Baza znanja Istraživanja

Istraživanje aktivnosti 100 najvećih hrvatskih tvrtki na društvenim mrežama

01.10.2015. HUOJ

Agencija Quadrans provela je istraživanje "Like, Tweet i Share u službi Top 100 tvrtki" u kojem je analizirala prisutnost i aktivnost 100 najvećih hrvatskih tvrtki na 6 vodećih društvenih mreža: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Google+ i YouTube. Istraživanje je pokazalo da su hrvatske tvrtke najprisutnije na Linkedinu, Facebooku i YouTubeu, a da je ukupno na društvenim mrežama aktivno 78 od 100 najvećih tvrtki.

Hrvatski telekom i Vipnet su, prema kriteriju broja fanova, followera i pretplatnika na ovim društvenim mrežama, najuspješnije tvrtke među Top 100, dok su dva najuspješnija brenda, po istim kriterijima, Jana i Dorina. 

Analiza je nadalje pokazala da je samo šest tvrtki prisutno na svih šest društvenih mreža. Jedan od rezultata istraživanja je i činjenica da je 25% tvrtki prisutno na samo jednoj društvenoj mreži, a najčešće se radi o Linkedinu.

Istraživanje je provedeno u razdoblju od 20. kolovoza do 10. rujna 2015. godine i svi rezultati navedeni u istraživanju odnose se na to razdoblje. Listu Top 100 najvećih tvrtki preuzeta je iz magazina Lider (Tisuću najvećih, Lider, rang lista za 2014. prema prihodima). Cijelo istraživanje pročitajte ovdje.