HUOJ • U Rovinju održana 13.konferencija HUOJ-a - S krizom se treba suočiti
Aktivnosti Udruge Godišnje konferencije HUOJ-a

U Rovinju održana 13.konferencija HUOJ-a - S krizom se treba suočiti

21.09.2012. HUOJ
Rovinj, 20. rujna 2012. – Upravljanje komunikacijama u doba krize bila je glavna tema ovogodišnjeg susreta domaćih stručnjaka za odnose s javnošću na 13. konferenciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), koja se održala 20. rujna 2012. u sklopu Weekend Media Festivala, u Rovinju.
 „S krizom se uvijek treba suočiti otvorenih očiju, pa to pravilo vrijedi i za odnose s javnošću. Naša struka prolazi kroz reputacijsku krizu, vjerojatno najtežu u posljednih petnaestak godina. Rezultat je to objektivnih okolnosti, gospodarske krize, nedavne Vladine zabrane PR-a u javnom sektoru, ali je to rezultat i naše dosadašnje nebrige za vlastitu reputaciju. Stoga je poboljšanje reputacije struke ključni zadatak kojim će se HUOJ baviti u sljedeće dvije godine“ izjavila je Aleksandra Kolarić, predsjednica HUOJ-a.

Glavni gost predavač na konferenciji bio je George S. Petalotis, glasnogovornik grčke vlade za vrijeme premijera Georgea Papandreoua, koji je u svom predavanju govorio o iskustvu Grčke tijekom najtežeg perioda ekonomske krize koja ju je pogodila te posebno istaknuo „Za vrijeme grčke krize najveći problem bio je što su se često javljali izvori navodno bliski Vladi, koji su davali izjave za medije i stvarali pomutnju bez nuđenja rješenja. Novinari rade svoj posao bio dobar ili loš, a ono što političari trebaju učiniti je suočiti se s krizom, a ne upuštati se u lov na vještice.“

Na okruglom stolu s temom upravljanja komunikacijom Vlade u doba krize, koji je moderirao Krešimir Macan, a na kojem su sudjelovali Srđan Dumičić, direktor agencije Ipsos Puls, Miodrag Šajatović, glavni urednik tjednika Lider, Tomislav Klauški, kolumnist portala Index.hr i Bernard Jakelić, zamjenik direktora Hrvatske udruge poslodavaca, nije bilo predstavnika Vlade Republike Hrvatske. Glavni zaključak okruglog stola bila je da je nužno da se Vlada okrene dijalogu sa svim svojim zainteresiranim javnostima.

Stručna predavanja ponudila su razradu aktualnih tema iz područja kriznog komuniciranja te primjera iz prakse. Tanja Pureta, specijalist organizacijske i industrijske psihologije, govorila je o potrebi etičnog komuniciranja u doba krize, dok je Ankica Mamić iz agencije IM&C dala uvid u etiku odnosa s javnostima sa strane praktičara. Anđelka Toto Ormuž, voditeljica korporativnih poslova u Rockwool Adriatic, pričala je o iskustvu krize velike korporacije kao i o procesu vraćanja reputacije, a o društvenom odgovornom poslovanju (DOP) govorile su Daria Mateljak iz agencije Hauska & Partner te Snježana Bahtijari, direktorica marketinga, komunikacija i DOP-a, Ericsson Nikola Tesla.

Globalna ekonomsko-financijska kriza vrlo je snažno pogodila veći broj zemalja u tranziciji, među kojima i Hrvatsku, a sve veća prisutnost gospodarske krize i recesije posljednjih se godina očitovala gotovo u svim djelatnostima te je jasno utjecala i na odnose s javnošću i poslovanje komunikacijske industrije. Ova 13. po redu konferencija pokazala je kako praktičari odnosa s javnošću trebaju biti spremni za suočavanje s krizom i upravljanje komunikacijom u kriznim situacijama te potvrdila snažnu ulogu HUOJ-a u unapređenju struke i u zaštiti interesa djelatnika u odnosima s javnošću.

Hvala svim sudionicima i predavačima na današnjoj Konferenciji, a posebna zahvala ide sponzorima:
Jana, Croatia osiguranje, Grad Pula, Grad Rovinj, Publico, HT, Basler, Bina Istra, Franck, ZLD, ZLZ, Vipnet, Ericsson Nikola Tesla

Kontakt:

Koraljka Rak, glavna tajnica HUOJ-a
Perkovčeva 2/III
098/981-5081
koraljka.rak@huoj.hr