Baza znanja Istraživanja

Europski komunikacijski monitor objavio trendove u komunikacijskim strategijama za 2015. godinu

26.06.2015. HUOJ

Europski komunikacijski monitor 2015. devetu godinu za redom proveo je istraživanje o trendovima u komunikacijskim strategijama koje je uključilo 2253 stručnjaka za odnose s javnošću iz 41 zemlje.

Prema rezultatima istraživanja svega 43 posto komunikacijskih odjela koristi uvide iz mjernih programa kako bi upravljali svojim timovima, agencijskim ili korporacijskim. Nešto veći broj, njih 58 posto, oslanjaju se na podatke kada razmišljaju o smjeru komunikacijskih strategija, a njih 63 posto koristi mjerne rezultate za planiranje novih aktivnosti. Samo 55 posto komunikatora ističe važnosti ekonomskog utjecaja njihove funkcije prilikom objašnjavanja vrijednosti svojim nadređenima.

Profesor Ansgar Zerfass, pod čijim vodstvom se istraživanja Komunikacijskog monitora provode, ističe kako studije pokazuju da postoji velika razlika između ambicija komunikacijskih stručnjaka, jer s jedne strane nastoje izgraditi nematerijalne vrijednosti, a s druge strane tu su njihove prakse vrednovanja takvih utjecaja.

Cijeli izvještaj za 2015. će biti dostupan na www.communicationmonitor.eu .

Dokumente za preuzimanje možete pronaći ovdje:

ECM 2015 Flyer

ECM 2015 Executive Summary