Aktivnosti Udruge Godišnje konferencije HUOJ-a

Radionice na 16. konferenciji HUOJ-a "Kampanje pod povećalom“

28.05.2015. HUOJ
Predstavljamo vam radionice na 16. konferenciji HUOJ-a "Kampanje pod povećalom". Konferencija će se održati 11. i 12. lipnja 2015. u Grand Hotelu „4 opatijska cvijeta“ u Opatiji.

Prijavite se OVDJE!


Svima onima koji su prijavili sudjelovanje na konferenciji i podmirili troškove kotizacije na raspolaganju su atraktivne radionice. Za razliku od prijašnjih godina, sve radionice su besplatne za sudionike, ali je broj sudionika ograničen. 

Prijave za radionice zaprimamo do 5. lipnja 2015. na info@huoj.hr. U prijavi molimo navedite naziv radionice za koju se prijavljujete.

 

četvrtak, 11. lipnja 2015 u 14:15
Ilija Brajković, Akcija: „Što treba znati o kampanjama na društvenim mrežama?"

PR-ovci su majstori komunikacije, ali komunikacija nije jedina stvar koja je bitna na društvenim mrežama. Na ovoj radionici, okrenut ćemo priču i pokazati marketinšku stranu, a da dodatno zakompliciramo stvari, igrat ćemo se inženjera, pokazati brojke i puno trikova iz digitalnog marketinga koje već sutra možete primijeniti kod svojih klijenata. Ili i dalje mislite da je vrh oglašavanja klikanje na Boost post?
Ilija Brajković je dugo aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih šest godina posvetio tehnologijama i alatima za razvoj poslovanja preko društvenih mreža te edukacijama u tom specifičnom segmentu. U duši geek, ali život ga je odnio u nešto novo, u čemu još više uživa, pa je danas partner u digitalnoj agenciji Akcija, gdje se brine za razvoj poslovanja, vodi odnose s klijentima i fanovima te kreira marketinške sadržaje. Radio je kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm, gdje je upravljao zajednicom korisnika iz svih krajeva svijeta. Vodio je projekte za velike klijente, kao što su Microsoft Hrvatska, Renault i Suzuki, kao i za veliki broj manjih i srednjih poduzeća u različitim industrijama. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, a dobio je i titulu TOP5 predavač na konferencijama Web::Strategija 12, Web::Strategija 15, Weboo2013. i Web::Industrija.

 

četvrtak, 11. lipnja 2015. u  15:00 sati
Infosistem: „Komunicirajte učinkovito – odnosi s javnošću na dlanu“

Odnosi s javnošću danas su dinamičniji nego ikada i gotovo je nemoguće kontrolirati sve komunikacijske kanale koji objavljuju nama važne informacije. Uzimajući u obzir velik broj upita, zahtjeva, sastanaka i ostalih poslovnih obveza na koje nas redovno podsjeća naš poslovni kalendar, često se dogodi da čak i najvještijim PR stručnjacima ne uspijeva učinkovito organizirati svoje vrijeme. Ako smo pri tome još i obvezni držati se zakonom propisanih rokova za dostavu informacija na postavljene upite te podnošenja izviješća, stvari ponekad mogu lako izmaknuti kontroli. Zato smo osmislili program PR manager koji omogućuje modernim PR stručnjacima učinkovitije i produktivnije poslovanje zahvaljujući brojnim značajkama ovog programa, kao što su: jednostavno upravljanje porukama/zahtjevima pristiglim od različitih javnosti (e-mail, društvene mreže, fax, telefon), sistematizirano odgovaranje na medijske i partnerske upite, pregled i raspodjela poruka, dodjeljivanje djelatnika za obradu zahtjeva, pregled statusa i prioriteta pristiglih poruka/zahtjeva, urudžbiranje poruka, pravovremeno izvještavanje, prilagodba sučelja za prikaz na mobilnim uređajima itd.
Infosistem je tvrtka koja ima više od 50 godina iskustva u pružanju IT i ICT rješenja te je  postala prirodan izbor i oslonac mnogih poslovnih sustava u Hrvatskoj. Portfelj se sastoji od vlastito razvijenih rješenja te onih svjetski uglednih tvrtki koji imaju svrhu poboljšati interne procese kroz digitalizaciju sustava i unapređenje odnosa s građanima i tvrtkama kroz napredna komunikacijska i IT rješenja.

 

petak, 12. lipnja 2015. u 11:45
dr.sc. Anamarija Musa, povjerenica za informiranje:“ Pružanje informacija u tijelima javne vlasti“

Povjerenica za informiranje dr.sc. Anamarija Musa izabrana je od Hrvatskog sabora u listopadu 2013. na čelo institucije Povjerenika za informiranje, koji štiti, prati i promiče pravo na pristup informacijama od javnog značaja. Povjerenik za informiranje odlučuje o žalbama radi uskrate informacija od tijela javne vlasti, provodi nadzor, informira javnost o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama te promiče pravo na pristup i ponovnu uporabu informacija koje su u posjedu tijela javne vlasti.
Diplomirala je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 1999. godine, magistrala Europsku politiku i upravljanje na London School of Economics and Political Science 2004. te doktorirala 2009. na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Od 2001. do 2013. zaposlena na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, od 2010. kao docentica na Katedri za upravnu znanost. Objavila je tridesetak znanstvenih i stručnih radova i sudjelovala na više od dvadeset znanstvenih i stručnih skupova i desetak znanstveno-istraživačkih projekata.  Članica je Akademije pravnih znanosti Hrvatske, Instituta za javnu upravu, Centra za demokraciju i pravo Miko Tripalo, Međunarodnog udruženja za političke znanosti i Savjetodavnog odbora Centra za slobodu informiranja koji okuplja povjerenike za informiranje na međunarodnoj razini.

 

petak, 12. lipnja 2015. u 11:45
Presscut i Media Net: „Metricom, alat za pretragu i analizu društvenih mreža“

U vrijeme novih trendova komuniciranja, dominacije online i društvenih medija te real-time marketinga, predstavljamo alat koji medije prati i analizira u stvarnom vremenu. Pomoću Metricoma pratite najaktualnije događaje i reakcije samo nekoliko minuta nakon objave. Metricom svakodnevno indeksira više od 46.000 objava. Preko 6.000 članaka sa 185 regionalnih portala i preko 40.000 objava sa društvenih mreža (Facebook, Twitter, forumi, Youtube, Google +, Instagram). Alat se temelji na hrvatskom jezičnom modelu i samostalnom indeksiranju stranica koje se pretražuju, što omogućava veću točnost rezultata i brže izvještavanje. Pretraga sadržaja iz regije znatno je kvalitetnija nego kod drugih alata, s naglaskom na dobivanju relevantnih rezultata. Objave koje pratimo imaju 58 milijuna impresija i 24 milijuna dosega dnevno.
Medianet je tvrtka specijalizirana za evaluaciju komunikacije, tržišna i marketinška istraživanja s gotovo 20-godišnjom tradicijom. Kao jedina punopravna članica AMEC-a iz regije, već dugi niz godina sudjeluje u kreiranju principa i standarda mjerenja učinkovitosti komunikacije na svjetskom nivou. Njeni zaposlenici nositelji su AMEC college certifikata.
Kao odgovor na potrebe tržišta i korisnika u suradnji sa stručnjacima konstantno razvija nove proizvode te alate i softvere koje koristi u svakodnevnom radu (Tesla brončano jaje za program Krospik koji pretvara govor u tekst, metodologija temeljena na eyetracking tehnologiji, program za praćenje istih vijesti).

 

petak, 12. lipnja 2015. u 16:15
Martina Mihordin, glasnogovornica Državnog odvjetništva: “Probici kaznenog postupka nasuprot interesa javnosti“

Interes javnosti i izniman interes javnosti, kao i opravdan interes javnosti danas su sve više razlozi zbog kojih, i na koje se novinari, ali i druge javnosti, pozivaju pri obraćanju državnom odvjetništvu kako bi dobili određenu informaciju. S druge strane interesa javnosti za informaciju, najčešći razlog da se neka informacija ne da su probici kaznenog postupka, odnosno zaštita probitaka kaznenog postupka.
Istraživanje provedeno tijekom listopada 2013. među državnoodvjetničkim dužnosnicima pokazalo je kako se odnos državnog odvjetništva i medija, promatrajući kroz etički pristup i aspekte tog odnosa, važe, jer je javni interes nešto čemu teže, i težit će, mediji, a probici kaznenog postupka je ono čemu, koristeći zakonske odredbe i odredbe Etičkog kodeksa, teže, i težit će, državna odvjetništva.
Naime, mediji će u većini tema iz pravosuđa vrlo lako naći javni interes za objavu, dok će državna odvjetništva težiti zaštiti probitaka kaznenog postupka, odnosno onome kako im piše u zakonskim i etičkim odredbama: dati medijima što je moguće objektivniju informaciju koja je u to vrijeme opravdana i dopuštena s obzirom na stadij postupka, uzimajući u obzir pritom sve okolnosti slučaja, a osobito prava žrtve, ali i osumnjičenika odnosno okrivljenika. Probici kaznenog postupka će uvijek prevagnuti nad interesom javnosti što proizlazi iz dijela odredbe u kojoj se ističe uzimanje u obzir „svih okolnosti slučaja, a osobito prava žrtve, ali i osumnjičenika odnosno okrivljenika“.

 

petak, 12 . lipnja 2015. u 16:15
Branimir Kovačić, Bisnode: Business intelligence za PR-ovce

Kako iskoristiti prednosti digitalnog doba i biti još učinkovitiji u odnosima s javnošću? Na radionici "Business Intelligence u PR-u" upoznajte se s najnovijim alatima koji će vam pomoći u još preciznijem definiranju ciljne skupine, analizi rezultata kampanja i postizanju maksimalne učinkovitosti svake kampanje, a sve potkrijepljeno praktičnim primjerima.
Tvrtka Bisnode je dio međunarodne grupe Bisnode AB, najvećeg europskog ponuđača poslovnih i bonitetnih informacija sa sjedištem u Stockholmu. Bisnode AB je na europskom tržištu informacija prisutan još od 1989. i okuplja više od 2.500 stručnjaka iz 17 europskih država. Kao što je Bisnode AB vodeći europski ponuđač poslovnih informacija, tako je i tvrtka Bisnode Hrvatska lider u ponudi poslovnih informacija na području Hrvatske. Bisnode je u Hrvatskoj prisutan kroz portale Poslovna.hr i Boniteti.hr te on-line platformu Winko.com. Cilj je samo jedan – klijentima, ponuditi potpune, provjerene i kvalitetne informacije koje će im pomoći u dnevnom poslovanju, ali i donošenju strateških odluka.

 

petak, 12. lipnja 2015. u 16:15 sati
Mediatoolkit: „Media monitoring - Press clipping za 21. stoljeće“

Kako iskoristiti napredne tehnike media monitoringa za razvoj novih usluga, praćenja dobrih praksi na globalnoj razini ili kao pripremu za pitch? Mogu li se adekvatnim globalnim media monitoringom pratiti globalni trendovi u industriji i još važnije mogu li se ti trendovi prilagoditi za vlastito tržište na kojem djelujete? Kako doći do relevantnih podataka u moru informacija koje pruža internet? U ovoj radionici proći ćemo kroz navedena pitanja te dati odgovor na njih na primjerima iz PR i marketinške industrije. Saznajte kako iskoristiti informacije dobivene u stvarnom vremenu i uz njihovu pomoć unaprijediti svoje poslovanje. Alat s kojim ćemo se na praktičnim primjerima služiti kroz radionicu je Mediatoolkit. Mediatoolkit je real-time media monitoring alat, u potpunosti razvijen u Hrvatskoj, koji prema zadanim ključnim riječima pretražuje preko 10 milijuna web izvora diljem svijeta i društvene mreže. Uz to što dostavlja traženu objavu s vašom ključnom riječi; Mediatoolkit svaku objavu stavlja u adekvatni medijski kontekst jer pokazuje koliko je izvor jak s dosegom, ali i pokazuje rezultate koje je postigla sama objava, tj. indeks njenog daljnjeg širenja na društvenim mrežama.