HUOJ • Bliži se SUDNJI DAN 2011
Baza znanja Stručni skupovi

Bliži se SUDNJI DAN 2011

28.09.2011.

Zagreb, 28. rujna, 2011. – Bliži se Sudnji Dan, nezavisni festival kreativnih komunikacija, koji nudi spas samo autorima najboljih kreativnih radova, 1. listopada u Muzeju suvremene umjetnosti (MSU) u Zagrebu. Kako bi veliki žiri Sudnjeg Dana, koji ove godine broji 175 članova, birao  najbolje u prošloj godini, predselekcijski žiri od 7 elitnih ubojica morao je naoštriti svoje kriterije i odlučiti koji radovi ulaze u finalnu selekciju, a koje će „ubiti“.  Blizu 600 prijavljenih radova Sudnji Dan i nadalje čini najmasovnijim i najprivlačnijim festivalom iz područja tržišnih komunikacija i oglašavanja.

Sudbina autora koji će preživjeti prvi krug selekcije u rukama je žirija u sastavu kreativnih direktorica Lidije Čakanić, Alme Čakmazović, Izvorke Jurić, Jurane Puljić, Tanje Škorić i Ivane Vučić te prošlogodišnjeg "kreativca godine" Vanje Blumenšajna. Od 17. do 21. rujna u ponoć, predselekcijski žiri radove ocjenjuje s DA ili NE, ovisno o tome konkurira li rad izvedbenom kvalitetom drugima u natjecanju za Orden Sudnjeg Dana ili ne. Novost na ovogodišnjem Sudnjem Danu je žiri klijenata koji prvi put okuplja predstavnike hrvatskih tvrtki i institucija iz komercijalnog i neprofitnog sektora. Članovi ovoga žirija ocjenjivat će ocjenama od 1 do 5 radove prijavljene u dvije kategorije: dizajner godine i tekstopisac godine. Autoru/ici rada s najvišim prosjekom ocjena u obje kategorije pripast će titula Suradnika / Suradnice godine.

Ovogodišnji Sudnji Dan održava se 1. listopada u MSU-u, a ulaz je slobodan za sve gladne kreative i kreativne zabave. Drugu godinu zaredom, ovaj jedini festival kreativnih komunikacija koji nagrađuje autore, s najbrojnijim sastavom stručnog žirija, odabrat će najbolje kreativce u 12 kategorija i nagraditi ne samo perspektivne dizajnere i copywritere, već i režisere, glumce, fotografe, snimatelje, animatore, ilustratore, web čarobnjake, glazbenike i studente, što Sudnji Dan čini najvećim skupom kreativaca iz tržišnih komunikacija na jednom mjestu.