Baza znanja

Istraživanja

01.10.2015. HUOJ

Istraživanje aktivnosti 100 najvećih hrvatskih tvrtki na društvenim mrežama

Agencija Quadrans provela je istraživanje "Like, Tweet i Share u službi Top 100 tvrtki" u kojem je analizirala prisutnost i aktivnost 100 najvećih hrvatskih tvrtki na 6 vodećih društvenih mreža: Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Google+ i YouTube.
26.06.2015. HUOJ

Europski komunikacijski monitor objavio trendove u komunikacijskim strategijama za 2015. godinu

Europski komunikacijski monitor 2015. devetu godinu za redom proveo je istraživanje o trendovima u komunikacijskim strategijama koje je uključilo 2253 stručnjaka za odnose s javnošću iz 41 zemlje.

03.03.2015. HUOJ

Poziv za sudjelovanje u istraživanju European Communication Monitor 2015

Europsko udruženje za obrazovanje i istraživanja o odnosima s javnošću pokrenulo je godišnje online istraživanje o statusu i budućnosti strateške komunikacije European Communication Monitor. Molimo vas da upitnik ispunite u što većem broju kako bismo imali relevantne podatke i za Hrvatsku!

02.07.2014. HUOJ

Žene bolji, a muškarci traženiji lideri

Ketchum, jedna od vodećih svjetskih agencija za odnose s javnošću, po treći put je proveo studiju "Ketchum Leadership Communication Monitor (KLCM)" u kojoj istražuje razinu povjerenja u vodstvo. KLCM studija ove je godine provedena na šest tisuća i petsto ispitanika u trinaest zemalja i ponovno se primarno bavi povezanošću između efikasne komunikacije i efikasnog vodstva. Ove godine, međutim, po prvi put je ispitana i povezanost između liderstva i spola.