HUOJ • Istraživanje IABC-a - E-mail i Intranet glavni su komunikacijski alati za uključivanje zaposlenika - San Francisco
Baza znanja Istraživanja

Istraživanje IABC-a - E-mail i Intranet glavni su komunikacijski alati za uključivanje zaposlenika - San Francisco

03.08.2010.
Najkorišteniji alati za uključivanje zaposlenih i jačanje produktivnosti su elektronička pošta (kod 83 posto ispitanika) i Intranet (kod 75 posto) a Facebook, instant messaging servisi i Twitter najpopularniji su društveni mediji na radnom mjestu jer skoro polovina zaposlenih komunicira njima - neki su od glavnih rezultata Istraživanja o uključenosti zaposlenika Zaklade za istraživanja Međunarodne udruge poslovnih komunikatora (IABC) i Buck Consultants. Ovo je drugo istraživanje na temu kako organizacije uključuju zaposlene kako bi oni bili predaniji poslu i produktivniji. U istraživanju je sudjelovalo 900 ispitanika iz različitih područja i dobi.

Najkorišteniji alati za uključivanje zaposlenih i jačanje produktivnosti su elektronička pošta (kod 83 posto ispitanika) i Intranet (kod 75 posto) a Facebook, instant messaging servisi i Twitter najpopularniji su društveni mediji na radnom mjestu jer skoro polovina zaposlenih komunicira njima - neki su od glavnih rezultata Istraživanja o uključenosti zaposlenika Zaklade za istraživanja Međunarodne udruge poslovnih komunikatora (IABC) i Buck Consultants. Ovo je drugo istraživanje na temu kako organizacije uključuju zaposlene kako bi oni bili predaniji poslu i produktivniji. U istraživanju je sudjelovalo 900 ispitanika iz različitih područja i dobi.

Istraživanje je mjerilo i prakse za stvaranje i održavanje kulture uključivanja zaposlenih. Ciljevi poslodavaca za uključivanje zaposlenih su povećanje produktivnosti (66 posto) i zadržavanje najtalentiranijih (65 posto) te jačanje morala zaposlenih (59 posto) i stvaranje nove kulture ili radnog okruženja (52 posto). Iako je slušanje zaposlenih najbitniji za zadržavanje zaposlenih, čak 32 posto ispitanika priznaje da njihove tvrtke rijetko ili nikada slušaju svoje zaposlene, te tu postoji velik prostor za poboljšanja.

Objava formalnog popisa vrijednosti (74 posto) i izlazni intervjui s menadžerima (73 posto) su najkorištenije prakse za održanje radne kulture koja uključuje zaposlenike. Potom slijede redovna istraživanja zaposlenih o uključenosti i zadovoljstvu poslom, (60 posto), slijede ih politike o novom pravcu zapošljavanja (56 posto) i uključivanje viših lidera u orijentacijske programe (54 posto).

Prikupljanje formalno ili neformalno povratnih informacija od zaposlenih (77 posto) je najčešći oblik kako organizacije mjere učinkovitost svojih strategija za uključivanje zaposlenih, potom slijede ispunjavanje godišnjih poslovnih ciljeva tvrtki (48 posto) i mjerenje fluktuacije tj. stupnja zadržavanja  zaposlenika (42 posto).

Društveni mediji – najviše visokopozicioniranih menadžera ne sudjeluje u internim (60 posto) ili eksternim (62 posto) društvenim medijima. Manje od polovine istraživanih tvrtki imaju politike koje zaposlenicima određuju korištenje internih i eksternih društvenih medija. Polovina organizacija ne mjeri učinkovitost internih i eksternih društvenih medija.