čine Sanja Muzaferija, Martina Kocijan, Milka Hrkać, Ida Pandur, Krešimir Macan i Hari Đerđ.

„S trećim brojem možemo sa sigurnošću reći da je Maksi stekao svoju vjernu publiku. Šaljemo ga na 3 500 adresa i smatramo da smo svoju ciljanu publiku pogodili. Reakcije na časopis su odlične, a u narednim brojevima namjeravamo još dodatno podići ljestvicu, kako bi naši čitatelji dobili najsvježije i najzanimljivije sadržaje koji spadaju u zajedničko nam područje interesa – marketing, PR, prodaja i mediji.“ istaknuo je glavni urednik Maksija Hari Đerđ.

Glavni urednik Hari Đerđ razgovarao je s urednicima i izdavačima tiskanih časopisa da bi saznao kako opstaju na tržištu zasićenom digitalnim sadržajem. Digitalizacija tržišta i sve veći značaj online sadržaja obrađeni su kroz više tema. Tako je Krešimir Macan pripremio nastavak priloga iz prošloga broja o agencijama koje svoj kruh zarađuju na društvenim mrežama. Novi broj Maksija bavi se i društvenim mrežama općenito, mogućnostima geolokacijske mreže Foursquare, donosi osnove rječnika digitalnog businessa, proučava novu zakonsku regulativu za web Cookie, informira kako je bilo na Socialmedia world forumu, prati dolazak agencije IQ Mobile u Hrvatsku, donosi što će se događati na budućoj i kako je bilo na prošloj Web::Strategiji.

Krajem svibnja održat će se IdejaX, pa je razgovor sa Sašom Škorićem, jednim od ključnih ljudi iz organizacije IdejeX, poslužio kako bi saznali što će se na tom ključnom festivalu za oglašivače događati i zašto bi ga trebalo posjetiti. Novi broj donosi i kako funkcionira gerila marketing u Hrvatskoj i koje su najzanimljivije kampanje. Od temi vezanih za marketing industriju tu su i neuromarekting, marketing u modi, izviještaj s Dubai Lynxu 2011, analiza o tome kako kvalitetno dosegnuti ciljnu skupinu, kao i intervju sa Sinišom Waldingerom, kreativnim direktorom agencije BBDO. Za one koji nisu bili na ovogodišnjoj Moći uvjeravanja, novi Maksi donosi reportažu o najzanimljivijim predavanjima s konferencije. U suradnji s GfK istražili smo navike potrošača u maloprodaji, a s Pulsom provjerili kaka je čitanost časopisa u Hrvatskoj.

Časopis je nezavisan, a u njegovoj izradi sudjeluju predstavnici branši kojima je i namijenjen.  Upravo se oni predstavljaju na stranicama Maksija dijeleći s čitateljima svoju motivaciju, pristup poslu, poglede na budućnost i ambicije. Časopis se tiska u nakladi od 3.500 primjeraka, a distribucija magazina je besplatna. Dinamika izlaženja časopisa je svakih šest tjedana. Želite li besplatan primjerak Maksija ili objaviti svoje vijesti u sljedećem broju časopisa, javite se na ured@maksihr.com.