Aktivnosti Udruge Godišnje konferencije HUOJ-a

Tema reputacije okupila komunikacijske stručnjake na 15. HUOJ-evoj konferenciji u Opatiji

31.05.2014. HUOJ

15. konferencija HUOJ-a još je jedanput okupila domaće komunikacijske stručnjake koji su u Opatiji 29. i 30. svibnja, u dva ispunjena programska dana imali prilike poslušati renomirane svjetske predavače i diskutirati na temu upravljanja reputacijom i aktualnog stanja struke odnosa s javnošću.

Pod radnim nazivom Reputacija – s druge strane zrcala konferencija je sudionicima ponudila četiri strana predavača, četiri panel rasprave na kojima su sudjelovali vodeći hrvatski stručnjaci te još toliko praktičnih radionica.

Leo Hauska, predsjednik Uprave Hauska & Partner Grupe, započeo je službeni program predavanjem o društveno odgovornom poslovanju, pod nazivom CSR – Myths and Reality, a stručnjak za online PR Stuart Bruce prisutne je uvukao u budućnost odnosa s javnošću. Utvrdio je da se budućnost temelji na osnovnim pretpostavkama struke, koje smo usput zaboravili; upravljanju odnosima i vlastitom reputacijom. Bruce se dotaknuo i popularnih tema poput real-time content menadžmenta te važnosti istraživanja i statistike, spomenuvši pritom kako: „Trebamo se osloniti na statistiku, ali ne smijemo dopustiti da nas brojke ograničavaju, već ih moramo koristiti mudro, kako bi prikupili informacije i usmjerili svoje aktivnosti“.

Drugi konferencijski dan otvorila je dopredsjednica talijanskog FERPI-a Amanda Succi, koja je predstavila analizu talijanskog političkog diskursa na primjeru Silvija Berlusconija, Beppea Grilla i Mattea Renzija zaključivši kako jedino Renzi autentično prakticira dvosmjernu komunikaciju. „Matteo Renzi je unio drastičnu promjenu na političku scenu talijanske ljevice. Unatoč tome što su ga pripadnici vlastite stranke ignorirali i pokušavali ostaviti po strani, glas javnosti ih je primorao da Renziju daju priliku“, izjavila je Amanda Succi. Nakon talijanskih iskustava riječ je preuzela stručnjakinja za upravljanje reputacijom Kerstin Liehr Gobbers iz londonskog ReputationInc, koja je održala predavanje pod nazivom – Upravljanje reputacijom: Ako je reputacija odgovor, što je bilo pitanje?

Na tri uzbudljive panel diskusije progovorilo se o gorućim pitanjima struke, poput zapošljavanja novinara u odnosima s javnošću, kvaliteti javnog dijaloga u Hrvatskoj, odnosno reputacije kao preduvjeta za uspjeh, dok je otvorena diskusija na temu ugleda struke definirala ključne točke stanja i ponudila smjernice za daljnje unaprjeđenje.

Za praktični dio programa pobrinuli su se domaći stručnjaci koji su održali radionice na temu političke komunikacije, važnosti digitalnog identiteta, interne komunikacije te pisanja ispravka objavljene informacije - demantija.